| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Internacionalizacija kot strategija rasti - študija primera podjetja v enološki dejavnosti
Lucija Mukenauer, 2021, magistrsko delo

Opis: Slovenska podjetja so velikokrat primorana poseči na tuje trge, saj prodaja na domačem trgu ne omogoča pokriti proizvodno količino in povečati prihodke. Podjetje Puklavec Family Wines d.o.o. se srečuje ravno s tem problemom oz. priložnostjo. Sedaj je prisotno že več kot na dvajsetih trgih po svetu. Na vinsko potencialnem avstralskem trgu še do tedaj ni prisotno. Skozi magistrsko nalogo smo predstavili: motive, omejitve in tveganja internacionalizacije, način izbora trgov, strategije vstopa na mednarodne trge, proces internacionalizacije, modele in teorije internacionalizacije ter internacionalizacijo malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji. Ko se podjetje odloča internacionalizirati je pomembno prav tako vedeti po kakšni strategiji rasti raste in analizirati poslovno okolje. Poslovno okolje smo analizirali s pomočjo treh modelov. To so: Porterjev model, PEST analiza in SWOT analiza. V praktičnem delu naloge smo opisali samo podjetje Puklavec Family WInes d.o.o. ter izvedli konkurenčno, tržno in finančno analizo. Predstavili smo tudi sedanjo strategijo rasti podjetja – diverzifikacijo. Naredili smo preliminarni izbor produktov za novi trg in sicer smo za primerno linijo izdelkov izbrali izdelke višje kakovosti, ki vsebujejo vina svetovno znanih vinskih sort, tj. blagovna znamka Estate Selection. Na podlagi notranje in zunanje analize smo ugotovili, da za podjetje trenutno ne priporočamo vstopa na avstralski trg, saj med Slovenijo in Avstralijo še ni sklenjenega prosto-trgovinskega sporazuma. Zaradi tega so vstopne ovire – carine itd. previsoke. Ko bo ta ovira rešena, bo Avstralija zelo primeren trg za mednarodno sodelovanje, saj so Avstralci veliki pivci in dobri poznavalci vin. Najbolj primeren način vstopa bi v začetku poslovanja bil posredni izvoz z distributerjem, saj velja za vstopno obliko z nižjimi stroški kot ga predstavljajo investicijske oblike vstopa. Prav tako, na začetku, ko še podjetje ne pozna trga, vso odgovornost in stike s trgom prevzame distributersko podjetje, ki se je že morda srečalo s tem trgom. Podjetje Puklavec Family Wines je prepoznavno in vodilno na slovenskem trgu. Njihove znamke beležijo prepoznavnost tudi na tujih trgih. Produkti podjetja so visoke kakovosti. To lahko pojasnimo z dosegom velikega števila mednarodnih nagrad na ocenjevanjih vin. Tudi na najbolj priznanem in prestižnem vinskem ocenjevanju v Londonu so prejeli število nagrad.
Ključne besede: Puklavec Family Wines, internacionalizacija, izbor trgov, motivi internacionalizacije, omejitve in tveganja internacionalizacije, globalizacija, internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji, teorija rasti, analiza poslovnega okolja, Porterjev model, PEST analiza, SWOT analiza, KANVAS, strategije rasti, preliminarni izbor produktov, notranja analiza, zunanja analiza, oblike vstopa na mednarodni trg.
Objavljeno v DKUM: 31.08.2021; Ogledov: 357; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

2.
PROUČITEV UVEDBE ELEKTRONSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA V VELIKEM SLOVENSKEM TRGOVSKEM PODJETJU XY
Uroš Knez, 2016, diplomsko delo

Opis: Zaradi naraščajočega obsega in kompleksnosti informacij v sodobnem poslovnem svetu so podjetja primorana k spremembi pristopa k učinkovitejšemu obvladovanju informacij, zapisanih v njihovih dokumentih, ki vstopajo in izstopajo v njihovo okolje. S proučevanjem relevantne teorije in primerjavo klasičnega fizičnega upravljanja dokumentov s sodobnimi metodami elektronskega upravljanja dokumentov smo ugotavljali oprijemljive in neoprijemljive koristi posameznih vrst upravljanja dokumentov. Ugotavljali smo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti klasičnega upravljanja in elektronskega upravljanja dokumentov ter ugotovili, da elektronsko upravljanje dokumentov prinaša več oprijemljivih in neoprijemljivih koristi kot klasično upravljanje dokumentov. S teoretičnim izračunom stroškovne upravičenosti na primeru podjetja XY smo ugotavljali prihranke, ki jih prinaša elektronsko upravljanje dokumentov pred klasičnim upravljanjem. Pri tem smo testirali izvajanje elektronskega upravljanja dokumentov v lastni izvedbi, izvedbi s strani zunanjega izvajalca in hibridni izvedbi, kjer se dolgoročno arhiviranje dokumentov izvaja s strani zunanjega izvajalca. Ugotovili smo, da hibridna izvedba predstavlja najbolj varno in stroškovno učinkovito obvladovanje informacij podjetja.
Ključne besede: klasično upravljanje dokumentov, elektronsko upravljanje dokumentov, SWOT analiza, zunanja izvedba, lastna izvedba, hibridna izvedba
Objavljeno v DKUM: 25.08.2016; Ogledov: 665; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

3.
4.
ANALIZA INDIJE KOT POTENCIALNEGA CILJNEGA TRGA PODJETJA STRUC MUTA, KMETIJSKA MEHANIZACIJA D. O. O.
David Peteršinek, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo opravili analizo Indije kot potencialnega ciljnega trga za podjetje STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.. Omenjeno podjetje je danes vodilni proizvajalec male kmetijske mehanizacije v Sloveniji, svoje proizvode pa trži še na 20-ih tujih tržiščih. Podjetje vseskozi proučuje svoje možnosti širjenja poslovanja na tuje trge, med perspektivnejše trge pa uvršča tudi indijski trg, katerega analiza je predmet tega diplomskega seminarja. Preko analize širšega in ožjega tržnega okolja indijskega tržišča ugotavljamo smotrnost odločitve širjenja poslovanja na omenjen trg. Predstavljamo in analiziramo splošne ekonomske kazalnike ciljnega tržišča, odprtost gospodarstva neposrednim tujim investicijam, omenjamo pa tudi sprejete ratifikacije, ki urejajo gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in Indijo. Po analizi (ne)gospodarskega indijskega okolja predstavimo še splošne možne strategije vstopa ter izhodišča za oblikovanje marketinških aktivnosti oziroma marketing miksa. V zaključku predstavimo ugotovitev o najboljšem načinu vstopa in sicer z posrednim izvozom ter zahtevnejšo obliko vstopa z neposrednimi investicijami.
Ključne besede: Struc Muta, Indija, Slovenija, trženjska analiza, analiza tržnega okolja, analiza konkurence, marketing miks, strategija vstopa, zunanja trgovina, kmetijska mehanizacija.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2013; Ogledov: 1674; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (737,05 KB)

5.
6.
7.
STRATEGIJE IN UVAJANJE SPLETNIH TRGOVIN NA PRIMERU ALERGIJESTOP
Tomaž Herženjak, 2011, diplomsko delo

Opis: 7. POVZETEK Internet je postal medij prihodnosti, saj število uporabnikov iz dneva v dan narašča. S seboj je internet prinesel tudi elektronsko trgovanje. Za vzpostavitev elektronskega trgovanja je potrebno izpolniti veliko kriterijev. Izhajamo vedno iz neke ideje, ki jo je moč realizirati, kar dosežemo s predhodno oceno same ideje na podlagi tega ali rešuje neki problem in ali bo nudila obiskovalcu pozitivno izkušnjo. Na podlagi ideje je potrebno oblikovati spletno stran z upoštevanjem kriterijev in lastnosti dobrih spletnih trgovin. Za vzpostavitev spletnega trgovanja potrebujemo izoblikovano strategijo na dveh ravneh, in sicer na ravni poslovanja, v tako imenovani vrednostni verigi (podjetje-kupci-dobavitelji;partnerji) in na ravni uvedbe e- poslovanja (strateški plan uvedbe e- poslovanja). V spletni trgovini ima pomembno vlogo že začetna stran, saj je mnogokrat ključen že prvi vtis, ki ga dobi obiskovalec. Vsebine spletnih strani morajo biti ažurne in pregledne. V skladu s tema dvema izhodiščema dobre vsebine je zelo pomemben tehnični vidik, kot tudi primerna oblikovna podoba. Spletne strani morajo biti kompatibilne s spletnimi iskalniki ter se morajo hitro naložiti. Pri izdelavi spletne trgovine se lahko odločimo za komercialno ali odprtokodno rešitev. Stroškovno najbolj ugodna, predvsem za mala podjetja, je druga. Uporaba odprte kode se je v primeru naše spletne trgovine pokazala kot stvar, ki deluje brez večjih težav. Našo spletno trgovino sestavljajo strojna oprema, operacijski sistem Windows 7, MySQL podatkovni strežnik, paket za spletno gostovanje Hitrost 5G+, CMS Joomla!, VirtueMart in še nekatere dodatne aplikacije. Vendar namena spletna trgovina ne bo dosegla, če nihče ne ve zanjo. Lotiti se je potrebno ustreznih marketinških prijemov z izbiro dobre domene, optimizacijo za potrebe spletnih iskalnikov, uporabo elektronske pošte ter oglaševanjem v tradicionalnih medijih. Ustvariti si sliko o učinkovitosti in uspešnosti spletne trgovine, pomeni izvajanje aktivnosti merjenja in analiziranja.
Ključne besede: Ključne besede Spletna trgovina, zunanja optimizacija, notranja optimizacija, strategija, uvajanje, Joomla, analiza spletne trgovine.
Objavljeno v DKUM: 15.07.2011; Ogledov: 2248; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

8.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici