1. Tržno komuniciranje v Zdravilišču Strunjan : diplomsko deloAleksandra Šturm, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravilišča, zdraviliški turizem, komuniciranje, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, pogovori, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, promocija, hotelirstvo, zagotavljanje kvalitete, upravljanje, organiziranost, management, tržne poti, storitve, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4535; Prenosov: 545
Celotno besedilo (526,10 KB) |
2. Funkcija propagande na marketinški zasnovi v družbi Terme Ptuj : diplomsko deloLidija Lesjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi, mediji, tisk, televizija, avdiovizualna sredstva, marketing, trženje, turistična industrija, tržna analiza, tržne raziskave, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3005; Prenosov: 224
Celotno besedilo (4,61 MB) |
3. Politika tržnega komuniciranja v Termah Čatež : diplomsko deloEvgen Uršič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, kvaliteta, standardi, ekonomska propaganda, reklama, oglaševanje, oglasi, prodajna politika, mediji, tisk, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2256; Prenosov: 321
Celotno besedilo (480,64 KB) |
4. Možnosti turistične ponudbe v občini Podčetrtek : diplomsko deloNataša Pustišek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistična geografija, zdravilišča, zdraviliški turizem, turistične kmetije, šport, rekreacija, promocija, Slovenija, občine, SWOT analiza, prometno omrežje, ekonomska geografija, značilnosti, znamenitosti, ponudba, programi, storitve, cilj, informacije, povezanost, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3042; Prenosov: 466
Celotno besedilo (368,86 KB) |
5. Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v podjetju Naravni park Terme 3000 d.d. Moravske Toplice : diplomsko deloMateja Vrečič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zaposlenost, izobraževanje, podjetje, zdravilišča, panoge dejavnosti, zdraviliški turizem, mineralne vode, potrebe, poklicna uspešnost, razvoj, cilj, kadrovska politika, motiviranje, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2493; Prenosov: 317
Celotno besedilo (557,32 KB) |
6. Strategija trženja storitvene znamke Panonske terme : diplomsko deloZoran Kranjec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zdraviliški turizem, strategija trženja, družbe, poslovni sistemi, predstava, zdravilišča, image, poslovno okolje, trg, konkurenčnost, tržne poti, storitve, blagovne znamke, podjetje, panoge dejavnosti, mineralne vode, potrebe, razvoj, cilj Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2215; Prenosov: 438
Celotno besedilo (1,67 MB) |
7. Interni marketing v Termah Dobrna : diplomsko deloAndreja Pungartnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: interno komuniciranje, zaposlenost, zadovoljstvo, komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, ankete, ekonomska propaganda, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, zgodovinski pregledi, ekonomska zgodovina, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2652; Prenosov: 320
Celotno besedilo (610,95 KB) |
8. Komuniciranje v marketingu na primeru Term Topolšica : diplomsko deloJanja Štrigl, 2006, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, organiziranost, upravljanje, ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, storitve, značilnosti, cilj, promocija, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi, turistična industrija, tržna analiza, marketing mix, marketinški splet Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2328; Prenosov: 313
Celotno besedilo (941,59 KB) |
9. Primerjava učinkovitosti in uspešnosti poslovanja izbranih slovenskih zdravilišč z izbranim nemškim zdraviliščem : diplomsko deloGabrijela Štesl, 2006, diplomsko delo Ključne besede: uspešnost poslovanja, zdravilišča, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, računovodstvo, računovodski izkazi, poslovne finance, premoženje, primerjave, mednarodne primerjave, Slovenija, Nemčija, zdraviliški turizem, ponudba, predstava, hotelirstvo, bilance uspeha, bilance stanja, kazalniki, indikatorji, finančna analiza, denarni tokovi, finančna sredstva Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2401; Prenosov: 274
Celotno besedilo (1,46 MB) |
10. TURISTIČNI POTENCIAL OBČIN BISTRICA OB SOTLI, KOZJE IN PODČETRTEKMojca Valenčak, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi sem najprej opredelila temo, o kateri sem nameravala pisati. Izpostavila sem namen naloge, opredelila cilje, ki sem jih tekom pisanja diplomske naloge skušala doseči in izpostavila trditve, ki sem jih dokazovala.
V drugem poglavju sem izpostavila osnovne pojme, na katere se navezuje celotna diplomska naloga. Opredelila sem pojme: naravna in kulturna dediščina, regijski park, zavarovana območja in Natura 2000. Nato sem predstavila zakonodajo z varstvom kulturne dediščine in zakon o ohranjanju narave.
Tretje poglavje sem namenila geografskem orisu obravnavanega območja. Ugodna lega, pester relief, reka Sotla in slikovita flora ter favna nam prikažejo pokrajino Kozjansko v posebni luči. Sledi podpoglavje, v katerem opisujem demografsko, izobrazbeno, ekonomsko ter funkcijsko podobo občin: Bistrica ob Sotli, Kozje in Podčetrtek. Sledi oris življenja v obmejnem območju in v zavarovanem območju, v Kozjanskem regijskem parku.
Poglavje štiri je najobsežnejše, saj sem v njem predstavila bogato naravno in kulturno dediščino. Opisujem naravne znamenitosti, sakralno kulturno dediščino, arheološke spomenike, arhitekturno dediščino in etnološko dediščino.
V petem poglavju sem predstavila turistično ponudbo območja. V prvem podpoglavju sem opisala glavnega oglaševalca turizma v obravnavanem območju – Terme Olimia, nato sem v tabelah povzela turistično infrastrukturo (gostišča, restavracije, bari, turistične kmetije, vinotoči) ter opisala že obstoječe turistične poti. Dodala sem tri predloge novih kolesarskih turističnih poti in en predlog učne kolesarske poti. Potem sem opisala kaj območje nudi v t.i. dodatni ponudbi, ki sem jo dopolnila z društvenim dogajanjem ter prireditvami, ki jih društva organizirajo. Območje premore veliko društev, ampak dejavnost se od društva do društva zelo razlikuje.
Šesto poglavje odkriva turistično ponudbo Kozjanskega regijskega parka, ki je z vsakim letom bolj aktiven na področju trženja turističnih produktov.
V zadnjem poglavju sem predstavila vpliv razvoja Term Olimia na geografsko podobo območja. Analizirala sem vpliv Term Olimia na zaposlenost prebivalcev v terciarnem sektorju. Ugotovila sem neposredne učinke turističnega razvoja na območje.
V zaključku povzemam vse priložnosti za večji razmah turizma v območju ter predstavim tako prednosti kot slabosti za razvoj turizma v obravnavanem območju.
Ključne besede: Kozjanski regijski park, naravna in kulturna dediščina, turistična ponudba, zdraviliški turizem, športnorekreacijski turizem, občina Bistrica ob Sotli, občina Kozje, občina Podčetrtek, zavarovana območja, Natura 2000 Objavljeno: 29.08.2009; Ogledov: 4024; Prenosov: 680
Celotno besedilo (13,27 MB) |