1.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnostiUrška Hacin, 2020, diplomsko delo
Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno v DKUM: 19.11.2020; Ogledov: 1255; Prenosov: 146
Celotno besedilo (537,41 KB)