3.
GROŽNJE IN NEVARNOSTI PRI ELEKTRONSKEM POSLOVANJUBarbara Mir, 2015, diplomsko delo
Opis: Elektronsko poslovanje, ki je skozi tekom svojega razvoja postalo del našega vsakdanjega življenja je v veliki meri že izpodrinilo klasično poslovanje. Vzporedno z večanjem uporabe elektronskega poslovanja se veča število groženj in nevarnosti, kot so: nezaželena e-pošta, ribarjenje, zlorabe in kraje podatkov, napadi in poskusi vdorov ter zlonamerna programska oprema. Prav zaradi tega je pomembno, da so uporabniki seznanjeni s temi nevarnostmi, saj se le tako vedo tudi ustrezno zaščiti pred njimi z uporabo varnostnih mehanizmov, kot so: požarni zid, protivirusni programi, šifriranje, elektronski podpis, digitalno potrdilo.
V diplomskem projektu smo opredelili in na kratko predstavili področje elektronskega poslovanja. Podrobneje smo obravnavali grožnje in nevarnosti, katere pretijo uporabnikom. Predstavili smo varnostne mehanizme, kateri slednjim nudijo in zagotavljajo varnost ter zaščito. Dotaknili smo se varnostne politike, katera je ključna pri zagotavljanju varnosti. Na koncu smo predstavili praktične primere vdorov pri katerih je prišlo do kraje podatkov.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, grožnje, nevarnosti, nezaželena e-pošta, ribarjenje, kraja podatkov, napadi, zlonamerna programska oprema, varnostni mehanizmi, požarni zid, protivirusni programi, šifriranje, digitalno potrdilo, varnost, zaščita, varnostna politika.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2015; Ogledov: 1689; Prenosov: 230
Celotno besedilo (820,89 KB)