| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv kulture na finančno uspešnost podjetja
Lucija Mohorko, 2021, diplomsko delo

Opis: V nalogi se osredotočamo na iskanje dokazov o pozitivnem vplivu konstruktivne kulture na finančno uspešnost podjetja. Prvo poglavje predstavlja uvod, v drugem poglavju definiramo organizacijsko kulturo, v tretjem pa govorimo o načinih merjenja kulture in treh modelih, ki predstavljajo različne tipe kulture. V četrtem poglavju nato poiščemo povezave med tipi kulture in finančno uspešnostjo podjetij, in sicer preko stresa na delovnem mestu, prilagajanja okolju, zavzetosti in zadovoljstva zaposlenih. V petem poglavju predstavimo, kako je imelo preoblikovanje kulture v podjetju Microsoft pozitiven učinek na finančno uspešnost.
Ključne besede: organizacijska kultura, finančna uspešnost, stres na delovnem mestu, zavzetost zaposlenih, prilagajanje okolju
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 75; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
Zavzetost in usposabljanje zaposlenih v Podjetju X
Ana Žižek, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer teoretičnega in empiričnega dela. S pomočjo literature, člankov in spletnih virov smo ugotovili, da je zavzetost pomemben faktor pri uspešnosti podjetja. Zavzeti zaposleni so tisti, ki delo z veseljem opravljajo in se vedno znova radi vračajo na delovno mesto. Zavzetost se da meriti, pri čemer lahko uporabimo več merskih inštrumentov, ki so znani po vsem svetu. Mi smo se osredotočili na Gallupov test zavzetosti, s katerim smo analizirali zavzetost zaposlenih v Podjetju X. Ugotovili smo, da podjetje v to ne vlaga veliko, saj so rezultati pokazali, da so zaposleni pri delu nezavzeti. V diplomsko delo smo prav tako vključili pripadnost. Osredotočili smo se tudi na usposabljanja, pri katerih smo spoznali, da je zelo pomembno njihovo načrtovanje, saj le tako bo končni rezultat prinesel koristi tako za podjetje kot tudi za zaposlenega. Ugotovili smo, da analizirano podjetje sicer usposablja, vendar ne v tolikšni meri, da bi to spodbujalo zavzetost njihovih zaposlenih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, Gallupov test zavzetosti, pripadnost, usposabljanje.
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

3.
Nagrajevanje in zavzetost zaposlenih v podjetju petrol
Sara Harinski, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sem predstavila pomen nagrajevanja za zaposlene in zavzetost zaposlenih v podjetju. Na uspešnost podjetja imajo zaposleni velik vpliv, saj predstavljajo v njem človeški kapital.
Ključne besede: Nagrajevanje, zavzetost zaposlenih, povezanost, zaposleni, dobičkonosnost.
Objavljeno: 22.10.2021; Ogledov: 115; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

4.
Vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na uspešnost organizacije
Karmen Omerzu, 2020, diplomsko delo

Opis: Zavzetost in pripadnost zaposlenih sta ključ za dolgoročno uspešnost organizacije. Zaposleni, ki so zavzeti in pripadni, s svojo energijo, entuziazmom, voljo in motivacijo vplivajo na višjo produktivnost, zaradi česar so poslovni izidi organizacije boljši. Zato se organizacije morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih ter si prizadevati za zviševanje stopnje zavzetosti in pripadnosti, kajti s tem lahko ustvarjajo konkurenčne prednosti. V diplomskem projektu smo zato raziskovali vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na poslovno uspešnost organizacije.Z raziskovanjem zavzetosti in pripadnosti smo v teoretičnem delu najprej opredelili omenjena konstrukta ter ju povezali z dejavniki, s katerimi sta posredno povezana in imajo prav tako pozitiven vpliv na organizacijsko uspešnost. Predstavili smo tudi dva najbolj znana vprašalnika za merjenje zavzetosti zaposlenih in sicer Gallupov ter UWES vprašalnik. V projektu smo zajeli v povezavi s pripadnostjo zaposlenih, stopnje pripadnosti ter model treh komponent. Predvsem smo predstavili pozitivne učinke zavzetih in pripadnih zaposlenih za organizacije. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo zavzetosti in pripadnosti zaposlenih v izbrani organizaciji in to stopnjo povezali s poslovno uspešnostjo organizacije, kjer smo ugotovili, da organizacija kljub temu, da ima nezavzete in nepripadne zaposlene poslovno uspešna, vprašanje je le, kako dolgo.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, merjenje zavzetosti, stopnje pripadnosti, model treh komponent, uspešnost organizacije
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 371; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

5.
Zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih z delom v organizaciji x
Vito Penhofer, 2020, magistrsko delo

Opis: Zavzetost zaposlenih postaja vedno pomembnejši raziskovalni konstrukt managementa človeških virov, saj ima pozitivne učinke ne samo na individualno uspešnost, ampak tudi na zadovoljstvo zaposlenih z delom. V instituciji javnega prava smo raziskovali tako zadovoljstvo z delom kot tudi zavzetost zaposlenih. V organizaciji so zaposleni z delom zadovoljni, namreč vse trditve (skupaj jih je bilo za merjenje zadovoljstva zaposlenih pri delu uporabljenih 20) izkazujejo nadpovprečno vrednost. Najnižja povprečna vrednost med trditvami je bila 3,0. Prav tako so zaposleni v tej organizaciji tudi zavzeti. Za merjenje zavzetosti smo uporabili 17 trditev in vse so imele nadpovprečne vrednosti. K temu zagotovo pozitivno prispeva tudi interno komuniciranje, s katerim lahko pri zaposlenih zbujamo pozitivno, zadovoljujoče, z delom povezano stanje duha, za katerega sta značilna zagnanost in predanost. Namreč izsledki raziskave kažejo, da ima obravnavana organizacija urejeno interno komuniciranje in da so zaposleni zadovoljivo informirani (vse trditve so imele višjo povprečno vrednost od 3). Organizaciji predlagamo, da še naprej investira v njihove zaposlene (tako v smislu njihovega osebnostnega razvoja in razvoja kompetenc), izboljšuje pogoje dela, vlaga v interno komuniciranje, varnost in zdravje, saj bo tako še naprej ohranilo zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih na visoki ravni.
Ključne besede: zaposleni, zadovoljstvo zaposlenih z delom, zavzetost zaposlenih
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 532; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x
Elvira Beganović, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zavzetost in pripadnost zaposlenih v podjetju x.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspeh podjetja.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 299; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (965,16 KB)

7.
Zavzetost zaposlenih pri delu in njihovo dobro počutje
Valerija Stritar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo zavzetost zaposlenih na delovnem mestu in njihovo dobro počutje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega dela in empiričnega oziroma raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili zavzetost, njegove dejavnike, kategorije, predstavili tri modele merjenja zavzetosti ter opisali ovire in možne ukrepe pri doseganju zavzetosti zaposlenih na delovnem mestu. V nadaljevanju smo se osredotočili še na dobro počutje, ga opisali, našteli njegove vrste ter ugotavljali razmerje med zaposlenim, ki se v podjetju dobro počuti, in podjetjem. V empiričnem oziroma raziskovalnem delu smo ugotovili stopnjo zavzetosti in dobrega počutja ljudi v delovnem razmerju. Anketirane smo glede na njihovo delovno zavzetost razvrstili v tri kategorije, glede njihovega dobrega počutja pa smo ugotovili, katero izmed štirih področij, najslabše oziroma najboljše vpliva na dogajanje na delovnem mestu.
Ključne besede: zavzetost na delovnem mestu, dobro počutje zaposlenih, Gallupov test zavzetosti
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 632; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (940,92 KB)

8.
Zavzetost zaposlenih v podjetju renovus pohištvo d. o. o.
Kimberly Pečovnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V vseh organizacijah, ki želijo uspešno poslovati, morajo vedeti, da k uspešnosti bistveno pripomorejo njihovi zavzeti zaposleni, saj le-ti v največji meri prispevajo k temu, da se podjetje razvija in raste ter je zmožno konkurirati drugim na trgih. Zato so podatki, ki jih je pokazala Gallupova raziskava, zaskrbljujoči, saj so pokazali, da je le 13 % ljudi po svetu zavzetih za delo. Zaposleni bodo zavzeti, če bodo delali v zavzetem okolju, ob zavzetih ljudeh, bili vključeni v odločitve, bili nagrajeni za svoje uspehe, imeli možnost rasti in se razvijati ... V veliki meri lahko na vse to vplivajo vodje oz. nadrejeni. Cilj diplomskega projekta je bil ugotoviti, kaj pomeni zavzetost zaposlenih, kako jo lahko izboljšamo, kaj vpliva na njo in kako jo izmerimo. Na podlagi raziskave podjetja smo ugotovili, ali so njihovi zaposleni zavzeti za delo in v kakšni meri. Diplomski projekt je razdeljen na dva dela, na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu naloge smo se posvetili predstavitvi zavzetosti zaposlenih, njenim značilnostim in vrstam zavzetih ljudi. Kasneje smo nadaljevali z dejavniki, ki so ključni tako za zaposlene kot za njihove nadrejene. Zavzetost lahko tudi merimo, zato smo predstavili 3 najpogosteje uporabljene načine merjenja zavzetosti zaposlenih. Enega smo uporabili tudi mi, in sicer v empiričnem delu naloge. Pomembno je, da se zna organizacija spopasti z tudi nezavzetostjo, ki danes ni tako redka. Predstavili smo, kako se zoperstaviti tej težavi in povečati zavzetost zaposlenih. Pri doseganju zavzetosti imajo seveda veliko vlogo vodje podjetij, ki morajo skrbeti, da bodo zaposleni pri delu zavzeti z glavo, srcem in rokami. V empiričnem delu naloge smo s pomočjo vprašalnika raziskali in analizirali zavzetost zaposlenih v podjetju Renovus, d. o. o. V prvem delu raziskovalnega dela smo predstavili zgodovino podjetja, njegovo dejavnost, trge, na katerih deluje, podjetja, s katerimi sodeluje, in drugo. V drugem delu smo predstavili analizo rezultatov in ugotovili, da so zaposleni v podjetju Renovus pohištvo d.o.o. zavzeti.
Ključne besede: Zavzetost zaposlenih, Renovus pohištvo d.o.o.
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 601; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

9.
Merjenje zavzetosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji x
Viktorija Vida, 2019, magistrsko delo

Opis: V vsaki organizaciji je pomembno, da so zaposleni zadovoljni in zavzeti. Pomembno je, da vodstvo investira v svoje zaposlene, saj brez njih niti organizacija ne deluje na dolgi rok. Zaposleni, ki so zadovoljni in zavzeti na svojih delovnih mestih, prispevajo k razvoju in večji učinkovitosti organizacije. V magistrski nalogi se pri teoretičnih osnovah posvetimo definiciji zadovoljstva in predstavimo dejavnike, ki vplivajo na povečanje zadovoljstva. Prikazali smo tudi načine krepitve zadovoljstva zaposlenih z oblikovanjem dela in opisali, kako lahko vodstvo in sodelavci povečajo zadovoljstvo v raznih organizacijah. Drugi del teoretičnega dela obsega definicijo zavzetosti zaposlenih ter opredelitev dejavnikov, ki pomagajo organizaciji izboljšati zavzetost. Veliko pozornosti smo namenili tudi načinu merjenja zavzetosti in krepitvi zavzetosti, ki se lahko poveča s pomočjo dobre medsebojne komunikacije ter s pravilnim vodenjem s strani vodstva. Anketna vprašalnika Siok in Gallupova metoda Q12 v empiričnem delu magistrskega dela služita za raziskovanje zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih. Podatke, ki smo jih pridobili s pripravljenim vprašalnikom, ustrezno analiziramo in predstavimo. S statističnim programom SPSS navedemo konstrukte drugega reda ter povprečno vrednost za vsako trditev pri zadovoljstvu in zavzetosti zaposlenih. S pomočjo lestvice izračunamo delež zavzetih, nezavzetih in aktivno zavzetih zaposlenih. Obenem smo primerjali tudi stopnjo zavzetosti zaposlenih od leta 2011 do leta 2017 v Evropi in po svetu. V nadaljevanju smo postavili pet hipotez za ugotavljanje zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih, ki smo jih nato sprejeli ali zavrnili. Ugotovili smo, da so zaposleni nezadovoljni s svojo plačo ter da je še veliko področij, ki so potrebna izboljšav, da lahko organizacija X uspešno posluje. Prav tako smo ugotovili, da obstaja povezanost med zadovoljstvom in zavzetostjo zaposlenih ter da v organizaciji X prevladujejo nezavzeti zaposleni. S preučitvijo podatkov, ki smo jo pridobili z analizo zaposlenih, smo organizaciji X podali rešitve in izboljšave. Prikazali smo, katere trditve prinašajo največjo zadovoljstvo in zavzetost v organizaciji in katera so tista področja v organizaciji, ki potrebujejo takojšnjo spremembo.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zavzetost zaposlenih, Gallupov model Q12, aktivno nezavzeti zaposleni, nezavzeti zaposleni
Objavljeno: 18.07.2019; Ogledov: 925; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

10.
MERJENJE ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Barbara Veindorfer, 2019, magistrsko delo

Opis: Raziskave o zavzetosti dokazujejo, da zavzetost zaposlenega močno vpliva na njegovo produktivnost. Zavzeti zaposleni razvijajo svoje potenciale in gradijo dobre medsebojne odnose, zato so takšni zaposleni največje bogastvo za organizacijo. Na drugi strani nezavzeti zaposleni le pasivno opazujejo dogajanje, ne delajo ne v škodo in ne v dobro podjetja in poskušajo neizstopati iz povprečja. Največjo škodo za podjetje predstavljajo aktivno nezavzeti zaposleni, ki negativno vplivajo na produktivnost podjetja, hkrati pa namerno zavirajo razvoj ostalih zaposlenih. Zvestobe oz. zavzetosti organizacije ne morejo ukazati ali je zahtevati. Pomembno je, da poskrbijo za dobro vodenje, kar pomeni, da ima vodja z zaposlenimi dober odnos, jasno komunikacijo, hkrati pa jim omogoča nenehno rast in razvoj. V magistrskem delu želimo ugotoviti stopnjo zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Sestavljeno je iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu najprej opredelimo in razčlenimo pojem zavzetosti, nato predstavimo ovire do večje zavzetosti in podamo priporočila, kako ovire odstraniti in povečati zavzetost zaposlenih. V nadaljevanju opišemo glavne komponente zavzetosti. Med omenjene spadajo motivacija, zadovoljstvo, organizacijska klima, komunikacija med zaposlenimi, organizacijska pripadnost in kot zelo pomembna komponenta tudi vpliv vodenja na zavzetost zaposlenih. Ni dovolj, da je prisoten samo en dejavnik, ampak vsi skupaj predstavljajo pomembno vlogo in vpliv na stopnjo zavzetosti zaposlenih. Opišemo tudi merske inštrumente, s katerimi lahko pridemo do odgovora o stopnji zavzetosti, prav tako predstavimo tudi intervence na organizacijskem in individualnem nivoju. V empiričnem delu predstavimo raziskavo in njene rezultate. Raziskava je bila opravljena v Podjetju X, v njej je sodelovalo 20 zaposlenih. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na zavzetost zaposlenih, kakšen je vpliv vodij na zaposlene in najpomembneje, ugotoviti, kakšna je stopnja zavzetosti zaposlenih v Podjetju X. Z rezultati smo prišli do ugotovitve, da je večina zaposlenih nezavzetih.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, zaposleni, vodenje, pripadnost, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 965; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici