| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TAKTIKE POSLOVNIH POGAJANJ V RAZLIČNIH KULTURAH
Mateja Polajžer, 2010, diplomsko delo

Opis: V nalogi so obravnavana poslovna pogajanja z vidika njihove uspešnosti. Pogajanja so namenjena usklajevanju stališč, ki so vedno posledica različnih interesov. Ker se s pogajanji srečujemo čedalje bolj pogosto, ne le v poslovnem, temveč tudi v zasebnem življenju, je dobro poznati vse dejavnike, ki lahko odločilno vplivajo na njihovo uspešnost. Na trgu se srečujemo z vedno močnejšo konkurenco, zato je uspešnost poslovanja podjetij neposredno odvisna od spretnosti njenih pogajalcev. Uspešnost poslovnih pogajanj lahko dosežemo, če skušamo poleg lastnih potreb zadovoljiti tudi potrebe pogajalcev nasprotne strani. Uspešnost pogajanja temelji torej na poskusu usklajevanja, kaj pomeni za nas dober rezultat, s tistim, kaj pomeni dober rezultat za drugo stran. Če želimo doseči, da bosta obe strani nekaj dosegli, moramo biti dobro pripravljeni, pozorni in prilagodljivi. Medkulturni pogajalci se morajo zavedati kulturnih razlik in se naučiti določenih značilnosti kulture nasprotne strani, saj bodo le tako uspešni v mednarodnih pogajanjih. Največji vpliv na uspešnost poslovnih pogajanj ima prav gotovo priprava na pogajanja. Priprava zajema določitev temeljnih usmeritev, ciljev pogajanj, izbiro strategije, zbiranje informacij in ostale, prav tako pomembne sestavine. Na uspešnost poslovnih pogajanj pa poleg priprave vpliva ves ostali proces pogajanj. Med samim potekom pogajanj je potrebno pravilno upoštevati nasprotno pogajalsko stran in delati čim manj napak. Prav tako pa ne smemo zanemariti izkušenj pogajalca, pripravljenost za učenje in razvoj pogajalske spretnosti. Znanje, zaupanje in zanesljivost so temelji uspešnega pogajanja.
Ključne besede: Kultura, norme, vrednote, pogajanja, značilnosti pogajanj, mednarodna pogajanja, taktike pogajanj, kulturne razlike, pogajalski slogi.
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 2113; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (535,72 KB)

2.
Poslovna pogajanja med Slovenijo in Hrvaško
Jana Senica, 2018, magistrsko delo

Opis: S pogajanji se danes srečujemo na vsakem koraku, in sicer tako v zasebnem življenju kot v poslovnem svetu. Pri pogajanjih sta vedno vpleteni vsaj dve strani, zato moramo znati uporabljati različne komunikacijske tehnike, saj nam bodo pri pogajanjih v prid in nam bodo ob zaključku prinesle zadovoljstvo in bomo dosegli želeni cilj. Pomembno je, da se znamo na pogajanja pripraviti, dodobra preučiti nasprotnikovo kulturo, izoblikovati pogajalske tehnike in se prilagajati različnim vrstam pogajalcev. V podjetjih potekajo pogajanja v domačem in tujem okolju. Ko predstavniki podjetij potujejo v tuje države, so pogosto presenečeni, kako lahko različni običaji narodov zapletejo njihovo poslovanje s tujimi državami. Na uspešnost medkulturnih pogajanj vpliva veliko dejavnikov, kot so jezik, religija, norme, vrednote, izobrazba, materialna kultura, življenjske razmere, etika, kultura, zato se morajo mednarodni pogajalci pred pogajanji prilagoditi na vse možne načine, da bi se lahko z nasprotno stranjo čim bolje razumeli. Magistrsko delo opisuje poslovna pogajanja med Slovenijo in Hrvaško. V prvem delu je predstavljena teorija o poslovnih pogajanjih, kakšen je sam proces pogajanj. Med Slovenijo in Hrvaško potekajo mednarodna pogajanja, zato je v delu opisano tudi, kaj vse je potrebno za uspešnost pogajanj v tujem okolju, na kaj mora biti pogajalec pozoren, kako se pripraviti na pogajanja v tujini ter kakšne so zaželene značilnosti pogajalcev. Podrobneje je opisana kultura in njen vpliv na poslovna pogajanja ter kako na potek samih poganjanj vpliva etika. Drugi del je empirični, kjer sem preučevala značilnosti pogajalskih slogov Hrvatov in Slovencev, in kje so razlike med slogoma. V drugi del sem vključila tudi intervju, ki sem ga izvedla z vodjo prodaje v podjetju Famteh d.o.o.
Ključne besede: poslovna pogajanja, proces poslovnih pogajanj, mednarodna pogajanja, pogajalski proces pri mednarodnih poslovnih procesih, etika, kultura, značilnosti pogajalskega sloga Hrvaške, značilnosti pogajalskega sloga Slovenije
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 1067; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici