| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V MALOPRODAJI MARKET PROGRAMA MERCATOR D.D.
Tadeja Pokovec, 2013, magistrsko delo

Opis: Uspešnost poslovanja v trgovini na drobno je odvisna od več dejavnikov. Obdobje recesije vpliva na nakupne navade potrošnikov, katerim se skušajo trgovska podjetja čim bolj prilagajati. Podjetje Mercator d.d., katerega primarna dejavnost je trgovina na drobno, se trudi za uspešno poslovanje in opravičiti slogan »Mercator najboljši sosed!«. Pospeševanje prodaje, s katerim želimo, da pospešimo cikel prodaje in povečamo prodane količine blaga izvajamo z različnimi načini, ki pa so usmerjeni na ciljne skupine kupcev. Poslovanje v trgovini na drobno mora potekati skladno z zakonodajo, ISO standardi in etičnimi načeli, kar podjetje upošteva tudi pri izvajanju pospeševalno prodanih akcij. Podjetje se trudi, da z optimalnimi planiranjem zalog blaga zagotavlja primerno založenost z blagom. Kupci so, predvsem v obdobju recesije, postali zelo cenovno občutljivi, kar potrjujejo tudi izsledki raziskave. Izpostavitve artiklov na posebnih mestih v poslovalnici imajo v primerjavi na druge dejavnike kot so spol kupcev, finančno stanje kupcev in posedovanje Pika kartice na nakup akcijskih izdelkov še največji vpliv. Še več truda je potrebno vložiti v izboljšave za pridobivanje novih kupcev in aktivnosti za pridobivanje ter zagotavljanje lojalnosti kupcev.Možnosti za izboljšave vidim predvsem v izboljšanju kakovosti izvedbe trgovske storitve v smislu boljšega prilagajanja kupcem z izdelki, načini pospeševanja prodaje, večjemu prilagajanju izvajanja trgovske storitve kupcem ter krepitvijo lojalnosti kupcev in zaposlenih v podjetju Mercator d.d..
Ključne besede: trgovina na drobno, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, poslovanje, planiranje, skrivnostni kupec, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, optimiranje zalog blaga, založenost, akcija, kupci, izpostavljenost, optimiranje stroškov, lojalnost.
Objavljeno: 23.08.2013; Ogledov: 1647; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici