| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČINI PRIDOBIVANJA KADROV V ORGANIZACIJAH
Bojana Gričnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Okolje in razmere, v katerih poslujejo podjetja, jih delajo vse bolj odvisne, ne samo od materialnih, finančnih virov, tehnologije ampak tudi od dobrih, sposobnih in izobraženih zaposlenih. Zaradi tega se morajo podjetja vse bolj prilagajati spremembam v okolju ter potrebam sodobnega poslovanja. Eden ključnih dejavnikov za uspešnost podjetja je ustrezno usposobljen in kvaliteten kader. Zaradi tega podjetja veliko pozornost v današnjih težkih časih namenjajo pridobivanju kadrov. Kader morajo izbirati na ustrezen in preudaren način, saj se zavedajo, koliko jih lahko stane, v kolikor je kader neustrezen. Izbor neustreznega kadra jih ne samo ogromno stane, lahko tudi ogrozi uspešnost poslovanja podjetja. Zaradi tega se podjetja pri izboru kadra, vse bolj poslužujejo različnih načinov pridobivanja kadrov, saj le tako pridobijo najustreznejši kader. Za pridobivanje vodilnega in visokokvalificiranega kadra se vse bolj poslužujejo storitev zasebnih kadrovskih agencij, saj so določene posebej specializirane za to vrsto kadra. Strokovno usposobljen kader za posamezna področja lahko pridobijo na zaposlitvenih sejmih, še posebej sejmih, ki jih organizirajo posamezne fakultete. Ti sejmi tudi omogočajo, da se podjetje predstavi kot delodajalec, in vzbudijo zanimanje za to vrstno izobraževanje. Za pridobitev ustreznega kadra, se podjetja zadnjih nekaj let vse bolj poslužujejo interneta. E-kadrovanje, kot ga imenujemo, zajema, pridobivanje kadrov preko zaposlitvenih portalov, lastnih kadrovskih portalov posameznega podjetja, spletnega portala Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Prednosti pridobivanja kadrov z e-kadrovanjem so v bistveno manjših stroških v primerjavi z ostalimi oblikami kadrovanja, prihranku časa, zaradi hitrejšega pretoka informacij med podjetjem in iskalci zaposlitve, ter administrativnih nalog.
Ključne besede: kader, načini pridobivanja kadrov, e-kadrovanje, zasebne kadrovske agencije, zaposlitveni sejmi
Objavljeno: 09.12.2009; Ogledov: 2344; Prenosov: 608
.pdf Celotno besedilo (476,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici