| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence na področju logistike 4.0 : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Anja Blažan Cvikl, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so obravnavane kompetence na področju logistike 4.0. S pomočjo analize objavljenih zaposlitvenih oglasov prostih delovnih mest v Sloveniji v obdobju od januarja 2020 do konca junija 2020 je bila narejena raziskava o tem, katere kompetence so zahtevane v logistiki in oskrbovalnih verigah in če so to kompetence, ki so značilne za logistiko 4.0. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo podrobno raziskali kompetence, definicije kompetenc, delitev kompetenc in opredelili kompetence v logistiki. Poudarek je predvsem na kompetencah v logistiki 4.0. V empiričnem delu smo proučili in analizirali zaposlitvene oglase, raziskali, katere kompetence potrebuje zaposleni v Sloveniji oz. katere kompetence zahtevajo delodajalci na delovnih mestih s področja logistike in oskrbovalnih verig. Kompetence smo po vzoru Grodek-Szostaka, Ochoa Siguencia, Szelag-Sikora in Marzana (2020) razdelili v tri skupine; tehnične, metodološke in socialne kompetence. Rezultati kažejo, da so najbolj iskane socialne kompetence, sledijo jim metodološke, najmanj zahtev pa je po tehničnih kompetencah. Med socialnimi kompetencami prevladuje potreba po znanju tujega jezika. Znotraj skupine metodoloških kompetenc so najpogosteje iskane administracijske veščine. Najbolj iskana kompetenca v skupini tehničnih kompetenc pa je osnovno znanje računalništva. Pet najpomembnejših in najpogosteje zahtevanih kompetenc v Sloveniji predstavljajo znanje tujega jezika, komunikacijske veščine, osnovno znanje računalništva, timsko delo in administracijske veščine. Nekaterih pomembnih kompetence s področja logistike 4.0, kot so na primer znanje na področju avtomatizacije procesov in robotizacije, znanje naprednih informacijskih tehnologij, programiranje itd., delodajalci v Sloveniji še ne zahtevajo, čeprav so ključne za razvoj logistike v sklopu industrije 4.0.
Ključne besede: kompetence, industrija 4.0, logistika 4.0, zaposlitveni oglasi, digitalizacija, oskrbovalna veriga
Objavljeno v DKUM: 15.02.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
POVEZANOST MED VELIKOSTJO PODJETJA IN MERLJIVIMI ATRIBUTI ZAPOSLITVENEGA OGLASA
Mojca Gaber, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsi zaposlitveni oglasi imajo skupen cilj — seznaniti čim več ljudi in pritegniti pravega kandidata za prosto delovno mesto. Z dobrim zaposlitvenim oglasom lahko bistveno vplivamo na uspešnost oglasa, ki je odvisna od njegove oblike in vsebine. Oglasi morajo biti čim bolj izvirni in vpadljivi, da pritegnejo pozornost potencialnih kandidatov. Dober oglas in primeren kandidat za zaposlitev sta namreč močno povezana. V diplomskem delu smo raziskali, kakšna je povezava med velikostjo podjetja in merljivimi atributi zaposlitvenega oglasa. Velikost podjetja smo določili glede na število zaposlenih v podjetju. Atributi, ki smo jih vključili v raziskavo, so površina, cena, barve, število ponovitev in število prijav na zaposlitveni oglas. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu smo predstavili tržno komuniciranje, nato smo podrobneje opisali oglaševanje in odnose z javnostmi. Opisali smo, kako se oglaševanje uporablja tudi kot oblika vabljenja potencialnih kandidatov za zaposlitev. Na koncu smo opredelili zaposlitvene oglase. Z njimi podjetje komunicira z javnostmi, daje vedeti, da živi, raste in zaposluje. Raziskovalni del je bil namenjen analiziranju podatkov in teoriji, ki je bila pomembna za razumevanje raziskave. Podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo preučevanja zaposlitvenih oglasov in anketnega vprašalnika, smo statistično obdelali s pomočjo programa SPSS in Microsoft Excel. Pri testiranju hipotez smo ugotovili, da med velikostjo podjetja in atributi zaposlitvenih oglasov obstaja pozitivna odvisnost. Odstopal je le atribut število ponovitev zaposlitvenega oglasa, kjer je raziskava pokazala, da povezanost ne obstaja. Najvišja povezanost se je pokazala med spremenljivkama velikost podjetja in število prijav na zaposlitveni oglas. Ugotovili smo tudi visoko povezanost med velikostjo podjetja in površino, ceno ter številom barv v zaposlitvenem oglasu. Testirali smo tudi, kakšna je povezava med samimi atributi. Ponovno je izstopal atribut število ponovitev zaposlitvenega oglasa, saj je analiza pokazala, da med njim in površino, ceno, bravo obstaja negativna odvisnost. Med številom ponovitev in številom prijav na zaposlitveni oglas pa povezave ni. Pogledali smo si tudi, katere medije podjetja največ uporabljajo za oglaševanje. Analiza podatkov je pokazala, da podjetja za oglaševanje zaposlitvenih oglasov poleg časopisov največ uporabljajo internet. Za najmanj uporabljen medij pa sta se pokazala radio in TV sprejemnik.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, velikost podjetja, zaposlitveni oglasi
Objavljeno v DKUM: 01.12.2010; Ogledov: 2535; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici