| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Liki živali v izbranih delih Hansa Christiana Andersena
Mateja Hartman, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje značilnosti živalskih likov v izbranih pravljicah Hansa Christiana Andersena. Zanimalo nas je, ali se pojavljajo enake živali v različnih pravljicah in katere so te, ali prevladujejo pozitivni ali negativni živalski liki in kateri liki živali se pojavijo v stranski in kateri v glavni vlogi. Nekaj besed smo namenili razlagi termina pravljica, predstavitvi vloge živali v pravljicah in predstavitvi življenja pravljičarja Hansa Christiana, njegova dela in njihove prevode. V empiričnem delu smo analizirali izbrane Andersenove pravljice z živalskimi liki. Ugotovili smo, da so živali ohranile svoje biološke lastnosti, hkrati pa so imele tudi človeške lastnosti. Prav tako se živalski liki pojavijo več v stranski literarni in pozitivni vlogi. Posamezni živalski liki v izbranih pravljicah nimajo enakih značilnosti.
Ključne besede: pravljica, živalska pravljica, značilnosti živali, mladinska književnost, Hans Christian Andersen
Objavljeno: 20.11.2019; Ogledov: 483; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
AKTIVNOSTI IN TERAPIJA S POMOČJO ŽIVALI - VKLJUČEVANJE TERAPEVTSKEGA PSA V VZGOJNI PROCES
Tjaša Palčič Kukanja, 2012, diplomsko delo

Opis: Aktivnosti in terapija s pomočjo živali temelji na odnosu med človekom in živaljo. V tovrstne aktivnosti in terapije so lahko vključene skoraj vse živalske vrste. Med pogostimi pri nas so psi, ki so nam zelo blizu in so na splošno socialne živali. Področje izvajanja aktivnosti in terapij s pomočjo živali je široko v smislu preventive, podpore, družabništva ali prave terapije. Namen diplomske naloge je bil predstaviti vključevanje terapevtskega psa v vzgojno-izobraževalni proces v vrtcu, v katerega so vključeni otroci s posebnimi potrebami, izpostaviti njihova močna in šibka področja ter ugotoviti, kakšni učinki se kažejo pri različnih aktivnostih s pomočjo psa. Raziskava je bila izvedena z opazovanjem primerov na vzorcu petih otrok s posebnimi potrebami (PP), dva od teh z motnjami avtističnega spektra (MAS), ter z intervjujem na vzorcu vodnice terapevtskega psa, ki izvaja program po metodi branja s pomočjo psa pri otrocih z motnjami govora in branja. Rezultati so pokazali, da imajo otroci s PP nekaj skupnih značilnosti, kot so na primer težave na področju komunikacije, pa tudi nekaj specifičnih težav in sposobnosti, zaradi katerih so posebni. Aktivnosti s pomočjo psa se lahko izvajajo za vse otroke skupno, torej so za vse enake, lahko pa jih prilagodimo individualnim potrebam otrok in z njimi vplivamo ter dosegamo pozitivne učinke na različnih področjih, kot so komunikacija, socialna interakcija, pozornost, motorika. Lahko bi rekli, da so aktivnosti in terapija s pomočjo živali v večji meri uspešne in prispevajo k boljšemu počutju uporabnikov.
Ključne besede: aktivnosti in terapija s pomočjo živali, terapevtski pes, značilnosti otrok s posebnimi potrebami, pozitivni učinki aktivnosti s pomočjo psa.
Objavljeno: 01.03.2012; Ogledov: 3900; Prenosov: 814
.pdf Celotno besedilo (960,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici