1. IZKUSTVENO PRIDOBIVANJE NARAVOSLOVNIH ZNANJ NA OBMOČJU OBČINE LOVRENC NA POHORJUAlenka Kasjak, 2009, diplomsko delo Opis: Narava, ki nas obdaja, je neprecenljivo bogastvo, ki ga premalo cenimo. Stališča otrok do narave je zato potrebno oblikovati zgodaj, posledično je veliko vsebin v šoli namenjenih prav naravi. V diplomskem delu smo zbrali dejstva in prikazali predlog izvedbe izkustvenega učenja na učni poti. Teoretični del diplomske naloge sestavljajo tri večja poglavja. V prvem smo predstavili razvojne značilnosti otrok med 7. in 11. letom, osnovna dejstva izkustvenega učenja in terenskega dela. V drugem delu predstavljamo Občino Lovrenc na Pohorju, na katero je vezana izvedba empiričnega raziskovanja in praktičnega preizkušanja. Tretji del je namenjen učnim potem. Naš namen v empiričnem delu je bil ugotoviti otrokovo poznavanje živali, rastlin, kulturnih znamenitosti Lovrenca na Pohorju in gozdnih učnih poti ter stališča otrok do gozda in gozdnih učnih poti. Na podlagi ugotovitev teoretičnega in empiričnega dela smo v praktičnem delu oblikovali predlog učne poti v Lovrencu na Pohorju. Ustreznost predloga učne poti smo preizkusili z obiskom učencev četrtega razreda OŠ Lovrenc na Pohorju, obisk analizirali ter dodali smernice za nadaljnjo uporabo. Ključne besede: Naravoslovje, izkustveno učenje, terensko delo, učna pot, kulturne in naravne zanimivosti, Lovrenc na Pohorju. Objavljeno v DKUM: 16.12.2020; Ogledov: 997; Prenosov: 91
Celotno besedilo (5,04 MB) |
2. Razvoj vinsko-kolesarskega turizma v PrlekijiInes Horvat, 2019, diplomsko delo Opis: Turizem je nekoč bil dostopen le premožnim družinam, dandanes pa je lahko skoraj vsakdo turist, ki ima željo potovati. Dostopnost do informacij in hitre prometne povezave omogočajo prepoznavnost in razvoj destinacij, kot je Prlekija. V diplomskem projektu se bomo osredotočili na vinski in kolesarski turizem.
V okviru teoretičnih izhodišč so najprej opredeljeni pojmi, kot so turistična destinacija, podeželska destinacija, destinacijski management ter vinski in kolesarski turizem. Opredeljeni pojmi so nato podrobneje predstavljeni.
V praktičnem delu je na podlagi teoretičnih izhodišč opisana Prlekija in analizirana turistična ponudba. Analiza ponudbe in trenutnega stanja turizma v destinaciji se je izvedla s pomočjo intervjuja in ankete,na tej osnovi pa je bila opravljena tudi SWOT analiza.
V sklepnem delu smo povezali ugotovitve, potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze in predstavili naše mnenje. Ključne besede: območje Prlekije, destinacija, turizem, vino, kolesarstvo, zanimivosti Objavljeno v DKUM: 23.12.2019; Ogledov: 1191; Prenosov: 142
Celotno besedilo (311,02 KB) |
3. Rekurzivna delitev modelov linearne regresije za oceno zanimivosti asociativnih pravil v različnih časovnih obdobjihGoran Hrovat, 2018, doktorska disertacija Opis: Zanimivosti asociativnih pravil ali pogostih množic postavk se lahko skozi čas spreminjajo. Prav tako je lahko njihova zanimivost različna za različne skupine (npr. skupine ljudi). V doktorski disertaciji je predstavljen nov algoritem za določanje zanimivosti asociativnih pravil in množic postavk v različnih časov¬nih obdobjih. Algoritem odkriva skupine pacientov, ki se glede na trend zanimivosti asociativnega pravila statistično značilno razlikujejo. Rezultat algoritma je odločitveno regresijsko drevo, katerega povezave predstavljajo različne skupine pacientov, listi pa prikazujejo grafe z zanimivostmi asociativnega pravila ali množice postavk v različnih časovnih obdobjih. Pokazali smo tudi, da podpora pogoste množice postavk vpliva na kompleksnost zgrajenega regresijskega drevesa. Za demonstracijo smo uporabili elektronske zdravstvene zapise, zbrane v obdobju 15 let, ki predstavljajo odpuste pacientov iz različnih bolnišnic v Združenih državah Amerike. Predstavljeni algoritem predstavlja v tem primeru uporabno vrednost za bolnišnice, zavarovalnice, raziskovalne in ostale institucije, saj jih lahko odkrito znanje vodi do novih spoznanj in optimizacije poslovanja. Ključne besede: podatkovno rudarjenje, mere zanimivosti, asociativna pravila, podpora odločanju, regresijsko dre-vo, linearna regresija, elektronski zdravstveni zapis Objavljeno v DKUM: 12.07.2018; Ogledov: 2215; Prenosov: 162
Celotno besedilo (17,46 MB) |
4. Marketinški vidiki razvoja Savinjsko Šaleške regije : diplomsko deloMetka Marić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, tržne raziskave, strategija trženja, vrednote, značilnosti, regionalni razvoj, marketing mix, marketinški splet, dežele, turizem, kultura, ponudba, zanimivosti, Slovenija, uporabniki, promocija, zadovoljstvo, turistično posredovanje, turistična industrija, znamenitosti, programi, storitve, cilj, povezanost, panoge dejavnosti, priložnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2105; Prenosov: 74
Celotno besedilo (1,34 MB) |
5. Podoba Slovenije v očeh gospodarskih novinarjev Avstrije in Velike Britanije : magistrsko deloMaja Žerovnik, 2008, magistrsko delo Ključne besede: gospodarstvo, novinarstvo, predstava, podatki, institucije, informacije, država, vodenje, blagovne znamke, strategija, tuje investicije, neposredne tuje investicije, poslovno okolje, razvoj, trendi, Slovenija, Avstrija, Velika Britanija, image, novice, tisk, časniki, dežele, empirične raziskave, mednarodne primerjave, zanimivosti, značilnosti Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1840; Prenosov: 109
Celotno besedilo (694,60 KB) |
6. Kritična ocena izbire ciljnih trgov za turistično agencijo Aritours : diplomsko deloTanja Arih, 2006, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistično posredovanje, trg, cilj, potovanja, turistične agencije, tržni mehanizem, strategija trženja, marketing, trženje, strategija, značilnosti, kultura, religija, verstvo, krščanstvo, Italija, Slovenija, mednarodne primerjave, promocija, ponudba, SWOT analiza, znamenitosti, kulturna dediščina, programi, razvoj, kulturna zgodovina, zanimivosti, povezanost, empirične raziskave Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3392; Prenosov: 435
Celotno besedilo (1,45 MB) |
7. Vključevanje verskega turizma v kulturno turistično ponudbo Slovenije : diplomsko deloBlanka Ravnikar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, terminologija, kultura, religija, verstvo, krščanstvo, potovanja, Evropa, Slovenija, mednarodne primerjave, promocija, ponudba, SWOT analiza, znamenitosti, kulturna dediščina, programi, razvoj, kulturna zgodovina, zanimivosti, značilnosti, tržni mehanizem, povezanost, turistično posredovanje, prostor Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4208; Prenosov: 508
Celotno besedilo (748,27 KB) |
8. Imidž Slovenije kot turistične destinacije v Nemčiji : diplomsko deloJana Hreščak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: turizem, predstava, razvoj, trendi, Slovenija, Nemčija, image, turistična industrija, turistično posredovanje, počitnice, dežele, potrošnik, zadovoljstvo, empirične raziskave, intervjuji, prosti čas, zanimivosti, znamenitosti, ponudba Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3173; Prenosov: 388
Celotno besedilo (1,00 MB) |
9. Pokrajinski muzej Ptuj kot del tustistične ponudbe Ptuja : diplomsko deloJanja Pihler, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, razvoj, SWOT analiza, ponudba, muzeji, mesta, Slovenija, predstava, turistični objekti, kulturna dediščina, kulturna zgodovina, znamenitosti, zanimivosti, marketing, trženje, ponudba, organiziranost, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2895; Prenosov: 363
Celotno besedilo (319,29 KB) |
10. Analiza stresa zaposlenih v zdravilišču Terme Olimia d.d : diplomsko deloMatejka Omrzel, 2005, diplomsko delo Ključne besede: stres, analiza, zaposlenost, delovno mesto, meditacija, zdravilišča, organizacijske strukture, dejavnost, turizem, prosti čas, igre, zanimivosti, ponudba, mineralne vode Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4027; Prenosov: 401
Celotno besedilo (528,57 KB) |