| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocenjevanje digitalne zrelosti na primeru
Katja Jamnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Doseganje boljše digitalne zrelosti je ena izmed pomembnejših nalog za uspeh podjetij v današnjem digitalnem poslovnem okolju. S podjetju prilagojenimi priporočili, kot so učinkovito upravljanje podatkov, digitalizacija procesov, vzpostavitev agilnih struktur, zagotavljanje varnosti in kontinuirano izobraževanje zaposlenih lahko orodja za merjenje digitalne zrelosti pomagajo podjetjem doseči višjo stopnjo digitalne zrelosti. Podjetja, ki se aktivno posvetijo digitalni preobrazbi, so bolj odporna v prihodnosti in bodo lažje izkoristila številne prednosti, ki jih prinaša digitalizacija. Zato je pomembno, da se podjetja zavedajo pomena merjenja digitalne zrelosti, da sprejmejo priporočila in se osredotočijo na dvig svoje digitalne zrelosti. Potreba po ocenjevanju digitalnih zrelosti je v zadnjih letih poskrbela za razvoj novih modelov, ki merijo digitalno zrelost podjetij in hkrati podajo priporočila za nadaljnji razvoj. Ti modeli ponujajo pregled nad različnimi vidiki digitalne preobrazbe, kot so tehnologija, kultura, procesi in strateško vodenje. Na podlagi ocene lahko podjetje prepozna svoje močne in šibke točke ter načrtuje ustrezen razvoj. Enega izmed dostopnejših modelov smo v magistrski nalogi na primeru izbranega podjetja testirali tudi mi. Ugotovili smo, da lahko podjetje z izbiro primernega modela bolje oceni svojo digitalno zrelost, kar lahko pripomore k boljši strategiji digitalnih vsebin, optimizaciji poslovanja in kreiranja novih izdelkov ter storitev.
Ključne besede: digitalna transformacija, digitalna zrelost, digitalizacija, zrelostni modeli, ocenjevanje digitalne zrelosti
Objavljeno v DKUM: 08.12.2023; Ogledov: 540; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

2.
Spletna rešitev za analizo in vizualizacijo medorganizacijskega sodelovanja
Timotej Sobočan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega predstavitev in izdelavo spletne rešitve za analizo in vizualizacijo medorganizacijskega sodelovanja. Na začetku diplomskega dela je predstavljeno teoretično ozadje, ki je pomembno za razumevanje razlogov in načinov sodelovanja organizacij. Sledi opis načrtovanja in implementacije rešitve ter prikaz delovanja. Izdelana rešitev, spletna stran, je predstavljena tudi na praktičnem primeru. Opisane so tudi ključne tehnologije in orodja uporabljena pri izdelavi.
Ključne besede: Medorganizacijsko sodelovanje, vizualizacija, Cytoscape.js, nivoji sodelovanja, zrelostni modeli
Objavljeno v DKUM: 09.05.2018; Ogledov: 1344; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

3.
PRIMERJAVA ZRELOSTNIH MODELOV VPELJAVE STORITVENE ARHITEKTURE
Matej Nosan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili osnovne principe in pridobitve vpeljave storitvene arhitekture ter raziskali koncept zrelostnega modela. Na podlagi pridobljenih znanj smo izbrali in opisali pet največkrat omenjenih modelov zrelosti storitvene arhitekture. Zrelostne modele smo medsebojno primerjali po predstavljenih nivojih, obsegu in namenu. V zaključku naloge je predstavljen eden od poenostavljenih načinov ocene zrelosti vpeljave storitvene arhitekture na primeru konkretne informacijske rešitve.
Ključne besede: storitvena arhitektura, informacijski sistemi, zrelostni modeli, principi načrtovanja
Objavljeno v DKUM: 20.05.2016; Ogledov: 1514; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

4.
ANALIZA MODELOV PROJEKTNEGA VODENJA V PARTNERSKIH PODJETJIH PODJETJA SIMIT
Peter Meglič, 2012, diplomsko delo

Opis: Projekti so nujni za uspešno poslovanje organizacij, saj pozitivno vplivajo na rast in razvoj organizacije v vseh njenih fazah. Projektni menedžment se ukvarja z obvladovanjem, upravljanjem in vodenjem projektov, zato je za organizacije strateškega pomena. Razvoj interneta in ustreznih tehnologij je omogočil vzpon novih oblik delovanja organizacij, saj je komunikacija in koordinacija projektov z uporabo informacijske tehnologije mogoča tudi med partnerji, ki delujejo na oddaljenih lokacijah. Za pojem virtualna organizacija v literaturi ni mogoče zaslediti enotne definicije, po samem bistvu pa gre za podjetje, ki posluje primarno preko elektronskih medijev, ali pa skupino neodvisnih podjetij in strokovnjakov, ki sodelujejo, ker želijo bolje izkoristiti poslovne priložnosti. V mreži podjetij in strokovnjakov ima vsak od posameznih subjektov svoje kompetence in svojo vlogo pri doseganju ciljev, zaradi katerih so se povezali. Sodelujoča podjetja in posamezniki v virtualni organizaciji si delijo znanja, izkušnje, tveganja, stroške in drugo, ter na tak način združijo ključne kompetence in bistvena tveganja. Na osnovi te povezanosti imajo vsa podjetja koristi, saj je zmogljivost procesov v takšni organizaciji večja, kot bi bil seštevek zmogljivosti posameznih podjetij. Pri tem vsako podjetje identificira svoje ključne kompetence, ki mu omogočajo maksimalen doprinos znanja in izkušenj v organizacijo. To omogoča oblikovanje organizacije, ki združuje najboljše lastnosti sodelujočih članov. Za zagotovitev dolgoročne uspešnosti in konkurenčnosti se morajo organizacije spreminjati in prilagajati okolju. Če želijo ugotoviti, na katerih področjih so uspešne in na katerih se lahko še izboljšajo, se morajo primerjati z drugimi. Pri ocenjevanju razvitosti projektnega menedžmenta je stroka razvila tako imenovane zrelostne modele projektnega menedžmenta. Ti definirajo optimalno stanje na posameznih področjih projektnega menedžmenta, ravni razvitosti in način prehajanja na višje ravni zrelosti. RC SIMIT je gospodarska družba, ustanovljena junija 2011, ki je nastala z namenom izvajanja raziskav in razvoja na področju novih materialov in tehnologij ter njihove uporabe v različnih proizvodih. Ustanovilo jo je štirinajst podjetij in dva inštituta. RC je ustanovljen z namenom ustvarjanja podpornega okolja za razvoj RC, partnerjev in širše. Partnerji v projektu so dosegli tolikšno razvitost in zrelost, da so se odločili združiti potencial in deliti bistvena tveganja. S sodelovanjem želijo prenašati znanja in posledično dvigniti nivo konkurenčnosti partnerskih podjetij. Družba operativno deluje kot virtualno podjetje s sedežem v Talumu d.d. v Kidričevem in ima dvanajst poslovnih enot. V teh enotah bodo izvajali samostojne raziskovalne programe, pri večjih skupnih projektih pa bodo sodelovali tudi z drugimi podjetji. Na sedežu RC SIMIT bodo v okviru strateške projektne pisarne med drugim odgovorni za koordiniranje in administriranje projektov. Obvladovanje multiprojektnega poslovanja ob razvejani organizacijski strukturi in virtualnosti RC SIMIT bo izjemno zahtevno, še posebej ker so prakse projektnega vodenja v partnerskih družbah različne. Sodelujoča podjetja namreč uporabljajo različne modele projektnega menedžmenta, imajo različne organizacijske rešitve in informacijsko podporo projektnemu delovanju, verjetno pa tudi različne nivoje projektnega znanja in usposobljenosti zaposlenih. Vse našteto je potrebno za doseganje obvladovanja multiprojektnega delovanja RC SIMIT poenotiti do te mere, da bo zagotovljeno uspešno sodelovanje partnerjev pri izvajanju projektov, da bo omogočen centralni pregled nad projekti in enotna priprava poročil, ki jih zahteva ministrstvo za gospodarstvo kot sofinancer ustanovitve.
Ključne besede: RC SIMIT, virtualna organizacija, virtualen projekt, projektni menedžment, zrelostni modeli projektnega menedžmenta, analiza modelov projektnega vodenja
Objavljeno v DKUM: 14.11.2012; Ogledov: 2408; Prenosov: 146
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici