| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DINAMIČNOST PODJETJA S PROUČITVIJO NJEGOVEGA RAZVOJNEGA IN KRIZNEGA STANJA
Miran Jerenec, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo za obravnavano zavarovalnico s pomočjo izbrane metode določili življenjsko fazo in krizno stanje ter ugotovili doseženo stopnjo njegove dinamičnosti. Nesporno je, da bo proučevano podjetje le s potrebno dinamičnostjo in sprotnim prilagajanjem kos vse zahtevnejšim izzivom, ki se obetajo v prihodnje. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in aplikativni del. V teoretičnem delu smo pojasnili nastanek, rast in razvoj podjetja ter njegov življenjski cikel. Raziskavo smo nadaljevali s predstavitvijo izbranih razvojnih modelov podjetja, opredelitvijo kriz v življenjskem ciklu podjetja in z opisom idealnotipskega dinamičnega podjetja. Aplikativni del naloge smo zasnovali na študiji primera. Najprej smo opredelili zavarovalniško panogo s poudarkom na slovenskem zavarovalniškem sektorju, zlasti v kontekstu mednarodnega prostora in pogojih finančno-gospodarske krize. V nadaljevanju raziskave smo predstavili proučevano družbo, nato diagnosticirali fazo razvojnega cikla obravnavanega podjetja in analizirali dobljene rezultate. Kasneje smo se lotili ugotavljanja kriznega stanja zavarovalnice in ga sklenili s sintezo spoznanj. Zadnji del raziskave smo namenili ugotavljanju in analiziranju odstopanja dejanskega stanja dinamičnosti izbranega podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti. Magistrsko nalogo smo sklenili s predlogi ukrepov za dinamizacijo obravnavane zavarovalnice.
Ključne besede: zavarovalnica, podjetje, življenjski cikel, rast podjetja, razvoj podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu, podjetniška kriza, dinamično podjetje
Objavljeno: 22.05.2012; Ogledov: 1739; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (608,49 KB)

2.
VPLIV TEHNOLOŠKE INOVACIJE NA POSLOVANJE PODJETJA RADGONSKE GORICE D.D.
Blaž Edšidt, 2014, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalnost kot pogoj za rojstvo idej je v vseh pogledih zelo pomembna in odvisna od posameznika in družbe v kateri posameznik deluje. Pomembno je, da se zavedamo, da je investiranje v znanje investicija na dolgi rok in morda tudi rešitev. Inovacije so pomembna in nujna dejavnost podjetij katera želijo dosegati konkurenčne prednosti, slediti trendom tržišča, dosegati ustvarjalnosti v podjetju in racionalizirati tehnološke procese. Inovacije vplivajo na dejavnost podjetja, njegove zaposlene, njegovo okolje in na vse udeležence, ki so v ožjem ali širšem krogu, ne glede na to ali so inovacije velike ali pa gre samo za izboljšave. Ker je vinarstvo v Sloveniji vedno bolj v krizi in ker jo znova in znova pretresajo tako črna ekonomija kot vedno bolj neugodna zakonodaja tako doma kot v tujini je pomembnost inoviranja še toliko bolj pomemben faktor. Kot veliko oviro v procesih inoviranja in samem zagonu procesov od ustvarjanja ideje, razvoja invencije in do končne inovacije pa predstavljajo finančna sredstva, saj je za njih potrebno najeti posojila, ki pa predstavljajo velik zalogaj, saj so posojila draga ali pa nedosegljiva. Podjetje Radgonske gorice d.d. se zavedajo pomembnosti inoviranja in investiranja v znanje svojih kadrov, zato se nenehno ukvarjajo z reševanjem vprašanj, kako določeno stvar opraviti čim bolje in s čim manj naporov in stroškov. To razmišljanje je podjetje pripeljalo do točke odločitve, da investirajo v tehnološko inovacijo in nabavo stroja za obiranje grozdja, kateri je prinesel veliko pozitivnih učinkov, opisanih in predstavljenih v tej magistrski nalogi. Z uvedbo stroja je bil dosežen cilj in tudi s tem prvi pozitivni rezultati. Naj omenim, da je podjetje v nenehni rasti in rezultati se kažejo tako doma kot v tujini. Podjetje je prvič v svoji zgodovini doseglo velik rezultat, saj je postalo Vinar leta 2013 in okronalo dve Zlati radgonski penini z nazivom Šampion Slovenije 2013, na kar so v kolektivu izjemno ponosni. K temu rezultatu je zagotovo pripomoglo napredno razmišljanje vodstva, zavedanje o pomembnosti razmišljanja o inovacijah in dobro delo ter medsebojno razumevanje. Ugotavljam, da je inovacija pripomogla k dobrim poslovnim rezultatom in da s tem kažejo konkurenci, da so korak pred njo. Ključne besede: invencija, inovacija, inovacijski proces, zrelo podjetje, lastni kapital, tuji kapital, Radgonske gorice d.d., Zlata radgonska penina, GREGOIRE –G 132, Izvoz
Ključne besede: Ključne besede: invencija, inovacija, inovacijski proces, zrelo podjetje, lastni kapital, tuji kapital, Radgonske gorice d.d., Zlata radgonska penina, GREGOIRE –G 132, Izvoz
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 831; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

3.
Proučitev podjetja capaconto d.o.o. s predlogi za zagotavljanje dinamičnosti podjetja
Gregor Hohler, 2019, magistrsko delo

Opis: Spremembe se na trgu dogajajo hitreje, kot se nekatera podjetja lahko prilagodijo. Uspešna podjetja v spremembah vidijo predvsem nove priložnosti za rast ter razvoj in ne ovir, zato skušajo biti čimbolj dinamična ter na ta način pisati svojo zgodbo o uspehu. To bo predstavljalo osrednjo temo tega magistrskega dela. V magistrskem delu bomo v teoretičnem delu predstavili potek planiranja razvoja podjetja na ravneh politike podjetja, strateškega managementa in na ravni izvedbenega managementa. Nato bomo predstavili življenjski cikel podjetja in faze razvoja podjetja v različnih časovnih obdobjih življenjskega cikla podjetja ter idealno tipska podjetja, ki so najprimernejša za posamezno fazo razvoja podjetja glede na njegov življenjski cikle to so: faza ustanovitve in pionirsko podjetje, faza rasti in rastoče podjejte , faza zrelosti in zrelo podjejte ter faza odmiranja in podjetje v preobratu. Predstavili bomo tudi dinamično podjetje in njegove posebnosti. V empiričnem delu magistrskega dela bomo predstavili podjetje CapaConto d. o. o. in njegove mejnike v doseganju razvoja. Za podjetje CapaConto d. o. o. bomo predstavili politiko podjetja, strategije in kulturo. V nadaljevanju magistrskega dela bomo raziskali življenjski cikel podjetja CapaConto d. o. o. s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov pionirstva podjetja, rasti podjetja, zrelosti podjetja in s proučitvijo kriterije za ugotavljanje elementov preobrata podjetja. Analizirali bomo odstopanja dejanskega stanja podjetja CapaConto d. o. o. od ciljnega stanja dinamičnosti kot ga priporoča teorija. Predlagali bomo ukrepe za zagotavljanje dinamičnosti podjetja CapaConto d. o. o. Predlogi bodo na področju normativnih in drugih političnih ukrepov za dinamizacijo podjetja na ravni politike podjetja, na področju strateškega managementa ter na področju operativnega managementa.
Ključne besede: Planiranje razvoja podjetja, proučitev podjetja, dinamično podjetje, življenjski cikel podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu.
Objavljeno: 20.08.2019; Ogledov: 104; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici