SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 224
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Vpliv stila vodenja na zadovoljstvo zaposlenih : diplomsko delo
Helena Jus, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: vodenje, stili vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija
Objavljeno: 14.01.2009; Ogledov: 6056; Prenosov: 1898
.pdf Celotno besedilo (699,86 KB)

10.
VPLIV ZAPOSLENIH NA KAKOVOST OPRAVLJENIH STORITEV V PODJETJU BIJOL D.O.O.
Matevž Bijol, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje, ki smo ga zajeli v diplomskem delu, ga raziskali ter na primeru konkretnega podjetja in zaposlenih analizirali, je postreglo z zanimivimi rezultati. Obravnavano področje je vsekakor zelo aktualno in zadeva vsako podjetje na globalnem trgu predvsem v času krize, pri kateri je in bo potrebno vse resurse znotraj podjetja maksimalno angažirati ter pri zaposlenih izkoristiti vse potenciale, ki jih kot posamezniki imajo in jih mogoče zaradi različnih vplivov ne morejo oz. nočejo maksimalno izkoristiti. Filozofija dela ter razmišljanje posameznika sta odvisni tako od zunanjih vplivov, predvsem pa od vplivov, ki se dogajajo znotraj podjetja. Tu mislimo na medsebojne odnose, na delovno vzdušje ter nenazadnje tudi na motiviranost za delo, na katero pa zopet vpliva ogromno dejavnikov. V februarju smo v podjetju Bijol d. o. o. izvajali anketo o vplivu zaposlenih na kakovost opravljenih storitev. Anketa je bila razdeljena med vse zaposlene in tudi med najtesnejše zunanje sodelavce. Bistvo raziskave je bilo osredotočeno predvsem na mnenje zaposlenih o tem, kako se počutijo v podjetju, kakšen neposredni vpliv imajo, v kolikšni meri se trudijo pri zagotavljanju ustrezne kakovosti, ali se zavedajo pomena kakovosti za ugled in ekonomsko uspešnost podjetja ... V uvodnem delu diplomskega dela so navedene določene predpostavke, ki smo jih dobili iz obstoječega stanja. Teoretične osnove diplomskega dela pa povzemajo filozofijo managementa celovite kakovosti ter moč participativega managementa na posameznika. Namen diplomskega dela je opozoriti na pomembnost vsakega posameznika oz. človeškega vira za organizacijo, ki želi v svoji zasnovi dobro delovati in dosegati velike ekonomske uspehe. Cilj raziskave je bil na konkretnem podjetju analizirati oz. pridobiti mnenje zaposlenih o tem, kakšen vpliv imajo pri delu v podjetju Bijol d. o. o.. Bistveni pomen pri celotni analizi ima podatek, da kar 40 % anketiranih meni, da imajo velik oz. zelo velik vpliv na poslovanje podjetja, prav tako jih 52 % meni, da imajo srednje velik vpliv. Menimo, da podjetje v veliki meri upošteva mnenje in delo zaposlenih, kar se nam zdi ključnega pomena še posebej v času slabih gospodarskih razmer. Po rezultatih sodeč je eden od ključnih problemov neustrezna komunikacija in slabo zaupanje med posameznimi oddelki.
Ključne besede: -management celovite kakovosti (TQM) -zagotavljanje kakovosti -kakovost storitev -zadovoljstvo zaposlenih -vpliv zaposlenih
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2559; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici