SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PREHOD OTROK OD DOMA V VRTEC JE STRESEN ZA OTROKE IN NJIHOVE STARŠE
Mateja Ptičar, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK IN KLJUČNE BESEDE Diplomska naloga govori o stresu in stiskah staršev in otrok ob prehodu od doma v vrtec. Za to temo sem se odločila, saj se pri svojem delu že več let srečujem s starši in otroki, ki vstopajo v vrtec. Ob tem pa vsako leto tudi s stisko, ki jo občutijo starši in otroci. Stisko starši preživljajo oziroma občutijo različno. Stisko staršev pripisujemo v večini nezaupanju in nezadostni pripravljenosti staršev. Ta stiska staršev se nezavedno prenaša tudi na otroke. Zato je pomembna tudi priprava staršev na vstop otroka v vrtec. Pripravljeni morajo biti, da se ločijo od otroka in zaupajo vzgojiteljici, da bo dobro poskrbela za njihovega otroka. Pomembna je tudi komunikacija, saj slaba komunikacija med starši in vzgojitelji je negativen zgled za otroka, katere posledica je težje prilagajanje na vrtec. Vse kar starši delajo, občutijo,.. se nezavedno prenaša tudi na otroka. Priprava staršev vključuje roditeljski sestanek v mesecu juniju, individualni pogovori z vzgojiteljico, ter obisk vrtca in skupine. Pri pripravi so pomembni tudi uvajalni dnevi. Uvajalni dnevi so namenjeni otrokom in staršem, neizbežno je sodelovanje družine in vrtca, kajti le tako se lahko dovolj dobro spoznamo, si zaupamo in uskladimo vzgojne postopke. Za izhodišče svojega dela, sem si postavila štiri hipoteze, ki sem jih s pomočjo rezultatov ankete izvedene med starši, ki so letošnje šolsko leto uvajali otroke v vrtec Hoče, ob koncu tudi ovrednotila. Vzgojitelji se trudimo, da bi bil prehod med domom in vrtcem tako za otroka kot za starše in ne nazadnje tudi za nas čim lažja in čim manj stresna. Z medsebojno pomočjo nam v tem procesu lahko uspe vzpostaviti kvalitetne odnose, ki so temelj dobrega počutja vseh v procesu in dobra nadaljnja podlaga za delo in sodelovanje.
Ključne besede: Ključne besede: stiska staršev, stiska otrok, priprave na vstop v vrtec, komunikacija, zaupanje, navezanost, uvajanje, stres.
Objavljeno: 06.05.2009; Ogledov: 3037; Prenosov: 849
.pdf Polno besedilo (336,91 KB)

3.
ZAUPANJE IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH KOT KONKURENČNA PREDNOST PODJETJA
Tatjana Methans, 2009, magistrsko delo

Opis: Glavni cilj magistrskega dela je bil odkriti stopnjo zaupanja in zadovoljstva v podjetju Reflex, d. o. o., povezavo med njima in dejavnike, ki nanju vplivajo, ter na podlagi ugotovitev raziskave podati predloge, ki bi še dodatno izboljšali odnose med zaposlenimi in posledično dvignili konkurenčnost ter uspešnost podjetja. V teoretičnem delu sta predstavljena razvoj preučevanja in opredelitev obeh področij, njunih vrst, dimenzij in oblik. Opisani so tudi dejavniki, ki vplivajo na njuno zviševanje oziroma zniževanje, kot so nadzor, komunikacija, delovni pogoji, plača, možnosti napredovanja, osebnega razvoja idr., ter ukrepi za dvig njune stopnje. V empiričnem delu je izdelana analiza stanja, predstavljeni so rezultati in ugotovitve ter podani predlogi in smernice za nadaljnje delo. Petino zaposlenih v podjetju predstavljajo najrazličnejši vodje skupin, obratov, izmen, strokovni sodelavci in najvišji menedžment podjetja, štiri petine pa zaposleni v proizvodnji. Ker nas je v raziskavi zanimal predvsem odnos podrejenih do nadrejenih, smo v analizo vključili proizvodne delavce in analizo izdelali na podlagi njihovih ocen zaupanja in zadovoljstva v podjetju. Analiza rezultatov je pokazala, da zaposleni v podjetju Reflex zaupanje in zadovoljstvo v povprečju ocenjujejo kot visoko, ocena zadovoljstva je nad slovenskim povprečjem. Povprečne ocene so torej precej visoke, a smo iz rezultatov izluščili tudi nekaj zanimivih ugotovitev in izpostavili nekaj področij, na katerih bi bilo možno to oceno še izboljšati. Zaposleni so najvišje ocenili odnos do najvišjega menedžmenta, sledi odnos s sodelavci, največ manevrskega prostora za izboljšave pa je zaznati pri odnosu med proizvodnimi delavci in nižjim menedžmentom, ki je ocenjen nekoliko nižje. Predvsem slednji bi lahko več naredili za boljšo komunikacijo in prijetnejšo klimo med zaposlenimi ter gradili odkrit odnos s člani svoje skupine. Z uvedbo predlaganih ukrepov bi bilo v podjetju možno izboljšati obveščanje zaposlenih, sistem nagrajevanja in napredovanja ter posledično tudi zadovoljstvo s statusom in plačo zaposlenih.
Ključne besede: Zaupanje, zadovoljstvo, komunikacija, nadzor, odnosi med zaposlenimi.
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 3034; Prenosov: 689
.pdf Polno besedilo (1,54 MB)

4.
PRIMERJAVA NACIONALNIH KULTUR ZNOTRAJ IT PODJETJA
Vesna Završnik, 2009, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na vzorcu 210 zaposlenih večjega slovenskega IT podjetja, ki ima poslovalnice v Sloveniji, Srbiji in Črni gori ter Bosni in Hercegovini, proučevali vplive različnih nacionalnih kultur v podjetju (organizaciji). Rezultati naloge so pokazali, da s poudarjanjem vrednot zaupanje, pripadnost in pravičnost, najbolj zmanjšamo vpliv nacionalnih kultur v organizaciji. Namreč, iz statističnih analiz izhaja, da imajo omenjene vrednote v proučevanih nacionalnih kulturah pomemben vpliv. Naloga ugotavlja, da je zaupanje pomembno povezano z razkorakom v dobrobiti in urejenosti med idealno in dejansko organizacijo. Poleg tega v zvezi z zaupanjem ima pomembno vlogo tudi delovna doba zaposlenih v organizaciji, in sicer je iz rezultatov ugotovljeno, da dalj časa, ko so delavci zaposleni v organizaciji, manj ji zaupajo – kar je v nasprotju s postavljeno hipotezo. Podobno kot zaupanje na organizacijo vpliva tudi pripadnost zaposlenih. Zaposleni so glede na spol različno pripadni, na kar lahko vplivamo s poznavanjem moških in ženskih vrednot. Na večjo pripadnost zaposlenih organizaciji vplivajo vrednote, in sicer manjši je razkorak v vrednotah med idealno in dejansko organizacijo (razen pri sklopu vrednot, ki opredeljujejo moč in red), bolj bodo zaposleni pripadni. Na pripadnost vpliva tudi razkorak v dobrobiti in urejenosti v organizaciji, stabilnosti in tradiciji ter razkorakom v zaupanju med idealnim in dejanskim stanjem, in sicer večji je, manj so zaposleni pripadni organizaciji. Posebej pomembne ugotovljene razlike so se pokazale pri doživljanju pravičnosti zaposlenih. Rezultati naloge so pokazali, da zaposleni različnih narodnosti različno doživljajo pravičnost. Še posebej pomembne razlike so se pokazale med Slovenijo ter Bosno in Hercegovino. V magistrski nalogi je tudi ugotovljeno, da v Sloveniji ter v tujini prevladujejo predvsem moške vrednote, iz česar sklepamo, da v primeru medsebojnega sodelovanja in povezovanja kultur ne bo večjih težav, če bomo pristopili k zaposlenim s spodbujanjem moških vrednot, kot so delo, uspeh, kariera, denar, itn.. Skratka: vpliv različnih nacionalnih kultur presežemo, če osebne vrednote posameznikov upoštevamo in jih apliciramo v organizacijsko kulturo na ustrezen način.
Ključne besede: Ključne besede: nacionalna kultura, organizacijska kultura, vrednote, zaupanje, pripadnost
Objavljeno: 07.08.2009; Ogledov: 2393; Prenosov: 265
.pdf Polno besedilo (1,36 MB)

5.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA KUPCEV V PODJETJU POLYCOM
Natalija Dolinar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili analizo zadovoljstva kupca v podjetju Polycom, naših poslovnih strank, v nalogi bomo zajeli samo naše največje kupce in predstavili njihovo zadovoljstvo v obliki analize z grafi. Ker pa se trenutno v podjetju uporablja vprašalnik, ki v 21. stoletju še vedno potuje z navadno pisemsko ovojnico, bomo hkratno z analizo zadovoljstva kupcev uvedli še nov način pošiljanja vprašalnika in sicer po elektronski pošti. Nastal je namreč problem, da anketni vprašalnik ni prispel v prave roke, bodisi je bil založen s strani kupca ali pa ga je založil kdo drug. S tem pričakujemo večji odziv kupca pri katerem bodo rezultati analize realnejši.
Ključne besede: Zadovoljstvo Kupci Pričakovanja Zaupanje Vprašalnik
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 1964; Prenosov: 199
.pdf Polno besedilo (498,35 KB)

6.
POJAV IN REŠEVANJE KONFLIKTA V ORGANIZACIJI
Nataša Kerčmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Današnje razmere v državi in soočenje s kriznimi razmerami, se v organizacijah še lažje lahko izvaja konflikt. Zato je zelo pomembno, da znamo obvladovati konfliktne situacije in njihove načine - metode za razrešitev le teh. Za pozitivno razrešitev konfliktov je potrebno le dvoje: razumeti, kako nastane konflikt in ustvariti nato vzdušje, ki poudarja pozitivno lastnost konflikta; saj navsezadnje konflikt nastane vedno zaradi potreb ali želja posameznikov, ki jim pač nekdo preprečuje uresničitev le tega. Ker je konflikt resna preizkušnja naših sposobnosti v medsebojnih odnosih, zlasti spretnosti sporazumevanja v najtežjih okoliščinah, moramo biti pri izbiri strategije reševanja konflikta zelo odgovorni. Dobri odnosi med zaposlenimi pozitivno vplivajo na delo zaposlenih in delovanje organizacije. V današnjih organizacijah mogoče primanjkuje ozračja, ki bi omogočalo razvoj odkritih in humanih medosebnih odnosov. Kot povzetek vsega bi rekla, da je komunikacija zelo pomembna, saj je sestavni del našega vsakdanjega življenja; tako privatnega kot službenega. Komunikacija je nedvomno vir vsakega uspeha, in hkrati tudi vzrok za neuspeh; in z učinkovito komunikacijo lahko dosežemo bistveno več in s tem uresničujemo svoje zastavljene cilje, naj so to v osebnem ali poslovnem življenju. In skozi celo diplomsko delo lahko vidimo, da se konflikt in komunikacija povezujeta oziroma sta kot nerazdružljiva, saj lahko medsebojna komunikacija pripelje do rešitve konfliktne situacije, lahko pa jo tudi ustvari.
Ključne besede: Ključne besede: konflikt, konflikti v skupini, konflikti med skupinami, strategije, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, zaupanje, organiziranost, informiranost.
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 1864; Prenosov: 332
.pdf Polno besedilo (665,55 KB)

7.
Zaupanje kot ključna vrednota v sodobni organizaciji
Marjeta Kopar, 2010, specialistično delo

Opis: Vrednote odkrijemo, če se vprašamo, zakaj ljudje delajo to, kar delajo, saj naše vrednote definirajo naše odločitve. Vrednote so torej merilo posameznikove presoje, katero ravnanje je pravilno in katero napačno. Zaupanje lahko najsplošneje opredelimo kot določeno osebno pričakovanje in prepričanje (pozitivno oziroma negativno), da bodo drugi (npr. sodelavci, partnerji) delovali in se obnašali na določen (pričakovan) način. Sodobne organizacije izhajajo iz razumevanja zaupanja kot nujnega pogoja za medsebojno sodelovanje in skupinsko delo v organizaciji, ki omogoča uresničitev različnih procesnih inovacij. Cilj specialistične naloge je bil preveriti stopnjo zaupanja v podjetju Lisca Sevnica, d. d., ter predlagati možne izboljšave, ki bi vplivale na odnose med zaposlenimi in povečale zaupanje. Analizo smo izvajali na tretjini vseh zaposlenih v podjetju. Prišli smo do ugotovitve, da je stopnja zaupanja v podjetju zelo visoka. Zaposleni zaupajo tako podjetju kot tudi vodstvu in sodelavcem. Potrdili smo hipoteze, da je zaupanje ključna vrednota v sodobni organizaciji, da poveča uspešnost sodelovanja in lahko zmanjša transakcijske stroške. Nadzor nima negativnih vplivov na zaposlene in jih ne ovira pri delu. V podjetju prevladujejo dobri odnosi, ki so med drugim tudi posledica zaupanja med zaposlenimi. »Team building« oziroma skupinska dinamika je strukturirana skupinska aktivnost, katere namen je skozi izkušenjsko učenje na stimulativen, sproščen ali zabaven način izboljšati sodelovanje v timu in povečati zaupanje med sodelujočimi.
Ključne besede: Vrednota, zaupanje, zaupanje v organizaciji, skupinska dinamika.
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 3963; Prenosov: 716
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

8.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 1561; Prenosov: 224
.pdf Polno besedilo (4,45 MB)

9.
ZAUPANJE IN ZADOVOLJSTVO BANČNIH STRANK V INTERNETNO BANČNIŠTVO
Nika Mihič, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem času nam računalniki lajšajo delo, so neskončen shranjevalec in vir informacij, uporabljajo se kot komunikacijsko sredstvo in konec koncev skrbijo tudi za zabavo. Tako poteka preko računalnika in ostalih elektronskih medijev vse več poslovnih dogodkov. Tak način življenja je tudi spremenil navade potrošnikov. Sedaj so potrošniki tisti, ki določajo kakšnih storitev si želijo. Podjetja pa morajo svojo ponudbo kar se da hitro prilagajati potrošnikovemu povpraševanju. To velja tudi za internetno bančništvo. Pojav interneta je povzročil, da se postopoma brišejo meje tudi na bančnih trgih. Vse večja konkurenca med bankami pa povzroča, da banke znižujejo stroške procesiranja finančnih operacij. Prav internetno bančništvo je tisto, ki močno zniža stroške finančnih operacij. Zaradi tega se vse več bank močno nagiba k internetnem bančništvu, ki naj bi sčasoma prevzelo izvajanje transakcij. Na ta način je internetno bančništvo postalo najhitreje rastoči in razvijajoči se segment v bančništvu. Opravljanje storitev preko spleta je za komitente bistveno lažje in bolj udobno, kot opravljanje storitev na tradicionalen način, bankam pa omogoča bolj ekonomično in kvalitetnejše poslovanje. Banke morajo zato posvetiti veliko pozornost učinkovitemu izkoriščanju svojih virov, med katere sodi tudi informacijska tehnologija. Internetno bančništvo poraja med bodočimi uporabniki določene pomisleke, predvsem glede varnosti podatkov, vendar je treba poudariti, da večjega kriminala na področju spletnega bančništva še ni bilo. Kljub temu je pomembno stalno dopolnjevanje varnostnih sistemov v sami banki. Kar se nezaupanja v internetno bančništvo tiče to bo prisotno vse dokler bo tehnologija hitela s takšno hitrostjo. Dobra stran je da internetno bančništvo uporablja mlajša generacija. Tako da mislimo da bo internetno bančništvo v prihodnosti bolj uporabljeno.
Ključne besede: Banke, internetno bančništvo, internet, bančne storitve, bančne stranke, varnost bank, varnost uporabnika bančnih storitev, digitalni certifikat, enkratna in statična gesla, identifikacija, avtentikacija, računalniški kriminal, računalniška forenzika, zaupanje, zadovoljstvo
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 1695; Prenosov: 297
.pdf Polno besedilo (1,45 MB)

10.
VPLIV VODENJA NA ZADOVOLJSTVO DELAVCEV V URADU ZA UPRAVLJANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI
Sabina Gaberšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V času hitrega napredka, tako v širšem družbenem kot tudi v gospodarskem prostoru, samo vlaganje v tehnologijo za uspešnost gospodarskih družb ni dovolj. Za napredek, rast in konkurenčnost so neprecenljivi ustrezno usposobljeni zaposleni, ki s svojo energijo, znanjem in idejami pomenijo največji kapital s katerim podjetja razpolagajo. K učinkovitosti in kreativnosti zaposlenih pa v veliki meri prispeva njihovo zadovoljstvo. Zadovoljni so tisti visoko motivirani ljudje, ki ustvarjajo novo vrednost in prinašajo konkurenčno prednost na trgu. V diplomski delu sem želela raziskati kako primerno ali neprimerno vodenje vpliva na zadovoljstvo delavcev in razvoj zaposlenih, ali so zaposleni motivirani in obravnavani na način, da dobijo priložnost pokazati svoje znanje in sposobnosti, nadgrajujejo svoj potencial in se osebno razvijajo, hkrati pa kako se posledično to odraža na uspeh Urada za upravljanje s človeškimi viri v podjetju xy. V praktičnem delu sem predstavila vlogo vodje in pomen vodstva ter stile vodenja in njihov odnos do zaposlenih pri razvoju človeškega potenciala. V diplomskem delu predstavljam tudi raziskavo, ki sem jo izvedla med zaposlenimi. Nalogo sem sklenila s sklepi in predlogi za izboljšanje obstoječega stanja v podjetju.
Ključne besede: zaposleni, zadovoljstvo, zaupanje, vodja, komunikacija, konflikt, stil vodenja
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 1659; Prenosov: 223
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici