| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REORGANIZACIJA POSLOVANJA Z METODO SIX SIGMA
Uroš Lemajić, 2009, diplomsko delo

Opis: glavna tema moje diplomske naloge je predstavitev metode Six Sigma. Gre za eno od metod za izboljševaje kakovosti poslovnih procesov, primerno za uporabo tako v proizvodnih kot storitvenih dejavnostih. Za predstavitev sem se sem odločil, ker sem se s to metodo srečal, kot študent, ko sem delal na Raiffeisen banki d.d. v Mariboru. Banka to metodo uporablja že več let in je standard bančne skupine Raiffeisen International. Podjetja morajo danes uporabljati sistematične metode in orodja za analiziranje svojih poslovnih procesov, kajti v teh se skrivajo velike možnosti za doseganje poslovne prednosti na podlagi zmanjševanja stroškov in povečanja učinkovitosti. Zaradi povečanega vpliva mednarodne konkurence so zahteve po spremembi izvajanja poslovnih procesov v smeri večje preglednosti, dokumentiranosti procesov in posledično lažjega spremljanja in spreminjanja procesov nujne. Vodstvo podjetja se zavestno odloča za spremembe v poslovnih procesih na podlagi predstavljenih podatkov, ki so zbrani in statistično obdelani na sistematičen način skozi pet faz DMAIK kroga, ki pomeni definiranj, meri, analiziraj, izboljšaj in nadzoruj. Pri tem gre za uporabo že znanih kvalitativnih in kvantitativnih orodij. Glavno priporočilo za uvedbo strategije Six Sigma v podjetje je njen celovit pristop. To pomeni, da vsi zaposleni sodelujejo v izobraževanju in so ozaveščeni o smiselnosti zagotavljanja poslovne odličnosti in prispevajo ideje za izboljšave, kar omogoča skokovito zmanjšanje odstopanj od pričakovanj kupcev in strank ter odpravljanje napak na proizvodih in v storitvah, še preden prispejo do kupca
Ključne besede: orodje izboljšav, Six Sigma, dokumentiranost procesov, zmanjševanje stroškov, poslovna uspešnost in učinkovitost.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2048; Prenosov: 512
.pdf Celotno besedilo (619,84 KB)

2.
RAZVOJ OHIŠJA VODNIKOV S POMOČJO INTEGRACIJE SISTEMOV
Izidor Zupanc, 2011, specialistično delo

Opis: Konkurenčna prednost uspešnih podjetij je predvsem hitra odzivnost na zahteve, ki jih narekuje trg. V zadnjih letih se je podjetje Gorenje na trgu pojavilo z izdelki višjega cenovnega razreda. Zaradi slabše poznane blagovne znamke in precejšnega povečanja cene aparatov nove generacije NGC 600, prodaja ni dosegla zastavljenih ciljev. Analiza trga je pokazala, da mora podjetje na trgu nastopiti z aparati nižjega cenovnega razreda. V moji nalogi sem se osredotočil na kakšen način pristopiti k razvoju Basic aparata, z upoštevanjem časovnih in stroškovnih trendov, ki jih zahteva trg. Z združevanjem različnih metod optimizacije stroškov, dela in materiala, sem skozi nalogo pokazal postopek razvoja in integracije novega izdelka (ohišja vodnikov), ter njegovo uvedbo v proizvodnjo. Za uspešen razvoj novih izdelkov sem predstavil pravila, ki jih je potrebno upoštevati pri načrtovanju prilagodljivih obdelovalnih sistemov za njihovo optimalno delovanje, z vključevanjem vseh zaposlenih v podjetju.
Ključne besede: Prilagodljivi obdelovalni sistemi, proces nenehnih izboljšav, organizacija dela, integracija CAD sistemov, zmanjševanje stroškov, kakovost
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1571; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

3.
ZMANJŠEVANJE STROŠKOV S POMOČJO PROGRAMA “POWERPACK”
Gašper Mivšek, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Zaradi trenutne gospodarske situacije se je poslovanje nekoliko spremenilo. Ni več samoumevno, da podjetja enostavno dobro poslujejo, ne gledajo preveč v prihodnost in ob tem ustvarjajo visoke dobičke. Globalizacija sveta in s tem dejstvo, da lahko nek izdelek naročimo praktično kjerkoli (velika konkurenca), zmanjšanje potrošnje in negotova prihodnost so podjetja prisilila v drugačno razmišljanje. Naenkrat je postalo zelo pomembno, da so podjetja izdelala odličen izdelek po kar se da nizki ceni, vsi procesi so morali postati kar se da stroškovno učinkoviti, oglaševanje pa je moralo jasno pokazati prednosti predstavljanega podjetja v primerjavi z drugimi. Magistrska naloga, ki jo berete, predstavlja, kako se je z zmanjševanjem stroškov spoprijelo podjetje MiVal d. o. o. V začetnem delu je predstavljeno teoretično ozadje stroškov, naloga se nadaljuje s predstavitvijo metod za obvladovanje stroškov, ki jih je omenjeno podjetje uporabljalo ali pa jih še uporablja, naloga se nato zaključi s predstavitvijo orodja oziroma programa za zmanjševanje stroškov PowerPack in predstavitvijo dejanskih primerov zmanjšanj stroškov v podjetju, ki so bili doseženi s pomočjo omenjenega programa.
Ključne besede: – stroški – zmanjševanje stroškov – obvladovanje stroškov – stroškovna učinkovitost – program PowerPack
Objavljeno: 14.04.2015; Ogledov: 727; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici