| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OCENJEVANJE VREDNOSTI UMETNIŠKIH DEL
Andreja Repnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Ocenjevanje vrednosti umetniških del je specifično področje, znotraj katerega je mnogo nejasnosti, in sicer predvsem z vidika tega, kako široko mora biti znanje posameznika, ki se loti ocenitve vrednosti določenega umetniškega dela. Poznati mora področje ocenjevanja – umetnost (njeno zgodovino, obdobja, umetnike, tehnike in podobno) in razmere na trgu umetniških del (spremljati mora njegov razvoj in smer gibanja). Pomembno je poznati posebnosti umetniških del in njihovih vrednosti. Obstajata dve plati vrednosti umetniških del – umetniška in ekonomska. Ocenjevalec vrednosti umetniških del ne sme zanemariti obstoja nekaterih pomembnih dejavnikov vrednosti in cen umetniških del, od tega, da lahko gre za »mojstrsko delo«, do tega, kako državna ureditev vpliva na ceno umetnine. Prav tako je pomembno poznati postopek ocenjevanja vrednosti umetniških del kot tudi uporabljenih podlag ter načinov in metod; tukaj se navezujemo predvsem na uporabo MSOV. Skozi analizo rezultatov raziskave izvemo, da je v Sloveniji trg umetniških del nerazvit in da se pogledi na ocenjevanje vrednosti umetniških del ne razlikujejo, kadar so v ocenjevanje njihove vrednosti vpeti različni ljudje, ki se poklicno ali kako drugače srečujejo z ocenjevanjem vrednosti umetniških del. S praktično izvedbo primera ocenitve vrednosti umetniškega dela s pomočjo prej opisanih teoretičnih dognanj prikažemo postopek ocenitve konkretnega umetniškega dela Nikoli vojne.
Ključne besede: ocenjevanje vrednosti, trg umetniških del, vlaganje v umetniška dela, umetniška vrednost, ekonomska vrednost, načini ocenjevanja vrednosti, zavarovanje umetniških del, Nikoli vojne
Objavljeno v DKUM: 11.06.2013; Ogledov: 3161; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici