| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIDOBIVANJE, MOTIVACIJA IN ANALIZA USPEŠNOSTI ZAVAROVALNIH ZASTOPNIKOV V ADRIATIC SLOVENICA, ZAVAROVALNA DRUŽBA D.D.
Roman Komplet, 2010, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje kvalitetnega kadra - zavarovalnega zastopnika in motiviranost je za učinkovito storilnost bistvenega pomena. Pri tem gre za vprašanje, ali so ljudje svojemu delu predani, in v kolikšni meri si prizadevajo doseči zastavljene cilje, pa čeprav so ti še tako majhni, na primer želja po večjem zaslužku ali po zgodnejšem odhodu iz službe, itd. Pojem motivacije se pogosto zdi skrivnosten, v resnici pa je nenavadno preprost, saj zadeva vprašanji, kako ravnati z ljudmi in kako doseči, da bi bili sami z delom zadovoljni. Odličnost in nadpovprečne rezultate bo podjetje doseglo le z visoko motiviranimi kadri, ki bodo v svojem razvoju in razvoju organizacije videli možnost zadovoljevanja svojih osebnih in skupnih ciljev. Če bodo zavarovalni zastopniki ustrezno motivirani za svoje delo, bomo tako povečali njihovo produktivnost, zadovoljstvo, zmanjšali stroške poslovanja, izostanke od dela ter tako vplivali na izboljšano poslovanje celotnega podjetja. Naloga vodij je torej, da ugotovijo, kateri motivacijski dejavniki, glede na različno strukturo zavarovalnih zastopnikov, prevladujejo v podjetju in jih učinkovito uporabijo za povečanje motivacije zavarovalnih zastopnikov. Pomembno je, da z motivacijskimi ukrepi usmerjamo vedenje zavarovalnih zastopnikov v doseganje ciljev podjetja. Ob tem pa je treba upoštevati, da je motivacija proces, ki ni nikoli končan. Tako je treba motivacijski mehanizem, ki je v podjetju vzpostavljen, stalno preverjati, prilagajati in spreminjati. Motivacijski dejavniki za delo se namreč nenehno spreminjajo, poleg tega pa so tudi različni za različne ljudi ali skupine ljudi. Zato je potrebno vse skozi analizirati uspešnost motiviranja. S pravo kombinacijo motivacijskih dejavnikov ter mehanizmov lahko dosežemo pri zavarovalnih zastopnikih visoko stopnjo motivacije, kar bo pripomoglo k večji zagnanosti in kreativnosti ter povečanju zadovoljstva vsakega posameznika in s tem tudi k uspešnejšemu poslovanju celotnega podjetja.
Ključne besede: pridobivanje zavarovalnih zastopnikov, motivacija, motiviranje zavarovalnih zastopnikov, motivacijski dejavniki, motivacijski ukrepi, zadovoljstvo zavarovalnih zastopnikov, izobraževanje, plača, komuniciranje, nagrada, poslovanje podjetja, analiza uspešnosti motiviranja
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 2302; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (385,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici