| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv organizacijske kulture in organizacijske klime na zadovoljstvo zaposlenih pri delu
Davor Čaušević, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali organizacijsko klimo, organizacijsko kulturo in zadovoljstvo zaposlenih pri delu. V prvem, teoretičnem delu naloge, smo se ukvarjali z opredeljevanjem konceptov organizacijske kulture, organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih pri delu. Vsak koncept smo predstavili posebej, analizirali in citirali definicije različnih avtorjev ter njihovo opredelitev dejavnikov, ki vplivajo na vsak od posameznih konceptov. Na koncu smo analizirali teoretične vidike povezav omenjenih treh konceptov, z različnih zornih kotov avtorjev. V drugem delu naloge, praktičnem delu, smo želeli raziskati povezavo konceptov organizacijske kulture, organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih pri delu na konkretnem primeru, v podjetju X. Trenutno stanje v podjetju X je bilo raziskano s pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili vsi zaposleni v podjetju. Na koncu, analizirajoč tako teoretična izhodišča kot tudi rezultate, pridobljene v praktičnem delu naloge, smo ugotovili močan vpliv organizacijske kulture in organizacijske klime na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Na podlagi tega zaključujemo, da se temeljito ukvarjanje z izboljševanjem organizacijske kulture in organizacijske klime lahko močno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih pri delu ter posledično na njihove individualne uspehe in uspehe celotne organizacije
Ključne besede: organizacijska kultura, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih pri delu
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 174; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (795,17 KB)

2.
Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo
Anamarija Krčmar, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo »Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo« je pisano z namenom ugotavljanja spodbud, ki motivirajo skupine starejših zaposlenih, kako to deluje na njihovo zadovoljstvo pri delu in kakšen vpliv ima motivirani in zadovoljni starejši delavec na poslovno organizacijo. Delo je razdeljeno na teoretičen pregled, ki ga opredeljujejo ključni pojmi in številne primerjave raziskav iz istih ali podobnih področij različnih avtorjev in strokovnjakov, ter na empiričen del, v katerem se nahaja empirična raziskava. Empiričen del raziskave je bil izvajan s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli na področju Hrvaške in je zajemal 200 oseb starih nad 45 let v delovnem razmerju oziroma pri končnih rezultatih so kot reprezentativni vzorec upoštevani tisti, ki so sodili v skupino starejših zaposlenih. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da skupino starejših zaposlenih najbolj spodbujajo notranji dejavniki, dokler motiviranost in delovno okolje vplivata na njihovo večje zadovoljstvo in uspešnost pri delu. Njihovo intelektualno bogastvo, znanje in izkušnje, ki so jih pridobili z leti, so razlog zaradi katerega se številne poslovne organizacije odločajo, da zadržijo starejše zaposlene na delovnem mestu, da bi ti prenašali znanje na mlajše generacije in v sinergiji različnih starostnih ekip prispevali k uspešnosti poslovnih organizacij.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo pri delu, starejši zaposleni, skupina starejših zaposlenih, poslovna organizacija.
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 913; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

3.
Zavzetost zaposlenih v turistični agenciji x
Tjaša Kraner, 2019, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si vsaka organizacija želi takšne zaposlene, ki delajo z nasmeškom na obrazu, imajo radi svoje delo in ga opravljajo z navdušenjem, s strastjo in z vnemo ter tako naredijo nekaj več; torej zavzete zaposlene. Takšni sodelavci razmišljajo, čutijo in delujejo usklajeno s cilji organizacije, a ne pod prisilo, saj v resnici zaupajo organizaciji. Zavzetost zaposlenih je odločilen dejavnik in konkurenčna prednost za uspešnost organizacije in izboljšanje poslovnih rezultatov. Lahko bi rekli, da zavzetost zaposlenih ni več le modna muha, temveč je postala organizacijska nujnost. Tudi v času ekonomske krize je smiselno vlagati v zavzetost zaposlenih, z ustreznimi ukrepi lahko tudi v tem obdobju vplivamo na dober odnos zaposlenih do dela. Predvsem v sedanjih časih, ko poslovna rast ni sama po sebi umevna, je izkoriščanje človeških virov za krepitev tržnega položaja organizacij vse bolj pomembno. Managerji se morajo zavedati, da se zavzetost in poslovna uspešnost medsebojno dopolnjujeta. Zvestobe oziroma zavzetosti zaposlenih ni možno zahtevati ali ukazati, zato organizacije sprejemajo različne strategije zadrževanja svojih zaposlenih. Zaposlenim je potrebno pokazati in dokazati, da organizacija brez njih ne more obstajati in da so za delovanje organizacije nujno potrebni. Zavzetost zaposlenih se lahko izraža kot sodelovanje oddelkov v organizacijah. Pojavlja se na ravneh posameznika, organizacije in organizacijske enote. Na zavzetost zaposlenih vplivajo: motivacija, vključenost zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, organizacijska klima, pripadnost in dobro državljansko vedenje. Med drugim pa na zavzetost močno vpliva tudi samostojnost zaposlenih na delovnem mestu. V teoretičnem delu smo predstavili pojem zavzetosti zaposlenih ter sorodne pojme. Našteli smo tudi pristope merjenja zavzetosti zaposlenih. Prav tako smo opredelili pojem turistične agencije, njen razvoj, dejavnost, delitev, razvojne težnje in poslovanje. V empiričnem delu smo opravili raziskavo v večji slovenski turistični agenciji. Preverili smo zastavljene hipoteze. Na koncu je sledila še predstavitev dobljenih rezultatov. V sklepu smo zapisali spoznanja iz teoretičnega in empiričnega dela naloge.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, nivoji zavzetosti zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, merjenje zavzetosti, turistična agencija.
Objavljeno v DKUM: 22.05.2019; Ogledov: 1421; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
Zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer
Aljaž Tišler, 2017, diplomsko delo

Opis: Danes si organizacije ne morejo več privoščiti neučinkovitih zaposlenih in ljudi, ki prihajajo na delovno mesto gledat na uro. Organizacije so iz lokalnega okolja prešle na globalno shemo, kar je pomenilo visok porast konkurence. Menjava in iskanje novih dobaviteljev sta prav tako postala nekaj vsakdanjega. Posledično so organizacije začele spreminjati način dela, prešla na vitko proizvodnjo, začela so se informacijsko modernizirati in podobno. Zaposleni bi poleg odjemalcev morali biti glavni predmet pogovorov v organizacijah. Ob nižanju stopnje brezposelnosti bi si organizacije morale prizadevati za dobro organizacijsko okolje svojih zaposlenih. Tudi modernizacija zaposlovanja in oglaševanje preko socialnih omrežij lahko pri zaposlenih povzroči negotovost. Zaradi vseh faktorjev morajo organizacije na svoje zaposlene gledati iz širšega zornega kota. Včasih je za ugotavljanje nezadovoljstva potreben le pogovor. Organizacija mora stremeti k temu, da zaposlenim omogoči najboljše možne delovne pogoje in klimo, v kateri se delo opravlja. V diplomskem projektu smo preučevali zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer. Projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na management človeških virov , teorije zadovoljstva in motivacije ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Okvirno smo za razumevanje zadovoljstva nekaj povedali o MČV in podali tudi nekaj definicij. V nadaljevanju smo opisali zadovoljstvo pri delu ter preko teorij zadovoljstva in motivacije poskušali predstaviti načine, kako zadovoljstvo zaposlenih izboljšati. Teoretični del smo zaključili z opisom dejavnikov zadovoljstva. Skupno smo poskušali postaviti teoretični okvir za razumevanje empiričnega dela. Empirični del smo začeli z opisom obravnavane organizacije. Predstavili smo njeno zgodovino, vizijo in poslanstvo ter področje dela. V zadnjem delu diplomskega projekta smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli v organizaciji. Vprašanja so bila poleg demografskih v večini vezana na dejavnike zadovoljstva. Rezultate smo prikazali preko grafikonov in jih komentirali. V zaključku smo rezultate primerjali z danimi hipotezami, ki smo jih posledično zavrnili ali potrdili. Delo smo zaključili s predlogi za izboljšanje zadovoljstva in sklepom.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, povezava med motivacijo in zadovoljstvom, dejavniki zadovoljstva pri delu, nagrajevanje
Objavljeno v DKUM: 23.11.2017; Ogledov: 1306; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH NA JAVNEM SKLADU RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Laura Fišer, 2015, magistrsko delo

Opis: Delovno zadovoljstvo zaposlenih vpliva na njihovo uspešnost in učinkovitost. Konkurenca je na vseh področjih velika, zato organizacije od svojih zaposlenih zahtevajo tudi iznajdljivost za hitro prilagajanje okolju. Zadovoljstvo si zaposleni predstavljajo na različne načine. Nekateri si želijo boljših medsebojnih odnosov, drugi upoštevanje in uresničevanje svojih idej, tretji pohvalo in priznanje. Če organizacija želi zaposlene pripraviti do učinkovitosti in uspešnosti, mora ustvariti dobre delovne pogoje, hkrati pa jim mora delo pomeniti vir osebnega zadovoljstva. V magistrskem delu smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih na Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti (v nadaljevanju JSKD). Razdelili smo ga na teoretični in empirični del. V prvem smo opredelili sam pojem zadovoljstva, čustveno inteligenco v povezavi z zadovoljstvom zaposlenih, navedli dejavnike in elemente zadovoljstva, opisali pomen oblikovanja dela in merjenje zadovoljstva. Na koncu smo proučili še, kakšne so posledice zadovoljstva in nezadovoljstva zaposlenih. Na začetku empiričnega dela smo opisali raziskovano organizacijo JSKD. Z anonimnim spletnim vprašalnikom smo izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih in njihovem počutju pri delu. Na podlagi dobljenih rezultatov smo analizirali posamezne dejavnike zadovoljstva pri zaposlenih, katere smo prikazali tabelarično in grafično. Pomagali smo si z Microsoftovim Office Excelom. Na ta način smo ugotovili smiselne organizacijsko tehnične spremembe, ki bi po naši oceni bistveno prispevale k izboljšanju delovnega zadovoljstva ter večji odzivnosti organizacije na potrebe okolja. Ocenjujemo, da bi ukrepi na podlagi ugotovitev prispevali k dvigu delovnega zadovoljstva in posledično k dvigu kakovosti delovnega življenja na JSKD.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dejavniki zadovoljstva, čustvena inteligenca, uspešnost, nezadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 26.11.2015; Ogledov: 1456; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
POVEZANOST STILOV VODENJA IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA CENTRIH ZA SOCIALNO DELO
Valerija Kotnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Teoretični del je usmerjen v pridobivanje znanja s področja vodenja in opredelitev najodmevnejših teorij vodenja, na podlagi katerih so se kasneje v praksi razvili mnogi modeli in stili vodenja. Proučili in definirali smo zadovoljstvo in nezadovoljstvo zaposlenih. Za boljše razumevanje zadovoljstva smo predstavili najpomembnejše teorije zadovoljevanja potreb človeka in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to je pripomoglo h kvalitetnejši analizi in interpretaciji dobljenih podatkov. Na podlagi proučevane literature smo se odločili, da bosta predmet proučevanja magistrskega dela avtoritativni in participativni stil vodenja. V okviru empiričnega dela smo izvedli raziskavo na centrih za socialno delo v Sloveniji. V raziskavi je sodelovalo 119 zaposlenih z 11 centrov za socialno delo. Iz podatkov, ki smo jih pridobili z izvedbo ankete, smo ugotovili, da na centrih za socialno delo prevladuje participativni stil vodenja, ki se izraža npr. v zanimanju vodje za predloge sodelavcev za izboljšave, pri čemer vodja tudi sam aktivno sodeluje, v tem, da gradi na osebnih odnosih, vzpodbuja skupinsko odločanje, timsko delo, ustvarjalnost in samoiniciativnost, v zagotavljanju informacij za dobro opravljanje delovnih nalog ipd. Nadalje smo potrdili, da stil vodenja vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, čeprav je povezanost med njima šibka. Pa vendar je zadovoljstvo zaposlenih toliko večje, če vodja uporablja participativni stil vodenja, in toliko manjše, če uporablja avtoritativni stil vodenja. Izkazalo se je tudi, da so zaposleni na splošno pri delu zelo zadovoljni, ravno tako so zelo zadovoljni z načinom vodenja svojega nadrejenega. Rezultati, ki so se nanašali na dejavnike zadovoljstva pri delu in pomembnost njihovega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, so pokazali, da na zadovoljstvo zaposlenih pri delu najpomembneje vplivajo zadovoljstvo z delom, zadovoljstvo s sodelavci, zadovoljstvo s stalnostjo zaposlitve, zadovoljstvo s pravočasnimi in vsebinsko ustreznimi informacijami, zadovoljstvo s svobodo in samostojnostjo pri delu itd., in da so razlike v pomembnosti vpliva posameznega dejavnika zelo majhne.
Ključne besede: teorije vodenja, stili vodenja, participativni in avtoritativni stil vodenja, teorije zadovoljevanja potreb, zadovoljstvo zaposlenih, nezadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu
Objavljeno v DKUM: 21.05.2015; Ogledov: 1737; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH PRI DELU V PODJETJU JOHNSON CONTROLS SLOVENJ GRADEC D.O.O., ODDELEK PROIZVODNJE
Barbara Šuler, 2014, magistrsko delo

Opis: Zaposleni so pri delu in na delovnem mestu učinkoviti in uspešni, če so zadovoljni. Konkurenca in nenehne spremembe zahtevata od podjetij, da imajo iznajdljive zaposlene, ki morajo dati vse od sebe in svoje delo opravili kar se da uspešno. Da bi bil ta cilj dosežen, pa bi se morali zaposleni v podjetju počutiti dobro in biti zadovoljni. Na zadovoljstvo pri delu vpliva veliko število dejavnikov. Lahko bi rekli, da je organizacijska klima tista, ki je zelo povezana z zadovoljstvom zaposlenih. Kajti, tako kot organizacijska klima vpliva na zadovoljstvo, tako zadovoljstvo vpliva na to, kako zaposleni doživljajo organizacijsko klimo v organizaciji. Vsaka organizacija ima prav tako svojo organizacijsko kulturo. Ima svoje vedenje, prepričanja in vrednote, ki so značilne zanjo. V magistrskem delu smo se posvetili zadovoljstvu zaposlenih pri delu v podjetju Johnson Controls Slovenj Gradec d.o.o., na oddeku proizvodnje. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo se osredotočili na organizacijsko kulturo, klimo in na zadovoljstvo zaposlenih. Najprej smo opisali organizacijsko kulturo, njene sestavine ter njeno ohranjanje in spreminjanje. Pri organizacijski klimi smo podali nekaj definicij, opisali smo tudi za nas pomembne dimenzije, nato opredelili kako merimo organizacijsko klimo. Na koncu smo še primerjali podobnosti in razlike med kulturo in klimo. Naslednjemu poglavju smo namenili zadovoljstvu zaposlenih. Opisali smo kakšna sta vloga in pomen zadovoljstva, kateri so dejavniki zadovoljstva, kako merimo zadovoljstvo zaposlenih in kaj pomeni nezadovoljstvo zaposlenih ter kakšne so njihove posledice. V empiričnem delu magistrskega dela smo na splošno predstavili podjetje Johnson Controls Slovenj Gradec d.o.o. S pomočjo anketiranja smo opravili raziskavo o zadovoljstvu pri delu, na oddelku proizvodnje v proučevanem podjetju. Na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo analizirali pridobljene podatke, ki smo jih prikazali tudi grafično. Pomagali smo si s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Pri raziskavi smo ugotovili, kateri dejavniki zaposlenim povzročajo največ nezadovoljstva in kakšno je njihovo splošno počutje pri delu.V zadnjem delu magistrskega dela smo povzeli naše ugotovitve, pridobljene z analizo rezultatov anketnega vprašalnika ter podali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu v proizvodnji.
Ključne besede: organizacijska kultura, organizacijska klima, povezava med kulturo in klimo, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dejavniki zadovoljstva, nezadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 27.01.2015; Ogledov: 2807; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

8.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V VRTCU ZAGORJE OB SAVI
Tanja Raspotnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Pojem organizacijska klima je dandanes že splošno poznan ter v številnih organizacijah del njihovega razumevanj, pri čemer ne igrajo nikakršne vloge vrsta, velikost ali dejavnost organizacije. V tem sklopu se razume tudi pojem zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Oboje skupaj predstavlja temelj dobrega, kvalitetnega ter uspešnega dela, s tem pa tudi osnovo za uspešno delovanje organizacije. Oba dejavnika sta kvantitativno merljiva, torej enostavna za analizo in pridobivanje hitrih odgovorov. Obstajajo številni vprašalniki, s katerimi lahko izmerimo stopnjo organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih, po večini pa se razlikujejo zgolj po obsežnosti raziskave in ne toliko po vsebini. V Soveniji je najbolj razširjen Siok vprašalnik. Glavna problematika v nalogi je bilo raziskati organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v Vrtcu Zagorje ob Savi ter na osnovi rezultatov predlagati rešitve in izboljšave stanja v obliki akcijskih načrtov, ti so v praktičnem delu naloge. Rezultati raziskave so pokazali, da je organizacijska klima na visoki stopnji, prav tako tudi zadovoljstvo zaposlenih. Za področja, na katerih so se pojavili znaki slabšanja, smo izdelali akcijski načrt. Takšni znaki so se pojavili pri dimenziji motivacije in zavzetosti, notranjih odnosov, vodenja, notranje komunikacije in nagrajevanju. Ugotovljeno je tudi bilo, da spremenljivke staž v organizaciji, stopnja izobrazbe, spol in starost nimajo statistično pomembnega vpliva na dojemanje organizacijske klime pri zaposlenih.
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, zaposleni.
Objavljeno v DKUM: 11.03.2013; Ogledov: 2168; Prenosov: 775
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

9.
MOTIVACIJA IN ZADOVOLJSTVO Z DELOM ZAPOSLENIH NA INŠTITUTU ZA FIZIKALNO IN REHABILITACIJSKO MEDICINO UKC MARIBOR
Aleksandra Ekart Buček, 2011, diplomsko delo

Opis: V delovnem okolju je zadovoljstvo zaposlenih v veliki meri povezano z izpolnitvijo posameznih potreb, zato zaposlene pri opravljanju aktivnosti v delovni organizaciji motivira velika želja, da bi dosegli določene cilje z določeno mero kompetentnosti. V diplomski nalogi Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Inštitutu za fizikalno in rehabilitacijsko medicino v UKC Maribor smo želeli proučiti in ugotoviti, ali so delavci motivirani za uspešno in učinkovito izvajanje delovnih nalog in ali so zadovoljni s svojim delom ter delovnim okoljem. Nadalje nas je zanimalo predvsem, kakšno je njihovo počutje in kakšni so vtisi glede zadovoljstva z delom, ki ga opravljajo. Na podlagi rezultatov smo prišli do ugotovitev, da obstaja povezava med zaposlenimi in dejavniki zadovoljstva pri delu, ki pa so se po mnenju anketiranih izkazali kot najbolje uvrščeni pri sledečih postavkah: Kompetentnost pri delu, Zanimivost in ugled dela ter Neposredni vodja fizioterapevtov. Rezultati, vezani na dejavnike zadovoljstva pri delu, niso pokazali statistično pomembnih razlik med spoloma, glede na starost in vrsto zaposlitve. Statistično pomembne razlike pa so se pokazale pri zadovoljstvu z vodstvom Inštituta, kjer se je ugotovilo, da so zaposleni z višjo izobrazbo bolj zadovoljni z vodstvom Inštituta v primerjavi z ostalimi. Z namenom, da bi se pri zaposlenih vzpodbujali dejavniki, ki so odločilni za delovne učinke in dobro klimo, smo v raziskavi ugotavljali, kateri dejavniki motivacije na delovnem mestu so zaposlenim najpomembnejši. Ugotovili smo, da so zaposlenim najbolj pomembni medsebojni odnosi, ki pa kažejo statistično pomembne razlike med spoloma. Ženskemu spolu so medsebojni odnosi bolj pomembni kot moškemu spolu. Sledi možnost strokovnega usposabljanja, ki kaže na to, da je zaposlenim z višjo stopnjo izobrazbe še kako pomemben ta motivacijski dejavnik. Za možnost napredovanja, ki so jo zaposleni uvrstili prav tako med pomembne dejavnike, pa je raziskava pokazala, da tukaj obstajajo statistično pomembne razlike glede na vrsto zaposlitve. Zaposlenim za nedoločen čas je možnost napredovanja pomembnejša kot vsem ostalim zaposlenim. Raziskava kaže, da od vseh pomembnih dejavnikov, tako materialnih kot nematerialnih, ki so jih zaposleni imeli možnost rangirati, se je na prvo mesto uvrstil dejavnik Stalnost in varnost zaposlitve, ki ga uvrščamo med nematerialne motivacijske dejavnike.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacijski dejavniki
Objavljeno v DKUM: 09.03.2012; Ogledov: 3722; Prenosov: 433
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

10.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU VRVICA CELJE D.O.O.
Bojana Nemanič, 2011, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih pomeni partnerstvo med zaposlenimi in managementom, ki se ob podpori tehnološke infrastrukture dosega skozi usposobljenost in motiviranost sodelavcev za uresničevanje skupnih poslovnih ciljev. Težnja ljudi sili, da se po možnosti približajo zadovoljstvu in izognejo nezadovoljstvu. Velika pričakovanja so po tej logiki posledica velike motivacije, velika razočaranja pa posledica premajhnih pridobitev. Zato bi praktično nikoli ne smeli dovoliti, da bi v ljudeh gojili napačna pričakovanja, obljubljali stvari, ki jih ne moremo izpolniti. Na zadovoljstvo pri delu vpliva veliko število dejavnikov (delo samo, možnosti napredovanja, osebne karakteristike, stil vodenja), vendar pa je ravno organizacijska klima tista, ki je najbolj neposredno povezana z zadovoljstvom zaposlenih. V magistrski nalogi smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Vrvica Celje d.o.o. Kot instrument raziskovanja smo uporabili anketni vprašalnik. Osredotočili smo se na odgovore, ki so jih zapisali zaposleni v podjetju Vrvica Celje d.o.o. Dobljene rezultate smo analizirali s pomočjo statističnega programa SPSS, ki se uporablja za statistično obdelavo podatkov. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da so zaposleni v podjetju Vrvica Celje d.o.o. zadovoljni z delom, ki ga opravljajo na svojem delovnem mestu, so pa najmanj zadovoljni s plačo, z možnostjo napredovanja in s komunikacijo v podjetju.
Ključne besede: organizacijska klima, motivacija, zadovoljstvo zaposlenih pri delu.
Objavljeno v DKUM: 14.12.2011; Ogledov: 3344; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 10.89 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici