| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAVEDANJE KUPCEV O PROSTORSKI RAZPOREDITVI BLAGA V TRGOVINAH SPAR SLOVENIJA D.O.O.
Denis Dizdarević, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketing, pomemben element vsake prodaje, obsega tudi veliko marketinških prijemov; eden od njih je prav gotovo prostorska razporeditev blaga in prodajalne, ki jo uporablja vedno več trgovcev. V prvem delu diplomske naloge je opredeljen problem, ki ga želimo raziskati, postavljeni so cilji in predpostavke ter metodologija. V drugem delu nadaljujemo s predstavitvijo teoretičnih izhodišč o prostorski razporeditvi blaga in prostorski razporeditvi prodajalne, v tretjem poglavju pa je opisana razporeditev blaga in prodajalne v Spar Slovenija, d. o. o. Na podlagi pridobljenih podatkov v podjetju Spar Slovenija, d. o. o. in opazovanju trenutnega stanja so predstavljene tudi izboljšave v sklepnem delu diplomske naloge. Raziskovali smo v kolikšni meri se kupci zavedajo razporeditve blaga glede na spol in kakšen vpliv ima razporeditev blaga na njihov nakup. Raziskava je potekala s pomočjo anketnega vprašalnika; rezultati so bili analizirani z orodjem SPSS, upoštevati pa je potrebno, da je raziskava temeljila na subjektivnih mnenjih kupcev. Analiza raziskave je pokazala zelo zanimive ugotovitve.
Ključne besede: prostorska razporeditev blaga, razporeditev prodajalne, trženje, zavedanje kupcev
Objavljeno: 17.09.2012; Ogledov: 1073; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (7,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici