| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije x
Tina Horvat, 2017, diplomsko delo

Opis: Če želijo podjetja v današnjem nepredvidljivem in dinamičnem okolju rasti, konkurirati in uspevati, se morajo nenehno prilagajati kupčevim potrebam in željam, ki so iz dneva v dan zahtevnejše. Zaradi vse krajše življenjske dobe izdelkov, ki jih podjetje ponuja na trgu, je zelo pomembno, da se podjetje konstantno ukvarja z razvojem novih izdelkov ali vsaj z izboljšavo obstoječih. William H. Davidov pravi: »Med tem ko v laboratorijih razvijajo nove naprave, v oddelku za trženje nastajajo novi izdelki.« Če podjetje ne posveča posebne pozornosti razvoju novega izdelka, bo v kratkem časovnem obdobju izgubilo tržni delež, zmanjšala se mu bo prodaja in posledično tudi dobiček, kajti konkurenca je vedno za petami. Pri takih projektih pa mora podjetje ravnati zelo preudarno, saj predstavljajo novi izdelki največjo negotovost in visoke stroške. V diplomskem projektu smo povzeli spoznanja in sklepe posameznih avtorjev na temo razvoja novega izdelka. Opredelili smo pojem in pomen novih izdelkov, pomembnosti in zavorne dejavnike pri razvoju novega izdelka ter proces razvoja novega izdelka, vsako fazo procesa pa smo tudi natančno opisali. Ker se nam je nedavno porodila ideja za razvoj mobilne aplikacije, smo želeli v okviru diplomskega projekta ugotoviti, ali ima aplikacija potencial. Z mobilno aplikacijo X bi bilo moč primerjati cene in prehransko-fiziološke značilnosti živil vseh prodajaln v Sloveniji na enem mestu. Aplikacija bi vsebovala tudi mnogo drugih uporabnih funkcij. Analiza raziskave kaže, da ima mobilna aplikacija velik potencial, saj bi si jo 89 % vprašanih verjetno ali zagotovo preneslo na svojo mobilno napravo.
Ključne besede: razvoj izdelka, mobilne aplikacije, zamisli, inovativnost
Objavljeno v DKUM: 08.12.2017; Ogledov: 1030; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
EKSPERIMENTIRANJE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Klaudija Gomboc, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu naloge, v katerem je bila uporabljena domača in tuja literatura, je približano zgodnje uvajanje otrok v naravoslovje in njegova povezanost z razvojem otroka. Podana so spoznanja iz raziskav, kaj otroci v predšolskem obdobju že vedo. Opredeljeni so tudi motivacijski aspekti ter spoznavanje naravoslovja preko raziskovalnega dela, kjer je poudarjeno, da naravoslovno raziskovalno delo v predšolskem obdobju predstavlja temelj zgodnjega učenja ter poučevanja naravoslovja, s katerim otroci spoznavajo in začenjajo razumeti procese in pojme iz njihovega vsakdana. Na kratko so podane tudi osnovne značilnosti eksperimentov, ki so primerni za otroke v predšolskem obdobju, saj ti ne smejo biti težko izvedljivi, pojav pa mora biti jasno viden oziroma zaznaven. Priporočljivo je, da je eksperiment povezan z vsakdanjim življenjem otroka, prav tako pa mora biti v ospredje postavljena varnost otroka. V praktičnem delu so podana raziskovalna vprašanja in raziskovalne hipoteze zaključnega dela, predstavljenih je 5 eksperimentov s področja kemije, ki so bili izvedeni v vrtcu, in sicer v skupini otrok starih 4–6 let. Podrobneje sta opisani priprava ter izvedba eksperimentiranja. Posebej so izpostavljene otrokove prvotne zamisli pred izvedbo eksperimentiranja in spremembe le-teh po sami izvedbi. Dokazali smo, da eksperiment, v katerega je otrok aktivno vključen, otroku omogoči graditi znanje o razumevanju sprememb snovi in poteka posameznih procesov.
Ključne besede: predšolski otrok, naravoslovje, kemija, eksperiment, prvotne zamisli
Objavljeno v DKUM: 18.08.2016; Ogledov: 2507; Prenosov: 489
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici