| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Funkcionalno degradirana območja v Mariboru
Urška Grm, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu Funkcionalno degradirana območja v Mariboru smo obravnavali pojem degradirano območje in evidentirali funkcionalno degradirana območja v mestu Maribor. V teoretičnem delu smo predstavili pojem degradirano območje in vzroke za njegov nastanek. Poseben poudarek je bil na opredelitvi kazalcev, s katerimi identificiramo degradirana območja. V osrednjem oziroma empiričnem delu smo prikazali podatke, pridobljene na osnovi proučevanja prostorskih podatkov in terenskega dela. Evidentirali smo 129 funkcionalno degradiranih območij, ki smo jih glede na namembnost prostora razporedili v sedem kategorij: funkcionalno degradirana proizvodna, infrastrukturna, stanovanjska, športnorekreacijska in rudarska/vojaška/kmetijska območja ter območja centralnih dejavnosti in območja prehodne (začasne) rabe. Vsako območje smo predstavili z imenom, položajem, velikostjo, namensko rabo, trenutno rabo, vrsto degradiranega območja, stopnjo in obdobjem opuščenosti ter fotografijo. Nazadnje smo popisana območja analizirali in rezultate kartografsko in tabelarično prikazali glede na izbrane kazalce: vrsto degradacije, velikost območja, položaj območja ter stopnjo in obdobje opuščenosti.
Ključne besede: zgradba mesta, urbana geografija, urbanistično načrtovanje, funkcionalno degradirana območja, tipi funkcionalno degradiranih območij, Maribor
Objavljeno: 23.11.2018; Ogledov: 1006; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (20,69 MB)

2.
UVEDBA SPLETNEGA MESTA ZA MAJHNO PODJETJE NA PRIMERU AVTOPRALNICE ŽIŽEK
Tadej Žižek, 2013, diplomsko delo

Opis: Z diplomskim seminarjem, z naslovom Uvedba spletnega mesta za majhno podjetje na primeru Avtopralnice Žižek, smo želeli ubrati novo komunikacijsko pot do naših strank. Za to pot smo si izbrali internet, ki je v današnjih dneh že na ravni televizijskih in radijskih medijev. Diplomski seminar nam tako predstavi teorijo, katera je povezana z internetom, spletnimi mesti, spletnimi portali in spletnimi stranmi, predstavljene so pa tudi vrste spletnih mest ter zgradba le-teh. Pridobljeno teoretično znanje nam diplomski seminar poskuša zaključiti s primerom uvedbe spletnega mesta za manjše podjetje. V današnjem času je za podjetja, ki želijo uspeti, ali pa le obstati na trgu, izrednega pomena to, da so v nenehnem stiku s svojimi strankami, najbolj dostopen medij za to pa vse bolj postaja internet.
Ključne besede: internet, splet, spletno mesto, spletna stran, spletni portal, uvedba spletnega mesta, internet ter njegov razvoj, zgradba spletnih mest, vrste spletnih mest
Objavljeno: 30.10.2013; Ogledov: 1082; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici