| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv tlaka v pnevmatikah na zdrs koles in porabo goriva pri oranju
Alen Kacijan, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: traktor, gorivo, zdrs, oranje, plug, tlak, pnevmatike
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 560; Prenosov: 32
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Vpliv različnih načinov osnovne obdelave tal za setev koruze na porabo goriva in zdrs : diplomsko delo
Peter Šbül, 2011, diplomsko delo/naloga

Ključne besede: obdelava tal, plug, gruber, poraba goriva, zdrs
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 1658; Prenosov: 0

3.
VPLIV RAZLIČNIH NAČINOV OSNOVNE OBDELAVE TAL ZA SETEV KORUZE NA PORABO GORIVA IN ZDRS
Peter Šbül, 2011, diplomsko delo

Opis: Nabava novih orodij in strojev za obdelavo tal je za kmetijo velika investicija. Ob vse večjih pritiskih za ekonomičnost pridelave moramo ob obdelavi tal pomisliti tudi na zmanjševanje stroškov, kar lahko dosežemo z manjšo porabo goriva pri konzervirajočem načinu obdelave tal. V diplomskem delu smo proučevali vpliv različnih načinov osnovne obdelave tal za setev koruze na porabo goriva in zdrs, pri tem smo ugotavljali tudi storilnost in vznik. Za poskus, ki smo ga izvedli na urejenem merilnem poligonu na njivi v vasi Skakovci, smo uporabili standardni traktor New Holland T 6020 ELITE, lemežni plug PÖTTINGER SERVO III PLUS in rahljalnik (gruber) UNIA KOS 3.0 B. Povprečna poraba goriva pri oranju je bila 29,23 l/ha, pri obdelavi tal z gruberjem pa 12,09 l/ha. Specifična poraba goriva na hektar je pri obdelavi tal z gruberjem statistično značilno manjša od porabe goriva pri oranju. Povprečen izmerjen zdrs pri oranju je znašal 26,75 %, pri obdelavi tal z gruberjem pa 20,48 % in je statistično značilno manjši za 6,27 %. Pri merjenju storilnosti smo ugotovili, da bi potrebovali za obdelavo površine enega hektarja brez obračanja pri oranju 77,39 min, pri obdelavi z gruberjem pa le 29,29 min. Vznik po setvi koruze v tla obdelana s plugom je znašal 87 %, po setvi koruze v tla obdelana z gruberjem pa 92,64 %. V diplomski nalogi smo ugotovili, da lahko s pravilno izbiro vrste priključka prihranimo precej goriva, časa in s tem našega denarja.
Ključne besede: obdelava tal, plug, gruber, poraba goriva, zdrs
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 2486; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (14,90 MB)

4.
Vpliv tlaka v pnevmatikah na zdrs koles in porabo goriva pri oranju
Alen Kacijan, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri oranju tal prihaja pri prenosu sile s traktorja na podlago do določenega zdrsa pogonskih koles, ki ga ne moremo popolnoma izničiti, želimo pa, da bi bil čim manjši. V diplomskem delu smo proučevali vpliv tlaka zraka v pnevmatikah na zdrs pogonskih koles in porabo goriva pri oranju s traktorjem Deutz Fahr K100, pri tlaku v pnevmatikah od 0,8 do 2,4 bara. Pogonska kolesa imajo najmanjši zdrs pri oranju s tlakom 0,8 bara, zato smo pri tem tlaku tudi izmerili najnižjo porabo goriva, 21,875 l/ha preorane površine. Pri oranju s tlakom 1,2 bara je zdrs koles znašal 15,63 % in poraba goriva 22,239 litrov na hektar preorane površine, pri tlaku 1,6 bara zdrs 19,73 % in poraba 23,697 l/ha, pri tlaku 2,0 bara zdrs 21,21 % in poraba 23,854 l/ha ter pri tlaku 2,4 bara zdrs 24,32 % in poraba 25,781 l/ha preorane površine. Glede na izmerjen zdrs pogonskih koles in porabo goriva, je pri oranju najprimernejši tlak zraka v pnevmatikah 0,8 bara.
Ključne besede: traktor, gorivo, zdrs, oranje, plug, tlak, pnevmatike
Objavljeno: 13.10.2010; Ogledov: 2950; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (9,15 MB)

5.
Vpliv različnih načinov krmiljenja na zdrs pogonskih koles pri simulaciji košnje v strmini
Andrej Golob, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobni in izpopolnjeni gorski traktorji omogočajo štiri različne načine krmiljenja koles. Namen diplomskega dela je podrobneje proučiti vpliv različnih načinov krmiljenja na zdrs pri delu v strmini. Proučevali smo tri različne načine krmiljenja, pri čemer smo s pomočjo meritev ugotovili; pogonska kolesa imajo pri krmiljenju pasji hod najmanjši zdrs, ta znaša pri hitrosti vožnje 1,08 m/s v povprečju 5,96 %; pri krmiljenju vseh štirih koles ob hitrosti 1,03 m/s v povprečju 7,27 % in pri krmiljenju samo prednjih koles in hitrosti vožnje 1,01 m/s največji zdrs, ki znaša v povprečju 8,07 %. Ugotovili smo, da ima pri delu v strmini krmiljenje vseh štirih koles velik pomen zaradi večje okretnosti in manjšega zdrsa v primerjavi s krmiljenjem le prednjih koles.
Ključne besede: Gorski traktor / zdrs / Delo v strmini / krmiljenje koles
Objavljeno: 09.04.2009; Ogledov: 2907; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici