| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednost blagovne znamke H&M v očeh odjemalcev
Bernarda Rek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje opisala različne opredelitve blagovne znamke in elemente, ki sestavljajo vrednost blagovne znamke. Znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetega, namenjena prepoznavanju izdelka ali storitve enega ali skupine prodajalcev in razlikovanju izdelkov ali storitev od konkurenčnih. Vrednost blagovne znamke sestavljajo zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije v zvezi z znamko in druge vrednosti, kot so patenti, zaščitena znamka in odnosi na prodajni poti. Elementi so med seboj povezani in vplivajo en na drugega. V praktičnem delu pa sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Na začetku diplomskega dela sem si postavila trditve. Potrdila sem lahko le eno trditev od štirih. Predvidevam, da je razlog ta, da je bil vzorec anketiranih majhen ter da sem bila omejena na določeno geografsko področje. Z raziskavo sem ugotovila, da je zavedanje obstoja blagovna znamka H&M zelo visoko. Ker sem delala raziskavo na začetku novega študijskega leta, mi je anketni vprašalnik izpolnilo največ študentov. Cena je še vedno eden izmed pomembnih dejavnikov, na podlagi katerega se odjemalci odločijo za nakup. Kljub temu se večini anketirancev zdi, da je cena glede na raven kakovosti še vedno visoka v prodajalni H&M. Blagovna znamka H&M v današnji zasičenosti z modnimi blagovnimi znamkami pridobiva na vrednosti. Pri ustvarjanju blagovne znamke H&M so pozorni na dogajanje v družbi in na spremembe okrog njih. Njihov glavni cilj je uresničevati slogan »Moda in kakovost za najboljšo ceno«.
Ključne besede: Blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije z znamko, zaščitena znamka, proizvajalci, odjemalci.
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 3571; Prenosov: 698
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
POZNAVANJE ZNAMKE RADIA CENTER
Sandra Sinic, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšno je poznavanje Radia Center pred in po prireditvi Marketinška dirka. Najprej smo se seznanili s pojmom znamka in zavedanjem o znamki, nato smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Znamke imajo pomembno funkcijo, tako za odjemalce kot tudi za podjetja. Odjemalcem omogoča identifikacijo z znamko in garancijo, da je kupil izdelek, ki ima neko vrednost in kakovost. Podjetjem pa znamke pomagajo do večje dodane vrednosti. Močno in prodorno znamko pa lahko podjetje doseže le z visoko stopnjo zavedanja znamke. Z raziskavo smo ugotovili, da ima Radio Center visoko stopnjo zavedanja med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete in da je ta radio priljubljen tudi med študenti, saj ga študentje uvrščajo med tri najpogosteje poslušane radijske postaje.
Ključne besede: Ključne besede: znamka, zavedanje o znamki, priklic, prepoznavanje, Radio Center;
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 1246; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (345,03 KB)

3.
UPRAVLJANJE BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Orešek, 2012, diplomsko delo

Opis: Blagovne znamke so del našega vsakdanjega življenja. Za nekatere od teh se zdi, da so že zdavnaj presegle svoje proizvode in storitvene kategorije ter postale del popularne kulture. Diplomska naloga zajema obravnavo blagovne znamke vse od njenih začetkov, do tega kakšno vlogo imajo za podjetja in kako ta okoli njih oblikujejo elemente in jim s tem podarijo lastno identiteto, ki jih razlikujejo od ostalih znamk na trgu. Navedene so tudi lastnosti, ki jih mora uspešna blagovna znamka posedovati, in dodatni dejavnik, ki jo pripelje do ultimativnega naziva ikonske znamke. Kako je to uspelo blagovni znamki Barbie, ki kraljuje na vrhu trga igrač že več kot 50 let, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. S podrobnim pregledom razvoja znamke po desetletjih so predstavljene odločitve o poslovanju in razvoju elementov blagovne znamke, SWOT analiza pa ugotavlja tudi dejavnike, ki so Barbie zagotovili uspeh, po drugi strani pa slabosti, katere so ji na poti do vrha povzročale nemalo nevšečnosti.
Ključne besede: blagovna znamka, ikonska znamka, zavedanje o blagovni znamki, Barbie, starostna kompresija, socialna omrežja, pozicioniranje, komuniciranje blagovne znamke
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 1129; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (626,47 KB)

4.
VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE HELIOS DOMŽALE
Špela Železnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Tako odjemalci, kot tudi proizvajalci dajejo blagovni znamki vedno večji pomen. Vrednost blagovne znamke pa se povečuje predvsem v zadnjem desetletju. Vedno večja ponudba na trgu in vedno večje rivalstvo med posameznimi blagovnimi znamkami dajejo odjemalcu širšo in globljo izbiro, prav tako pa je večja ponudba botrovala tudi k navezovanju čustvenega odnosa proizvajalcev z odjemalci. Ravno zaradi tega neka blagovna znamka, ki si jo odjemalec izbere, zanj pomeni veliko korist, hkrati pa izpostavlja njegovo identiteto. V diplomskem delu smo obravnavali vrednost blagovne znamke podjetja Helios Domžale. Vsebina diplomskega dela je razdeljena na dva dela, in sicer prvi del zajema teoretična izhodišča na področju blagovnih znamk,drugi del pa je praktični. V teoretičnem delu smo blagovno znamko opredelili na več načinov, in s tem pokazali raznolikost označevanja blagovnih znamk glede na posamične avtorje. V nadaljevanju pa smo predstavili tudi vrednost blagovne znamke, elemente vrednosti in opisali merjenje vrednosti blagovne znamke. Praktični del zajema raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. V uvodu diplomskega dela smo si zastavili določene predpostavke, katere smo kasneje tudi potrdili.
Ključne besede: blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, elementi vrednosti blagovne znamke, zavedanje blagovne znamke, zvestoba blagovni znamki, asociacije v zvezi z blagovno znamko, proizvajalci, odjemalci
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 1325; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

5.
VREDNOST ZNAMKE "HELLO KITTY"
Polona Pompe, 2013, magistrsko delo

Opis: Raziskovalno delo temelji na vrednosti znamke ter predšolskih otrocih. Ta dva sklopa smo najprej podkrepili s teorijo, v empiričnem delu pa med seboj povezali. Predšolski otroci in njihovi starši se prepletajo. Zato smo v empiričnem delu naloge izvedli kvantitativno raziskavo. Z njo smo ugotavljali, kakšna je vrednost znamke Hello Kitty v očeh predšolskih otrok. To vrednost pa je predstavljalo zavedanje o znamki, čustvena navezanost na samo znamko, podoba o znamki ter zaznana kakovost znamke.
Ključne besede: znamka, vrednost znamke, zavedanje o znamki, čustvena navezanost na znamko, podoba, zaznana kakovost znamke, otroški trg, odjemalec, predšolski otroci
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 996; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (814,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici