| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PERCEPCIJA KOMPETENC SLOVENSKIH PODJETNIC
Sara Zagernik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili kompetence, ki so pomembne za vsakdanje življenje ter kompetence, ki nam pomagajo, da smo uspešni podjetniki. Kompetence so lastnosti in značilnosti vsakega posameznika, ki mu omogočajo, da se sooči s problemi, ter da svoje delo opravi dobro in uspešno. Še posebej so pomembne, ko se odločimo, da bomo nekaj sami ustvarili. Kompetence pomagajo pri uspešnem vodenju podjetij in pri uresničevanju podjetniških sanj. Podjetništvo se pogosto omenja kot sredstvo izhoda iz krize, saj neposredno vpliva na zmanjšanje brezposelnosti in na gospodarsko rast. Vsem naj bi bilo enako dostopno, vendar kljub poudarjanju enakosti med spoloma vseeno opažamo, da v podjetništvu prevladujejo moški, delež žensk pa je še zmeraj razmeroma nizek. V diplomski nalogi bomo ugotavljali, kakšen je pomen ženskega podjetništva in katere so značilnosti slovenskih podjetnic. Naloga bo prispevala k temu, da spoznamo kompetence, ki jih potrebujemo za vstop v žensko podjetništvo ter da se ženske opogumijo in se v prihodnosti začnejo bolj vključevati v sfero podjetništva. Rezultati naloge bodo temeljili na odgovorih uspešnih slovenskih podjetnic.
Ključne besede: kompetence, žensko podjetništvo, odnos do ženskih podjetnic, spodbujanje ženskega podjetništva, značilnosti ženskih podjetnic
Objavljeno v DKUM: 09.09.2015; Ogledov: 1431; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (498,89 KB)

Iskanje izvedeno v 1.45 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici