| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE IN DELO ZDRAVSTVENIH DELAVCEV NA ODDELKU ZA ANESTEZIOLOGIJO, INTENZIVNO TERAPIJO IN TERAPIJO BOLEČIN UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA MARIBOR
Mateja Lamberger, 2010, diplomsko delo

Opis: Motivacija je izrednega pomena v vseh obdobjih in na vseh področjih človeškega življenja in je tesno povezana z vsakodnevnimi opravili. Človek večino življenja dela, zato je visoka motivacija za delo pomembna, saj izboljša človekovo počutje in tudi ugodno vpliva na kakovost dela, ki ga opravlja. Cilj diplomskega dela je, da na podlagi teoretičnih izhodišč in rezultatov ankete analiziramo vpliv motivacije za izobraževanje in delo na Oddelku za anesteziologijo, intenzivno terapijo in terapijo bolečin Univerzitetnega kliničnega centra Maribor (UKC MB). Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali so zaposleni dovolj motivirani in pripravljeni za izobraževanje in ali je organizacija dovolj usmerjena k izobraževanju in izpopolnjevanju ter kateri je najpomembnejši faktor za izobraževanje in delo. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu se diplomsko delo opira na obstoječo literaturo in predstavlja pojme, ki se uporabljajo v zvezi z motivacijo in izobraževanjem zaposlenih. Sledi empirični del, ki temelji na raziskavi, izvedeni v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor. Kot raziskovalni instrument smo uporabili anonimni vprašalnik, s katerim smo zbrali podatke, jih obdelali in ugotovili trenutno stanje motiviranosti za izobraževanje in delo zdravstvenih delavcev na Oddelku za anesteziologijo, intenzivno terapijo in terapijo bolečin.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, zdravstveni delavci, Univerzitetni klinični center Maribor
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 2639; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

4.
Zdravstvena vzgoja sladkornega bolnika
Mojca Žitnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Zdravstvena vzgoja je ključ do uspeha zdravljenja sladkorne bolezni. Namen zdravstvene vzgoje je, da bolniki sprejmejo svojo bolezen kot realnost in del svojega življenja, da spoznajo določena dejstva o svoji bolezni ter pridobijo potrebne veščine za uspešno obvladovanje bolezni. Z dobro zdravstveno vzgojo bolnik doseže primerno znanje, prepreči nastanek zapletov sladkorne bolezni in pridobi občutek samostojnosti, varnosti in samozavesti. Diplomsko delo je empiričnega značaja in je sestavljeno iz teoretičnega ter raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu smo ugotovili, da zdravstveno osebje daje dovolj informacij in podpore bolniku pri sladkorni bolezni ter da se bolniki zavedajo, da slabo urejena sladkorna bolezen vpliva na njihovo življenje, in povzroči kronične zaplete. Bolniki dobijo veliko podpore tudi od svoje družine, saj jim stojijo ob strani in jim pomagajo pri premagovanju težav pri sladkorni bolezni.
Ključne besede: sladkorna bolezen, kronična bolezen, zdravljenje sladkorne bolezni, zdravstveni delavci, zdravstvena vzgoja in izobraževanje.
Objavljeno: 06.10.2010; Ogledov: 2755; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (970,83 KB)

5.
Uspešnost komuniciranja z uporabniki storitev v Diagnostičnem centru Šentjur : diplomsko delo univerzitetnega študija
Verica Krajnc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bom predstavila kako uspešni smo v komuniciranju zaposleni Diagnostičnega centra Šentjur z uporabniki naših storitev. Komunikacija je proces oddajanja in sprejemanja sporočil med posamezniki. Je sredstvo, ki omogoča izmenjavo in posredovanje informacij. Komunikacijska kultura je skupek prepričanj, kako naj ljudje komuniciramo med seboj in kakšen odnos naj na podlagi tega razvijemo. Diplomsko delo sem razdelila na teoretični in empirični del. V prvem delu so podatki, kateri so zbrani iz strokovne literature in se nanašajo na osnovna izhodišča o komuniciranju, načine komuniciranja, težave, ki se pri tem pojavljajo. Nadalje se bom dotaknila tudi komuniciranja v zdravstvu ter posebnosti le - tega. Empirični del temelji na podlagi dobljenih rezultatov, katere sem pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika, ki sem razdelila med uporabnike Diagnostičnega centra Šentjur. Predstavljena in analizirana je raziskava na že omenjeno temo. Želela sem ugotoviti kako so uporabniki storitev zadovoljni predvsem s komuniciranjem zaposlenih, dostopnostjo zaposleni, kateri komuniciranja uporabniki uporabljajo najpogosteje, kaj je z vidika uporabnika pomembno za učinkovito komuniciranje, ali je v komuniciranju prisotno tudi konfliktno komuniciranje ter način razrešitve le - tega. Raziskava je pokazala, da so uporabniki storitev Diagnostičnega centra Šentjur v večini zelo zadovoljni s komuniciranjem in obravnavo s strani zaposlenih. Pokazala je tudi, da je tako kot povsod kjer se opravlja delo z ljudmi prisotno konfliktno komuniciranje. V sklepnem delu naloge sem povzela rezultate raziskave, o njih razpravljala ter podala nekatera mnenja in predloge.
Ključne besede: kimuniciranje, zdravstvo, zdravstveni delavci, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2177; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (932,04 KB)

6.
Pomen komunikacije s pacienti s posebnimi potrebami
Kostja Čremošnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili vlogo medicinske sestre pri delu s pacienti s posebnimi potrebami, s posebnim poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Predstavili in opisali smo društva, ki se ukvarjajo z gluhimi in naglušnimi ter slepimi in slabovidnimi osebami. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako dobro so medicinske sestre seznanjene s komunikacijo s pacienti s posebnimi potrebami in ali si prizadevajo za pridobivanje novih znanj s tega področja. Metodologija in metoda raziskovanja. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji z uporabo delno strukturiranega anketnega vprašalnika, sestavljenga iz 14 vprašanj zaprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal medicinske sestre in zdravstvene tehnike zaposlene na travmatološkem oddelku splošne bolnišnice. Rezultati raziskave. Ugotovili smo, da se medicinske sestre zavedajo pomena učinkovite komunikacije s pacienti s posebnimi potrebami. Iz podatkov ankete je razvidno tudi, da si želijo dodatnih izobraževanj s področja komunikacije, kar bi jim omogočalo kakovostno opravljanje dela in lažje spopadanje s problemi pri vsakodnevnem delu s pacienti s posebnimi potrebami. Sklep. Iz raziskave je razvidno, da medicinske sestre po večini nimajo dovolj znanja o komunikaciji s pacienti s posebnimi potrebami in da so dokaj dobro informirane o istitucijah zunaj bolnišničnega okolja, ki skrbijo za paciente s posebnimi potrebami. Želja medicinskih sester po dodatnem izobraževanja s tega področja je zelo velika, kar je po naši oceni zelo vzpodbudno, saj bi se s tem znanje komunikacije medicinskih sester izboljšalo, harkati pa bi se izboljšala tudi zdravstvena oskrba teh pacientov. Način za pridobitev novih znanj s tega področja vidimo predvsem v organizaciji različnih delavnic in seminarjev, kjer bi zdravstveni delavci svoje znanje dopolnili, utrdili in ga s pomočjo raznih vaj še nadgradili na višji nivo.
Ključne besede: medicinska sestra, pacient s posebnimi potrebami, komunikacija, zdravstveni delavci, društva 
Objavljeno: 24.12.2010; Ogledov: 3064; Prenosov: 608
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

7.
MANAGEMENT V JAVNIH ZDRAVSTVENIH ZAVODIH
Darja Drolc Kraljič, 2011, diplomsko delo

Opis: Z gotovostjo lahko trdimo, da je področje zdravstvene dejavnosti zelo zahtevno in obsežno področje. Gre za razvejan sistem, ki je izredno dinamičen in se nenehno spreminja. Zdravstvena dejavnost je ena izmed najpomembnejših dejavnosti v življenju posameznika in nujno potrebna za delovanje celotne družbe. Vse hitrejši razvoj zdravstvene dejavnosti, ki se vztrajno draži ima za posledico vse večje materialne zahteve do družbe in do posameznika. Z relativno omejenimi viri je vse težje plačevati naraščajoče zdravstvene potrebe, zahteve in pričakovanja prebivalstva, ki se vse hitreje stara. Naraščajoči izdatki pa kaj hitro lahko pomenijo tudi resen finančni problem za državo. Da bi vse to zmogli je še posebno skrb potrebno posvečati upravljanju in vodenju javnega zdravstva, ki postaja vse bolj zahtevno. To pa je izziv za managerje v javnih zdravstvenih službah, kajti to so področja, kjer se optimalne upravljalske in poslovodne rešitve šele iščejo. Od tistega, ki vodi javni zdravstveni zavod se namreč pričakuje, da zna uravnotežiti naraščajoče povpraševanje po zdravstvenih storitvah z objektivno omejeno ponudbo virov ter optimizirati kakovost zdravstvene oskrbe in zadovoljstvo ljudi. Spremembe so nujne! Če so do sedaj javne zdravstvene zavode vodili zdravniki, sedaj država pričakuje pomoč managerjev, ki naj bi s svojim strokovnim znanjem pomagali blažiti naraščajoče finančne stiske. Pomanjkanje javnega denarja za zagotavljanje socialnih pravic naj torej delno nadomesti dober manager. Problemi, ki so se nakopičili v zdravstveni dejavnosti, kar kličejo po spremembah, kar je potrdila tudi analiza ankete, saj si poleg bolnikov oziroma ljudi tudi zdravstveni delavci želijo sprememb v zdravstvenem sistemu, zato je klic po spremembah v zdravstveni dejavnosti še toliko močnejši!
Ključne besede: zdravstvena dejavnost, javni zdravstveni zavod, zdravstvene storitve, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstveni delavci, management, managerji
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1545; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (753,91 KB)

8.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH Z IZOBRAŽEVANJEM V ZDRAVSTVENEM DOMU DR. ADOLFA DROLCA MARIBOR
Mirjana Vilič-Kurnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu so predstavljeni osnovni pojmi v zvezi z izobraževanjem, opisani so namen in oblike izobraževanja. V nadaljevanju so predstavljeni motivacijski dejavniki za izobraževanje. Predstavljen je Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca v Mariboru, njegova organizacijska shema, organizacija izobraževanja, namen in ovire za izobraževanje v organizaciji. V empiričnem delu smo z anketo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih z izobraževanjem. Predvsem nas je zanimalo, kje so ovire za izobraževanje, kaj motivira zaposlene, da se izobražujejo, in kakšne so njihove možnosti za izobraževanje. Želeli smo tudi ugotoviti, katerih izobraževanj se raje udeležujejo in kateri so vzroki za njihovo odločitev. Na koncu diplomskega dela smo naredili analizo vseh pridobljenih podatkov in na njihovi osnovi podali predloge za izboljšavo.
Ključne besede: Izobraževanje, zadovoljstvo, motivacija, zdravstveni delavci.
Objavljeno: 13.11.2012; Ogledov: 1364; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (900,10 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici