1. Tržno komuniciranje v Zdravilišču Strunjan : diplomsko deloAleksandra Šturm, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravilišča, zdraviliški turizem, komuniciranje, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, pogovori, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, promocija, hotelirstvo, zagotavljanje kvalitete, upravljanje, organiziranost, management, tržne poti, storitve, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4531; Prenosov: 544
Celotno besedilo (526,10 KB) |
2. Funkcija propagande na marketinški zasnovi v družbi Terme Ptuj : diplomsko deloLidija Lesjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi, mediji, tisk, televizija, avdiovizualna sredstva, marketing, trženje, turistična industrija, tržna analiza, tržne raziskave, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3000; Prenosov: 224
Celotno besedilo (4,61 MB) |
3. Politika tržnega komuniciranja v Termah Čatež : diplomsko deloEvgen Uršič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, kvaliteta, standardi, ekonomska propaganda, reklama, oglaševanje, oglasi, prodajna politika, mediji, tisk, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2253; Prenosov: 321
Celotno besedilo (480,64 KB) |
4. Možnosti turistične ponudbe v občini Podčetrtek : diplomsko deloNataša Pustišek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistična geografija, zdravilišča, zdraviliški turizem, turistične kmetije, šport, rekreacija, promocija, Slovenija, občine, SWOT analiza, prometno omrežje, ekonomska geografija, značilnosti, znamenitosti, ponudba, programi, storitve, cilj, informacije, povezanost, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3033; Prenosov: 466
Celotno besedilo (368,86 KB) |
5. Izobraževanje zaposlenih v podjetju Radenska Zdravilišče Radenci d.o.o. : diplomsko deloJanko Unger, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zaposlenost, izobraževanje, podjetje, zdravilišča, mineralne vode, kariera, poklicna uspešnost, razvoj, cilj, kadrovska politika, motiviranje, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2447; Prenosov: 252
Celotno besedilo (459,08 KB) |
6. Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v podjetju Naravni park Terme 3000 d.d. Moravske Toplice : diplomsko deloMateja Vrečič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zaposlenost, izobraževanje, podjetje, zdravilišča, panoge dejavnosti, zdraviliški turizem, mineralne vode, potrebe, poklicna uspešnost, razvoj, cilj, kadrovska politika, motiviranje, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2490; Prenosov: 316
Celotno besedilo (557,32 KB) |
7. Gospodarjenje s komunalnimi odpadki : diplomsko deloGordana Ošlaj, 2005, diplomsko delo Ključne besede: gospodarjenje, odpadki, predelava, delovanje, normativi, tehnologija, tehnika, osnove, politika okolja, zdravilišča, organizacija podjetja, komunala, podjetje, učinkovitost, meritve, izboljšave, ekonomičnost, gospodarnost, finančno upravljanje, programi, onesnaževanje okolja, varstvo okolja, ekonomski vidik, okolje, Slovenija, strategija, ekologija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3677; Prenosov: 701
Celotno besedilo (2,07 MB) |
8. Analiza stresa zaposlenih v zdravilišču Terme Olimia d.d : diplomsko deloMatejka Omrzel, 2005, diplomsko delo Ključne besede: stres, analiza, zaposlenost, delovno mesto, meditacija, zdravilišča, organizacijske strukture, dejavnost, turizem, prosti čas, igre, zanimivosti, ponudba, mineralne vode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3078; Prenosov: 364
Celotno besedilo (528,57 KB) |
9. Analiza načrtovanja zaposlenih v Termah Ptuj d.o.o. : diplomsko deloAleksandra Ornik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: kadri, planiranje kadrov, kadrovska politika, zaposlenost, SWOT analiza, zaposlovanje, podjetje, delovanje, dejavnost, zdravilišča, organiziranost, mineralne vode, potrebe, razvoj, cilj, motiviranje, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2058; Prenosov: 205
Celotno besedilo (312,59 KB) |
10. Strategija trženja storitvene znamke Panonske terme : diplomsko deloZoran Kranjec, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zdraviliški turizem, strategija trženja, družbe, poslovni sistemi, predstava, zdravilišča, image, poslovno okolje, trg, konkurenčnost, tržne poti, storitve, blagovne znamke, podjetje, panoge dejavnosti, mineralne vode, potrebe, razvoj, cilj Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2214; Prenosov: 438
Celotno besedilo (1,67 MB) |