| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UČENJE IN AKTIVNA VLOGA PACIENTOV IN SVOJCEV V ZDRAVSTVENI OBRAVNAVI PO OKVARI HRBTENJAČE
Stanka Vrtek, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljeni problemi vnetja sečil pri pacientih z okvaro hrbtenjače v kliničnem okolju. Prikazana je primerjava okužb sečil pri treh skupinah pacientov s samokateterizacijo, s stalnim urinskim katetrom in program učenja samokateterizacije. Opisan je zdravstveno vzgojni program učenja samokateterizacije pacientov z okvaro hrbtenjače in svojcev na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu. Izračunana je ekonomičnost med silikonskimi in bio katetri ter cena antibiotičnega zdravljenja infekcije sečil. Izdelan je tudi protokol oziroma dokumentacija za samostojno izvajanje programa učenja. Namen raziskave je predstaviti problem vnetja sečil pri pacientih z okvaro hrbtenjače v kliničnem okolju in prikazati primerjavo pri treh skupinah pacientov s samokateterizacijo, s stalnim urinskim katetrom in program učenja samokateterizacije.
Ključne besede: okvara hrbtenjače, zdravstvena nega, okužba sečil, samokateterizacija, učenje samokateterizacije pacientov in svojcev
Objavljeno: 04.02.2014; Ogledov: 927; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (555,74 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici