1.
GLASBENA VZGOJA V KOMBINIRANIH ODDELKIHKlaudija Preskar, 2011, diplomsko delo
Opis: V diplomski nalogi z naslovom Glasbena vzgoja v kombiniranih oddelkih je predstavljen problem načrtovanja pouka glasbe, uresničevanja učnih načrtov dveh ali več razredov v kombinaciji. Namen je bil ugotoviti, kako se kažejo razlike v glasbenih spretnostih in sposobnostih učencev ter predstaviti prednosti in slabosti poučevanja glasbene vzgoje v kombiniranih oddelkih. Cilji diplomske naloge so bili poiskati rešitve za težave, ki se pojavljajo pri načrtovanju, predstaviti načine sestavljanja letnega delovnega načrta in razvrstitve učne snovi, ki najučinkoviteje uresničujejo cilje v učnih načrtih vseh programskih razredov v kombinaciji ter predstaviti morebitne razlike, ki se pojavljajo v glasbenih spretnostih in sposobnostih učencev. Rezultati so pokazali, da imajo učitelji pri poučevanju glasbene vzgoje težave s pomanjkanjem časa in po njihovem mnenju so glasbene vsebine preobsežne, prav tako ne oblikujejo zloženih učnih načrtov, temveč jih oblikujejo za vsak posamezen razred. Učitelji kombiniranega pouka opažajo razlike v glasbenih spretnostih in sposobnostih, ki se kažejo pri ritmu in intonaciji ter različnim glasbenim predznanjem učencev. Pri kombiniranem pouku se lahko izvedejo mnoge različne dejavnosti zaradi manjšega števila učencev, kar je po mnenju učiteljev prednost poučevanja, slabosti pa kažejo, da je potrebno znanje na tem področju dela še nadgraditi in oblikovati smernice za kakovostnejše delo v kombiniranih oddelkih.
Ključne besede: kombinirani pouk, kombinirani oddelki, načrtovanje, zloženi učni načrt, glasbena vzgoja, glasbene spretnosti in sposobnost
Objavljeno v DKUM: 06.02.2012; Ogledov: 2469; Prenosov: 390
Celotno besedilo (1,10 MB)