SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA IN ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V RAČUNALNIŠKEM PODJETJU
Silvija Časar, 2013, magistrsko delo

Opis: V podjetjih v Sloveniji, podobno kot drugod po svetu, so prišli do spoznanja, da so največji potenciali skriti v ljudeh. Managerji, ki so na vodilnih mestih, brez zaposlenih ne morejo funkcionirati. Zato je pomembno, da podjetje usmerja svojo pozornost v zaposlene. Če so v podjetju zaposleni zadovoljni in uživajo v delu, pripomorejo k razvoju podjetja ter nenazadnje tudi k preživetju podjetja. Dejstvo je, da dodano vrednost podjetju omogočajo motivirani, zadovoljni in zavzeti zaposleni. V teoretičnem delu magistrske naloge na začetku opisujemo motivacijo in motiviranje zaposlenih, sledi interno komuniciranje. Poglavji sta zelo poučni, saj nam podata informacije o tem, kako pri zaposlenih doseči zadostno motiviranje za opravljanje dela ter kako in na kakšen način komunicirati z njimi, da to dosežemo. Temu sledi zadovoljstvo zaposlenih in zavzetost zaposlenih. V empiričnem delu magistrske naloge predstavimo lastno raziskavo o merjenju zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih smo merili s pomočjo 5-stopenjske lestvice. Stopnje so si sledile od sploh nisem zadovoljen do popolnoma sem zadovoljen. Za merjenje zavzetosti smo uporabili Gallupovo metodo Q12. Zanimalo nas je, s katerimi dejavniki so zaposleni v podjetju najbolj (ne)zadovoljni, kakšna je korelacija med posameznimi dejavniki. Postavili smo hipoteze za ugotavljanje le-teh. Zadovoljstvo zaposlenih smo primerjali z vplivnimi dejavniki z zbranimi v osmih hipotezah. Prav vse hipoteze so bile na podlagi opravljene raziskave in analize prejetih odgovorov zavrnjene. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali podjetje opozoriti na pomembnost zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih v njem. Zadovoljni in zavzeti zaposleni so prepričani, da pozitivno vplivajo na storitve in manjše stroške podjetja.
Ključne besede: motivacija, interno komuniciranje, zadovoljstvo zaposlenih, zavzetost zaposlenih
Objavljeno: 21.10.2013; Ogledov: 2079; Prenosov: 519
.pdf Polno besedilo (837,14 KB)

2.
ZADOVOLJSTVO IN ZAVZETOST ZAPOSLENIH Z DELOM V PODJETJU X
Jelka Peršin, 2013, diplomsko delo

Opis: Problem, ki mu je posvečena diplomska naloga, je zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih v podjetju X. Obravnavano podjetje sodi med uspešnejša in bolj propulzivna slovenska podjetja, ukvarja se z avtomobilsko in motociklistično proizvodnjo in dejavnostjo. V nalogi smo nadgradili obstoječe vprašalnike, ki se že izvajajo v tem podjetju za merjenje zadovoljstva zaposlenih, z vključevanjem vrednotenja zavzetosti zaposlenih kot temeljnega dejavnika uspešnosti podjetja. Uspeli smo ugotoviti in identificirati ključne probleme v motivaciji zaposlenih in potrditi pomembnost vključevanja vrednotenja zavzetosti zaposlenih. Na osnovi tega smo v nalogi tudi predlagali nekatere izboljšave v podjetju.
Ključne besede: - zadovoljstvo zaposlenih - zavzetost zaposlenih - motivacija zaposlenih
Objavljeno: 20.01.2014; Ogledov: 1393; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (800,54 KB)

3.
Zavzetost zaposlenih v Thermani d. d.
Marjeta Vrbovšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava zavzetost zaposlenih na delovnem mestu, dejavnike, ki vplivajo na zavzetost in vodstvene kompetence. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili, kaj je zavzetost, kateri so dejavniki za zavzetost. Poleg tega smo se seznanili z merjenjem zavzetosti, vodenjem za zavzetost ter vodstvenimi kompetencami. Zavzetost smo predstavili tudi v povezavi z nekaterimi drugimi sorodnimi pojmi. V empiričnem delu smo obravnavali podjetje Thermana d. d. Skozi raziskavo smo ugotovili stopnjo osebne zavzetosti zaposlenih na ravni celotne Thermane d. d. in po posameznih programih ter zavzetost glede na sociodemografske faktorje. Ugotovili smo ključne dejavnike in vodila za izboljšanje zavzetosti. Prav tako smo ugotovili, katere kompetence zaposleni zaznavajo pri svojih nadrejenih in katere vplivajo na njihovo zavzetost. Na koncu so bili podani predlogi za ukrepe na področju človeških virov in za izboljšanje zavzetosti zaposlenih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, Thermana d. d., družba dobrega počutja, kompetence
Objavljeno: 07.06.2016; Ogledov: 609; Prenosov: 78
.pdf Polno besedilo (1,63 MB)

4.
Zavzetost zaposlenih in poslovna odličnost
Alenka Mekiš, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Z magistrskim delom smo želeli osvetliti pomembnost zaposlenih v modelu poslovne odličnosti EFQM glede na dejstvo, da slovenska podjetja v povprečju zaostajajo za evropskimi po merilih EFQM. Pri tem pa je največja razlika prav pri merilu zaposlenih, kar nakazuje potrebo po tem, da podjetja naredijo določene spremembe v načinu vodenja in upravljanja človeških virov. Osredotočili smo se na zavzetost zaposlenih, ki je po vseh raziskavah povezana z učinkovitostjo zaposlenih in dolgoročno uspešnostjo organizacij. Tudi pri številu zavzetih zaposlenih evropske organizacije dosegajo povprečno nižje rezultate kot organizacije drugih regij. Za dvig zavzetosti zaposlenih smo proučevali dejavnike dveh pristopov upravljanja človeških virov. Ta pristopa sta interni marketing in blagovna znamka delodajalca. Uporabili smo empirične podatke, pridobljene s pomočjo ankete, opravljene med zaposlenimi v slovenskem podjetju, ki je del mednarodne skupine. Za proučevanje vpliva dejavnikov internega marketinga in blagovne znamke delodajalca na zavzetost zaposlenih smo uporabili eksplorativno faktorsko analizo in večkratno regresijsko analizo. Naredili smo tudi samooceno po modelu poslovne odličnosti EFQM, pri čemer smo uporabili vprašalnik, ki so ga izpolnjevale odgovorne osebe posameznih področij v podjetju. Rezultati so pokazali, da dva dejavnika internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih, to sta empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade. Pri ugotavljanju dejavnikov blagovne znamke delodajalca so rezultati pokazali, da interno komuniciranje blagovne znamke delodajalca statistično značilno vpliva na zavzetost zaposlenih. Prav tako smo dokazali, da tako zavzetost zaposlenih kot pripadnost blagovni znamki delodajalca statistično značilno vplivata na zadovoljstvo zaposlenih, ki je eno izmed ključnih meril modela poslovne odličnosti EFQM 2013. Ugotovitve magistrskega dela dajejo tako prispevek k literaturi kot prispevek k praksi. Ključen prispevek k literaturi je preverjanje modela po Jou et al. (2008), kjer se je pokazalo, da le dva (empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade) od predlaganih šestih dejavnikov internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih. Pri blagovni znamki delodajalca, kjer smo preverjali model po Burmannu in Zeplinu (2005), pa se je pokazalo, da le eden od treh dejavnikov ključno vpliva na pripadnost blagovni znamki delodajalca, in sicer vodenje z blagovno znamko delodajalca. Ugotovitve dajejo tudi smernice za prakso, kjer naj bi organizacije dajale poseben poudarek vodenju, ki temelji na empatiji in pozornosti ter ustvarjanju delovnega okolja, ki posamezniku omogoča rast, razvoj in dobro počutje. Hkrati pa se morajo podjetja zavedati, da ni dovolj le ustvariti dobro blagovno znamko delodajalca, temveč da je prav interno komuniciranje le-te ključno pri dvigu zavzetosti zaposlenih.
Ključne besede: poslovna odličnost, interni marketing, blagovna znamka delodajalca, zavzetost zaposlenih
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 625; Prenosov: 72
.pdf Polno besedilo (3,07 MB)

5.
ZAVZETOST ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI PLASTIKA SKAZA D.O.O.
Doris Mithans, 2016, magistrsko delo

Opis: Če so zaposleni zadovoljni, to še ne pomeni, da so tudi zavzeti, vendar le z zavzetostjo lahko zaposleni omogoča in zagotavlja večjo delovno ter s tem tudi poslovno uspešnost svoje organizacije. Pri zavzetosti zaposlenih gre za čustveno navezanost posameznikov na svoje delovno okolje. Vedno več zaposlenih v Sloveniji delovne razmere v organizacijah zadnje čase zaznava kot slabe. Dnevno se srečujejo z negativizmom, upiranjem, utrujenostjo in občutki brezizhodnosti, zato je ravno v tem času povečanje zavzetosti eden od ključnih ukrepov za dobre rezultate organizacij. Zavzetost je tista, ki vpliva na poslovne rezultate in produktivnost organizacij ter zvestobo kupcev in podobno. Ljudje ne želijo biti nezavzeti, želijo živeti polno, produktivno, uspešno in zadovoljno življenje. Veliko raziskav je že pokazalo, da je večina zaposlenih ob prihodu na delovno mesto visoko zavzetih in motiviranih, vendar ta zavzetost že po nekaj mesecih ali letu dni upade. Naloga vsake organizacije je zato, da prepozna takšne zaposlene in poskuša to nezavzetost odpraviti z različnimi metodami. Glavna naloga je zaupana predvsem vodjem, ki morajo motivirati svoje zaposlene, da postanejo aktivnejši in uspešnejši pri svojem delu.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, vodenje, uspešnost
Objavljeno: 22.08.2016; Ogledov: 273; Prenosov: 78
.pdf Polno besedilo (1,31 MB)

6.
ZAVZETOST ZA DELO V PODJETJU X
Darinka Kovačić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga predstavlja temo zavzetost zaposlenih. Naloga je razdeljena na dva dela: na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo predstavili različne teorije o zavzetosti zaposlenih, ki so jih napisali različni avtorji. Nadaljujemo s konceptom zaposlenih. Teorijo koncepta zavzetosti lahko definiramo kot povezanost med celovitim upravljanjem delovne uspešnosti in zavzetostjo zaposlenih. Temelji na temeljnem pogoju zaupanja zaposlenih v samo podjetje in v vodje. V dodatku opisujemo dejavnike zadovoljstva ter motivacijo. V nalogi opisujemo tudi vpliv vodij na zavzetost zaposlenih ter pomen delovnega mesta na zavzetost zaposlenih. Čisto na koncu vam predstavljamo absentizem in fluktuacijo. V empiričnem delu vam predstavljamo raziskavo v večjem taxi podjetju. V vseh dejavnostih je velika konkurenca, posledica tega so nizke plače in nezavzeti delavci. Ugotavljali smo dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo. Prav tako smo ugotavljali, kako bi delavci sprejeli dodatno delo na delovnem mestu in s čim jih lahko motiviramo.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, efektivnost, vlaganje moči in energije, predanost podjetju
Objavljeno: 02.11.2016; Ogledov: 225; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (1,54 MB)

7.
Vpliv internega marketinga na zavzetost zaposlenih
Alenka Mekiš, Damjan Maletič, Matjaž Maletič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): V kolikšni meri dimenzije internega marketinga vplivajo na zavzetost zaposlenih? Namen: Namen študije je raziskati odnos med internim marketingom in zavzetostjo zaposlenih na primeru slovenskega proizvodnega podjetja. Metoda: Uporabili smo empirične podatke pridobljene s pomočjo ankete med zaposlenimi v slovenskem podjetju. Za proučevanje vpliva dimenzij internega marketinga na zavzetost zaposlenih smo uporabili eksplorativno faktorsko analizo in multiplo regresijsko analizo. Rezultati: Rezultati so pokazali, da dve dimenziji internega marketinga pozitivno in statistično pomembno vplivata na zavzetost zaposlenih, in sicer "Empatija in pozornost pri vodenju" ter "Kakovosti dela in nagrade". Organizacija: Ugotovitve raziskave se kažejo tudi v smernicah za prakso. Organizacije naj bi se osredotočale na interni marketing z namenom povečanja zavzetosti zaposlenih. Le-ta se smatra kot pomemben element pri doseganju poslovne odličnosti. Družba: Potrjeno je bilo, da ima interni marketing pomemben vpliv na družbo, predvsem na zaposlene. V nadaljevanju bi lahko trdili, da zavzetost zaposlenih posledično izboljša tudi počutje zaposlenih. Originalnost: Čeprav so predhodne študije že potrdile, da interni marketing vpliva na zavzetost zaposlenih, ta študija obravnava raziskovalno področje z vidika poslovne odličnosti. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Ena od raziskovalnih priložnosti je raziskati faktorje oziroma determinante, ki pospešujejo ali zavirajo interni marketing. Poleg tega, bi lahko vplivali na povezavo med internim marketingom in zavzetostjo zaposlenih tudi številni drugi faktorji. Nadaljnje študije bi lahko raziskale možne moderatorje in mediatorje (kot je to zadovoljstvo na delovnem mestu) na tej povezavi. Ravno tako bi s povečanjem vzorca lahko izboljšali posploševanje ugotovitev raziskave.
Ključne besede: interni marketing, zavzetost zaposlenih, regresija, poslovna odličnost
Objavljeno: 02.08.2017; Ogledov: 64; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (551,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici