| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
LOJALNOST ODJEMALCEV MARCHE RESTAVRACIJ V SLOVENIJI
Polonca Cugmas, 2011, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja vse bolj zavedajo, da je njihov uspeh na trgu odvisen od spoštovanja in lojalnosti odjemalcev, ki si jo zagotavljajo z vrhunskimi izdelki in storitvami. Le odjemalec, ki je nad zaznano kakovostjo izdelka ali storitve navdušen, saj preseže njegova pričakovanja, je zadovoljen odjemalec. Zadovoljen odjemalce se tako odloči za ponovni nakup in priporoča podjetje, saj je manj občutljiv na ponudbo konkurence. Že 5% rast stopnje lojalnosti lahko podvoji dobičkonosnost podjetja, zato so lojalni odjemalci neprecenljiva vrednost za vsako podjetje, sploh na trgu zaostrene konkurence. Lojalnost prinaša številne prednosti in koristi (dobiček iz prodaje, dobiček iz zmanjšanja operativnih stroškov in dobiček iz dajanja priporočil) za njeno doseganje pa se je potrebno ves čas truditi. Treba jo je spremljati z meritvami, redno opravljati podrobne raziskave, ki odkrijejo pomanjkljivosti in vzroke nelojalnosti, skratka podjetje se mora poglobiti v odnose z odjemalci na vseh ravneh vodstva, saj bodo takšni odnosi izgrajeni na zaupanju in bodo vodili k dolgoročnemu odnosu in posledično k večjemu uspehu podjetja. V diplomski nalogi smo na podlagi teoretičnih izhodišč opredelili zadovoljstvo, lojalnost in storitve. Preučili različne komponente lojalnosti (zadovoljstvo, zadržanje in priporočila) ter njihovo medsebojno vplivanje na lojalnost odjemalcev. V empiričnem delu, smo s pomočjo pridobljenih podatkov ankete, ki smo jo izvedli med odjemalci podjetja Marche v Sloveniji, preverjali trenutno stanje pomembnosti in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi elementi ponudbe ter na osnovi tako pridobljenih podatkov izračunali lojalnost s pomočjo indeksa lojalnosti odjemalcev. Ugotovili smo, da ima podjetje Marche v Sloveniji večino zelo zadovoljnih in zadovoljnih odjemalcev, ki se redno vračajo v restavracijo in jo priporočajo svojim prijateljem, sorodnikom in znancem, kar vodi do visoke lojalnosti njihovih odjemalcev. Na lojalnost odjemalcev najbolj vplivajo naslednji elementi ponudbe: svežina izdelkov, preglednost ponudbe ter notranja urejenost objekta. Najmanjši vpliv na lojalnost odjemalcev pa imajo cene, število parkirnih prostorov ter informacije o objektu na poti do njega.
Ključne besede: Zadovoljstvo, pričakovanja, zaznave, nezadovoljstvo, zadržanje odjemalcev, priporočila odjemalcev, lojalnost odjemalcev, indeks lojalnosti odjemalcev, zadovoljstvo in lojalnost, dobičkonosnost, storitve, Marche restavracije.
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1978; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (4,61 MB)

2.
PRIDOBIVANJE IN ZADRŽANJE ODJEMALCEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH
Petra Tovšak, 2015, magistrsko delo

Opis: Ljudje zaradi hitrega tempa življenja in preobremenjenosti vanj vnašamo nered s čimer rušimo naravni ritem dela in počitka, kar je vse prej kot dobrodošlo. Zaradi pomanjkanja časa si prizadevamo svoj prosti čas preživeti čim bolj kakovostno ter hkrati zadovoljiti svoje potrebe. Ljudje, ki imajo skupne interese, se tako vključujejo v različna društva, kjer lahko združijo prijetno s koristnim in ob enem obogatijo svoj prosti čas. Skrb za zdravo življenje je v današnjem času še kako pomembna in med tistimi, ki se tega zavedajo, so prav gotovo člani planinskih društev. Prav društva kot neprofitne organizacije ter njihovi člani so osrednje vodilo teme magistrske naloge. Magistrska naloga je torej usmerjena v preučevanje dejavnikov, ki vplivajo na pridobivanje novih in zadržanje obstoječih članov v neprofitnih organizacijah, natančneje v društvih. Naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu najprej pojasnjujemo, kakšen pomen ima za neprofitne organizacije pridobivanje in iskanje novih odjemalcev ter na drugi strani zadržanje že obstoječih. V poglavju so predstavljeni orodja in metode, ki so organizacijam na voljo, da opozorijo nase, na svoje izdelke in/ali storitve ter skušajo z njimi pridobiti čim več odjemalcev. Poseben poudarek v tem poglavju je namenjen zadržanju odjemalcev, saj je pomembno zavedanje, da je pridobiti novega odjemalca petkrat dražji proces kakor zadovoljiti in obdržati obstoječega. Prav tako ne smemo zanemariti dejstva, da obstaja tesna povezanost med zadovoljstvom odjemalcev in njihovim zadržanjem. Podrobnejša predstavitev dejavnikov, ki imajo pomemben vpliv na pridobivanje in zadržanje odjemalcev v neprofitnih organizacijah, je zajeta v četrtem poglavju. Dejavnike smo razdelili v pet skupin: marketinško komuniciranje, cena, kakovost storitev, ljudje in dejvaniki, ki so povezani z vedenjem odjemalcev. V empiričnem delu magistrskega dela na podlagi raziskave ugotavljamo, kateri so tisti dejavniki, ki imajo pomemben vpliv pri včlanjevanju posameznikov v društvo in tudi pri njihovem zadržanju. V raziskavo nismo zajeli vseh dejavnikov, ki smo jih sicer obravnavali v teoretičnem delu, saj bi bila le-ta tako preobširna. Smo pa vanjo zajeli dejavnike, ki sodijo po našem prepričanju med pomembnejše.
Ključne besede: neprofitne organizacije, društvo, pridobivanje odjemalcev, zadržanje odjemalcev, Planinsko društvo Mislinja.
Objavljeno: 20.08.2015; Ogledov: 631; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici