| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 131
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNIKI USKLAJENOSTI NOTRANJE REVIZIJE S STRATEŠKIMI NAČRTI ORGANIZACIJE
Polona Pergar Guzaj, 2016, magistrsko delo

Opis: Upoštevajoč spremembe strokovnih pravil in priporočil na področju notranje revizije, ki vse bolj poudarjajo pomembnost povezovanja notranje revizije s sistemi upravljanja tveganj v organizaciji in delovanje notranje revizije na strateškem nivoju, nas je zanimalo, ali ima razvitost posamezne organizacije na področju upravljanja tveganj pozitiven vpliv na usklajenost notranje revizije s strateškimi načrti organizacije. Zanimalo nas je tudi, ali usklajenost notranje revizije s strateškimi načrti organizacije pozitivno vpliva na zadostnost virov na področju notranje revizije. Z analizo podatkov, zbranih v raziskavi CBOK, ki jo je v letu 2015 izvedel Mednarodni inštitut notranjih revizorjev (IIA), smo preverili 15 hipotez, vsako za 4 skupine (anketirane notranje revizorje v Sloveniji, anketirane notranje revizije v regiji Srednja in vzhodna Evropa, anketirane notranje revizije v Evropi ter vse anketirane notranje revizorje). Žal rezultati za Slovenijo niso zanesljivi, saj je bil vzorec premajhen. Po opravljeni obdelavi podatkov lahko zaključimo, da imajo aktivnosti organizacije na področju upravljanja tveganj (vsaj na nivoju vseh anketiranih), ki prispevajo k višji razvojni stopnji organizacije na področju upravljanja tveganj, praviloma pozitiven vpliv na usklajenost notranje revizije s strateškimi načrti organizacije ter (vsaj v večini primerov) tudi na zadostnost virov, namenjenih notranji reviziji. Četudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene, notranjim revizorjem priporočamo, da vztrajajo pri aktivnostih, ki pospešujejo razvoj upravljanja tveganj v organizaciji, širijo pogled na poslovanje in dolgoročno vizijo delovanja, tako notranje revizije, kot tudi organizacije kot celote. Notranja revizija ni sama sebi namen in za dolgoročen razvoj in obstoj bo morala notranja revizija narediti več. Le izvrstni kadri, trdni odnosi z deležniki in trdo delo bodo notranji reviziji omogočili vlogo, kot je opisana v poslanstvu notranje revizije in načelih.
Ključne besede: Notranja revizija, deležniki, strateški načrti, celovito upravljanje tveganj, vloga notranje revizije, zagotavljanje kvalitete notranje revizije, stopnje zrelosti organizacije na področju upravljanja tveganj.
Objavljeno v DKUM: 08.12.2016; Ogledov: 1754; Prenosov: 277
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

2.
Načini spajanja cevi v slovenskih plinovodnih omrežjih s primerom zagotavljanja kvalitete varilskih del na plinovodu R23A
Zoran Trenta, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje varjenja plinovodnih cevi in zagotavljanje kvalitete varilskih del. Varjenje je najpogostejši način spajanja cevi na plinovodih v nerazstavljivo celoto. S povečanjem potreb po energiji in s tem tudi po plinu, se prenosna in distribucijska plinovodna omrežja širijo tudi v Sloveniji. Zato je ob povečanem obsegu varilskih del, potrebno izbrati prave postopke in zagotoviti kvaliteto del. Opisani so postopki varjenja in spajanja plinovodnih cevi ter postopki zagotavljanja kvalitete varilskih del. Na praktičnem primeru prestavitve prenosnega plinovoda R23A je prikazan celoten postopek od zasnove, izbire materialov in postopkov, priprave, varjenja cevi, kontrole kvalitete zvarov, zaščite, dokumentacije pa do predaje objekta v uporabo.
Ključne besede: zvar, varjenje cevi, plinovod, kontrola, zagotavljanje kvalitete
Objavljeno v DKUM: 31.05.2016; Ogledov: 1851; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

3.
4.
Kakovost knjižničnih storitev : prepustimo sodbo uporabnikom
Boris Snoj, Zdenka Petermanec, 1999, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek želi vzpodbuditi knjižničarje, da pričnejo razmišljati o svoji novi vlogi, ki so jim jo neprostovoljno dodelili: čas novih informacijskih tehnologij, zlasti omrežij, globalizacija ponudbe, konkurenti, prdvsem pa uporabniki s svojimi zahtevami in pričakovanji. Opredelili bomo delovanje knjižnic na posebnih trgih in njihove cilje. Da bi se zavedali pomena kakovosti knjižničnih storitev, so potrebna temeljna marketinška znanja. V okviru celovitega managementa kakovosti ima pomembno vlogo njeno vrednotenje, ki ga lahko izvedemo na različne načine, z različnimi indikatorji uspešnosti, metodami in programi. Kakovost je težko izmerljiva samo kvantitativno, saj je zmes objektivnega in subjektivnega. Nahajamo se v času, v katerem prevladujejo uporabniki s svojimi zahtevami. Zato morajo knjižnice odstopiti odsvoje klasične, zgolj knjižno-revijske naravnanosti in se kakovostno usmeriti k uporabniku.
Ključne besede: knjižnice, bibliotekarstvo, knjižničarstvo, univerze, visoko šolstvo, storitve, poslovanje, vrednotenje, uporabniki, marketing, trženje, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1482; Prenosov: 80
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici