| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje senčnih lutk v 1. in 2. starostnem obdobju : diplomsko delo
Ksenija Vogrin, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Vključevanje senčnih lutk v 1. in 2. starostnem obdobju smo se posebej posvetili senčnim lutkam ter njihovi uporabi v obeh starostnih obdobjih. Menimo, da je uporaba lutke v vrtcu ključnega pomena, saj s pomočjo nje otrok spoznava sebe in svet, v katerem živi. S pomočjo strokovne literature smo v teoretičnem delu opisali razvojne značilnosti otroka v prvem in drugem starostnem obdobju, kako lutka vpliva na otroka in kako s pomočjo lutke spodbujamo ustvarjalnost in ustvarjalnost domišljije. Prav tako smo prikazali, kako s pomočjo lutke krepimo razvoj samopodobe, samozavesti in oblikujemo socialne večine. Opisali smo tudi, kakšno vlogo ima vzgojitelj pri delu z lutko in kakšne metode dela z lutko poznamo. Posvetili smo se tudi značilnostim vključevanja lutk, in sicer značilnostim vključevanja lutk v prvem starostnem obdobju in vključevanju lutk v drugem starostnem obdobju. Nekaj smo povedali o lutki, podrobneje pa smo predstavili senčne lutke in senčno gledališče, njegovo zgodovino in uporabo senčnega gledališča v vrtcu v prvem in drugem starostnem obdobju. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili podatke o vključevanju senčnih lutk v prvem in drugem starostnem obdobju ter te podatke obdelali in jih interpretirali. Namen dela je ugotoviti, koliko in kako strokovni delavci v različnih vrtcih po Sloveniji vključujejo senčne lutke pri svojem vzgojno-izobraževalnem delu. Ugotovili smo, da vzgojitelji in vzgojiteljice senčne lutke vključujejo tako v prvem kot v drugem starostnem obdobju. Senčne lutke vključujejo strokovni delavci sami in pri tem vključujejo tudi otroke, s katerimi pripravljajo predstave s senčnimi lutkami.
Ključne besede: Vključevanje lutk, senčne lutke, značilnosti vključevanja lutk, 1. starostno obdobje, 2. starostno obdobje.
Objavljeno v DKUM: 13.12.2021; Ogledov: 804; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (659,29 KB)

2.
IZVEDBA LUTKOVNE IGRE Z ROČNIMI LUTKAMI
Petra Venguš, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Izvedba lutkovne igre z ročnimi lutkami je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del zajema lutke kot uporabno sredstvo za vsak dan pri oblikovanju mladega človeka, predstavljen je namen uporabe lutke s strani vzgojitelja ali otroka. Predstavili smo, kako lahko uporabljamo lutke pri drugačnih otrocih. Ta del zajema kratek opis lutk in njihov značaj. Pri otroku vse poteka preko igre, zato smo opredelili simbolno igro. Predstavili smo tudi, kako si zastaviti cilje s strani vzgojitelja na področju igre oziroma dejavnosti z lutkami. Praktični del smo izvajali v vrtcu v skupini otrok drugega starostnega obdobja. Naš namen je bil otroke popeljati v svet lutk in veselja z njimi. Otroci so spoznali lutke in se rokovali z njimi, jih izdelovali, pripravili vse, kar je potrebno za lutkovno igro. Kot zaključek so lutkovno igro izvedli in jo predstavili mlajšim otrokom iz vrtca in se z njo predstavili na zaključni prireditvi. Končni rezultat je lutkovna igra, čeprav smo večji poudarek dali na sam potek projekta, ki je potekal samostojno s strani otrok.
Ključne besede: lutke, lutka pri oblikovanju mladega človeka, lutka in drugačni otroci, značilnosti lutk, ročne lutke, lutkovna igra, projektno vzgojno delo
Objavljeno v DKUM: 16.07.2012; Ogledov: 2988; Prenosov: 376
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici