| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAHTEVANE KOMPETENCE DIPLOMIRANIH INFORMATIKOV
Daša Jakše, 2010, diplomsko delo

Opis: Cilj raziskave je bil zbrati in analizirati mnenja zaposlenih na informacijskem področju iz slovenskih podjetij o zahtevanih kompetencah diplomiranega informatika, ki jih potrebuje danes in jih bo potreboval tudi v prihodnosti. V prvem delu so najprej podana izhodišča, namen naloge in opisane metode dela. Sledi pregled tuje strokovne literature, ki obravnava zahteve po kompetencah informatikov, mnenja praktikov, svetovalcev, profesorjev in študentov glede predmetnikov na šolah, ki izobražujejo informatike, nove vizije profila informacijskih strokovnjakov in podobne teme. V drugem delu so prikazani rezultati empirične raziskave. V raziskavi smo zbrali in analizirali mnenja informatikov glede zahtevanih kompetenc diplomiranega informatika v sedanjosti in prihodnosti. Pokazali smo razvrstitev zahtevanih znanj po pomembnosti, jih primerjali s predhodnima raziskavama, ki sta bili izvedeni leta 1993 in 1997, ter prikazali rangiranje skupin kompetenc po pomembnosti. Ugotovili smo, da so po tej pomembnosti na prvem mestu kompetence iz organizacijskih spretnosti, kar velja danes in bo tudi v bodoče.
Ključne besede: - Zahtevane kompetence informatikov - Diplomirani informatik - Znanja diplomiranih informatikov
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1796; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
IZDELAVA SISTEMIZACIJE DELOVNIH MEST V PODJETJU SOP TRBOVLJE D.O.O.
Nadja Zupan Grešak, 2011, diplomsko delo

Opis: Zakon o delovnih razmerjih v 20. členu pravi: »Delodajalec je dolžan s splošnim aktom določiti pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu. Obveznost iz prejšnjega stavka ne velja za manjše delodajalce.» Naše podjetje spada med manjše delodajalce. Kljub temu smo se odločili, da izdelamo sistemizacijo delovnih mest. V podjetju je le-ta že obstajala, a zaradi nepopolnosti in zastarelosti ni več služila namenu. Odločili smo se za celotno prenovo sistemizacije, kar pomeni, da smo ji spremenili obliko, jo razširili, ji uvedli nove postavke in dodali zahtevane kompetence za določeno delovno mesto. V novi sistemizaciji delovnih mest bomo na novo uvedli precej postavk; stara jih je vsebovala devet, nova jih bo dvajset. Zajeli bomo vse pomembne podatke, ki so potrebni za zasedbo delovnega mesta: od opisa del, delovne opreme, dodatnih znanj, do osebnostnih lastnosti, zdravstvenih zahtev in čisto na novo zahtevanih kompetenc za posamezno delovno mesto. V novo sistemizacijo smo vključili šifro delovnega mesta, osnove za delo, osebnostne lastnosti, odgovornosti, pooblastila, usposobljenost za delo z računalnikom, fizični napor, zdravstvene zahteve, rok obdobnega zdravniškega pregleda, neugodne delovne pogoje in kompetence. Za najpomembnejše postavke, ki smo jih vključili v novo sistemizacijo, smatramo zdravstvene zahteve, osebnostne lastnosti, odgovornosti in kompetence. V sistemizaciji z novimi postavkami je najpomembneje, da je posamezni delavec že v začetku zaposlen na delovno mesto, ki ga bo najuspešneje opravljal. Ker smo izdelovali novo sistemizacijo glede na obstoječe stanje v podjetju, so nam bili v pomoč vsi podatki o zaposlenih. Sistemizacija delovnih mest vsebuje vse potrebne elemente za boljšo organiziranost in potek delovnega procesa v podjetju.
Ključne besede: delavec, delovno mesto, sistemizacija delovnih mest, zahtevane kompetence.
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 2429; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici