SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPLIV ZAPOSLENIH NA KAKOVOST OPRAVLJENIH STORITEV V PODJETJU BIJOL D.O.O.
Matevž Bijol, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje, ki smo ga zajeli v diplomskem delu, ga raziskali ter na primeru konkretnega podjetja in zaposlenih analizirali, je postreglo z zanimivimi rezultati. Obravnavano področje je vsekakor zelo aktualno in zadeva vsako podjetje na globalnem trgu predvsem v času krize, pri kateri je in bo potrebno vse resurse znotraj podjetja maksimalno angažirati ter pri zaposlenih izkoristiti vse potenciale, ki jih kot posamezniki imajo in jih mogoče zaradi različnih vplivov ne morejo oz. nočejo maksimalno izkoristiti. Filozofija dela ter razmišljanje posameznika sta odvisni tako od zunanjih vplivov, predvsem pa od vplivov, ki se dogajajo znotraj podjetja. Tu mislimo na medsebojne odnose, na delovno vzdušje ter nenazadnje tudi na motiviranost za delo, na katero pa zopet vpliva ogromno dejavnikov. V februarju smo v podjetju Bijol d. o. o. izvajali anketo o vplivu zaposlenih na kakovost opravljenih storitev. Anketa je bila razdeljena med vse zaposlene in tudi med najtesnejše zunanje sodelavce. Bistvo raziskave je bilo osredotočeno predvsem na mnenje zaposlenih o tem, kako se počutijo v podjetju, kakšen neposredni vpliv imajo, v kolikšni meri se trudijo pri zagotavljanju ustrezne kakovosti, ali se zavedajo pomena kakovosti za ugled in ekonomsko uspešnost podjetja ... V uvodnem delu diplomskega dela so navedene določene predpostavke, ki smo jih dobili iz obstoječega stanja. Teoretične osnove diplomskega dela pa povzemajo filozofijo managementa celovite kakovosti ter moč participativega managementa na posameznika. Namen diplomskega dela je opozoriti na pomembnost vsakega posameznika oz. človeškega vira za organizacijo, ki želi v svoji zasnovi dobro delovati in dosegati velike ekonomske uspehe. Cilj raziskave je bil na konkretnem podjetju analizirati oz. pridobiti mnenje zaposlenih o tem, kakšen vpliv imajo pri delu v podjetju Bijol d. o. o.. Bistveni pomen pri celotni analizi ima podatek, da kar 40 % anketiranih meni, da imajo velik oz. zelo velik vpliv na poslovanje podjetja, prav tako jih 52 % meni, da imajo srednje velik vpliv. Menimo, da podjetje v veliki meri upošteva mnenje in delo zaposlenih, kar se nam zdi ključnega pomena še posebej v času slabih gospodarskih razmer. Po rezultatih sodeč je eden od ključnih problemov neustrezna komunikacija in slabo zaupanje med posameznimi oddelki.
Ključne besede: -management celovite kakovosti (TQM) -zagotavljanje kakovosti -kakovost storitev -zadovoljstvo zaposlenih -vpliv zaposlenih
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2484; Prenosov: 472
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

3.
ZAGOTAVLJANJE DOSEGLJIVOSTI V OMREŽJU VOIP S POMOČJO TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK
Matej Vitez, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema za zagotavljanje dosegljivosti. Sistem temelji na telefonski centrali Asterisk, v povezavi s podatkovno bazo PostgreSql in spletno storitvijo. Sistem omogoča zaposlenim v podjetju večjo dosegljivost za stranke. Uporabniki sistema za zagotavljanje dosegljivosti si lahko preko spletne storitve ogledajo podatke o klici, poslušajo glasovna sporočila, vpisujejo dogodke v koledar, katerim dodajo parametre, ki se navezujejo na dosegljivost v času dogodka. Preko vpisa dogodkov, se nato telefonski centrali Asterisk posredujejo podatki, ki so ključni pri vzpostavljanju povezavo do uporabnika. Delo opisuje namestitev in konfiguracijo telefonske centrale in podatkovne baze. Sledi še opis izdelave spletne storitve in primeri uporabe sistema.
Ključne besede: IP telefonija, telefonska centrala Asterisk, zagotavljanje dosegljivosti, spletna storitev, podatkovna baza
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 1888; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

4.
VPLIV ZAGOTAVLJANJA KAKOVOSTI STORITEV V HOMOGENEM PODATKOVNEM OMREŽJU
Franci Mošnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi definicijo, mehanizme, implementacijo, okolje in na koncu rezultate zagotavljanja kakovosti v homogenem podatkovnem omrežju. S pomočjo strojne opreme proizvajalca Cisco in uporabo prosto dostopnih orodij smo izvedli meritev "od-konca-do-konca" vplivanja zagotavljanja kakovosti storitev v homogenem podatkovnem omrežju. Podatkovni tokovi so bili umetno ustvarjeni v raznovrstnih oblikah in skupaj z rezultati predstavljeni s pomočjo odprtokodne aplikacije D-ITG. Rezultati sami so pokazali odlično učinkovitost zagotavljanja kakovosti storitev pri implementaciji v podatkovna omrežja. Zavedene in obrazložene so tudi nekatere omejitve, s katerimi smo se srečali tekom izvedbe končne meritve.
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti storitev, homogeno podatkovno omrežje, generiranje podatkovnega prometa, merjenje zagotavljanja kakovosti storitev
Objavljeno: 29.03.2011; Ogledov: 1337; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

5.
Centralizacija izvajanja lokalnih negospodarskih javnih služb
Darja Unterlehner, 2016, magistrsko delo

Opis: Način zagotavljanja lokalnih storitev se od države do države zelo razlikuje, razlike so tudi znotraj same države. Temeljne samoupravne lokalne skupnosti (občine), ki so tudi sicer najbliže ljudem, so odgovorne za izvajanje storitev v javnem interesu. Na nivoju lokalne samouprave je mogoče lokalne negospodarske javne službe zagotavljati na sledeče načine: občine neposredno same (govorimo o t.i. in-house production) ali posredno z delegiranjem pristojnosti drugim organizacijskim oblikam. V kolikor občina sama zagotavlja izvajanje storitev, bo v ta namen oblikovala notranje-organizacijsko enoto v okviru občinske uprave ali pa ustanovila subjekt z določeno stopnjo finančne in upravne/administrativne samostojnosti. Občina pa lahko za izvajanje storitev pooblasti tudi neko drugo samostojno entiteto (v takih primerih obstaja cela paleta različnih možnosti), najpogostejši obliki posrednega izvajanja storitev pa sta javno podjetje ali gospodarska družba s koncesijo. V zadnjem času se v Evropi pojavlja še en »hibridni« način izvajanja lokalnih javnih služb; gre za mešana občinska podjetja, insitucionalizirana v obliki javno-zasebnega partnerstva. V večini držav članic EU se storitve kot so izobraževanje in varstvo otrok pa tudi dolgotrajna oskrba starejših zagotavljajo neposredno v okviru lokalnih oblasti na lokalni ravni. Področje izvajanja negospodarskih javnih služb v Sloveniji v edini pravno-organizacijski obliki »javnega zavoda« še vedno ostaja nedorečeno in zastarelo ter v popolnem nasprotju od organizacije v drugih evropskih državah. Po osamosvojiti Slovenije je veliko število različnih organizacij pridobilo in še do danes ohranilo status javnega zavoda, čeprav niso in še danes ne izvajajo javne službe po njeni vsebini, ali pa je izvajanje te dejavnosti samo zanemarljivi del njihove celotne dejavnosti, kar jih na trgu postavlja v ugodnejši položaj. Danes imamo 1500 javnih zavodov, kar zagotovo predstavlja težave v smislu stroškovne prezahtevnosti in oteženem nadzoru pri finančnem poslovanju izvajalcev teh storitev (nepreglednost). Glede na 25 let staro organizacijsko obliko je čas, da po vzoru drugih držav poiščemo primernejše oblike izvajalcev negospodarskih javnih služb.
Ključne besede: javni zavod, lokalne negospodarske javne službe, neposredno zagotavljanje storitev
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 399; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Vključevanje odjemalcev v programe prilagajanja odjema z uporabo dinamičnega tarifiranja v sklopu Evropskega projekta Flex4Grid
Kristijan Koželj, Anton Kos, Damjan Bobek, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Podjetje Elektro Celje, d.d. je kot član mednarodnega konzorcija uspešno kandidiralo na razpisu evropskega programa za razvoj in inovacije Horizon 2020 s projektom Flex4Grid, ki se nanaša na rešitve, ki bodo omogočale upravljanje prožnosti uporabnikov tako pri porabi kakor tudi pri proizvodnji električne energije. Evropski razvojni projekt Flex4Grid se osredotoča na razvoj odprtega tehnološkega sistema za upravljanje podatkov in zagotavljanje storitev, ki bodo omogočale upravljanje prožnosti uporabnikov - prosumerjev distribucijskega omrežja tako pri porabi kakor tudi pri proizvodnji električne energije. Prožnost uporabnika pomeni, da je le-ta sposoben prilagajati porabo ali proizvodnjo potrebam drugih deležnikov v sistemu in bi lahko bil za svoje prilagajanje nagrajen. Storitev bo potekala v računalniškem oblaku, kjer bodo zbrani anonimizirani podatki. Razvili bomo nove poslovne modele in predstavili spodbude za sodelovanje odjemalcev v takšnih projektih.
Ključne besede: Horizont 2020, Flex4Grid, upravljanje podatkov, zagotavljanje storitev, distribucijsko omrežje
Objavljeno: 10.10.2017; Ogledov: 118; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (495,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici