| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno v DKUM: 19.11.2020; Ogledov: 1255; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

2.
3.
KALKULACIJA CENE PREVOZA V CESTNEM TOVORNEM PROMETU
Alenka Krajc, 2012, diplomsko delo

Opis: Osnovna želja vsakega poslovnega sistema je poslovati z minimalnimi stroški in maksimalnim dobičkom. Da bi to dosegli, je potrebno poznati lastno ceno in razmere na trgu, ki nam narekujejo stopnjo zaslužka. Natančno poznavanje vseh stroškov, ki jih v podjetju beležimo, je ključna pot do uspeha. Za dosego tega cilja je potrebna optimizacija poslovanja in spremljanje dogajanja na trgu in pri konkurenci. Za podjetje je ključnega pomena, da sledi spremembam na trgu transportnih storitev in jih zna vnesti v svoje poslovanje. Spremembe lahko znižajo stroške, saj lahko na novo pridobljena znanja omogočijo nove poslovne poteze. Redno spremljanje novosti, stalno iskanje novih povezav in poti privede do optimalnih rezultatov. Optimalne rešitve pa predstavljajo optimalne stroške. Povezanost in komunikacija med oddelki v poslovni verigi logističnega podjetja je prava pot do uspeha.
Ključne besede: stroški, optimizacija, cena, zaslužek
Objavljeno v DKUM: 16.04.2012; Ogledov: 5306; Prenosov: 1290
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici