1. |
2. MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJUPeter Sterle, 2010, magistrsko delo Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov.
V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom.
Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj.
S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu.
V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev. Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1963; Prenosov: 335
Celotno besedilo (7,04 MB) |
3. Vključitev metode QFD v vrednostni managementRok Kraševec, 2014, diplomsko delo Opis: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti. Ključne besede: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST Objavljeno: 13.03.2014; Ogledov: 931; Prenosov: 196
Celotno besedilo (3,34 MB) |
4. Uvajanje novega izdelka v podjetju TPV d.o.o.Tomaž Rojko, 2019, diplomsko delo Opis: Ideja za opravljanje diplomske naloge je prišla v času opravljanja prakse v podjetju TPV Prikolice d. o. o., kjer sem se vključil v izdelavo dokumentacije v oddelku kakovosti in tehnološkega razvoja. Prav takrat je podjetje Daimler AG poslalo povpraševanje za želen izdelek. Za področje dela diplomske naloge bom načrtoval postopek uvajanja novega izdelka v podjetju. Pri tem bom zajel področja pridobivanja posla, študijo izvedljivosti, posebne zahteve odjemalcev, planiranje kakovosti, vrednotenje, FMEA, zagotavljanje kakovosti, zvezke zahtev, nabavo KMP opreme, sodelovanje z dobavitelji, plan obvladovanja, vhodno kontrolo, kontrolne liste in vpisne liste, avtokontrolo, tekočo kontrolo, statistično obvladovanje procesov, sodelovanje z odjemalci, izdelavo prototipa, začetni vzorec, potrditev vzorca s strani kupca, odobritev delovnega procesa, izmet in reklamacije, obvladovanje in izboljševanje kakovosti, kazalnike kakovosti, presoje in QRCI metodo. Diplomska naloga bo obsegala predpise s strani podjetja in predstavitve mojega dela pri posameznem sklopu. Ključne besede: Novi izdelek, kupec, dobavitelj, zahteve kakovosti, vzorec, reklamacije. Objavljeno: 11.11.2019; Ogledov: 50; Prenosov: 11
Celotno besedilo (3,50 MB) |