| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJANJE PREUDARNOSTI DAVČNEGA INŠPEKCIJSKEGA NADZORA V REPUBLIKI SLOVENIJI
Urban Ovčar, 2009, diplomsko delo

Opis: Davčni inšpekcijski nadzor je v Republiki Sloveniji urejen s pravnimi pravili, ki določajo temeljne naloge in organiziranost DURS ter postopek davčnega inšpekcijskega nadzora, in strokovnimi pravili, ki dopolnjujejo pravni okvir in omogočajo izvajanje davčnega inšpekcijskega nadzora na pravilen, odgovoren in učinkovit način. Davčni inšpekcijski nadzor opravljajo davčni inšpektorji, ki so nosilci davčne inšpekcijske dejavnosti v Republiki Sloveniji in imajo določene pravice, pooblastila in tudi odgovornosti. Davčni inšpekcijski nadzor se izvaja pri vseh zavezancih za davek, ki so najpogostejši uporabniki davčnih inšpekcijskih storitev. V Republiki Sloveniji je davčni inšpekcijski nadzor organiziran v okviru ministrstva za finance, izvaja pa ga DURS. Davčni inšpekcijski nadzor je sestavljen iz štirih zaporednih faz (načrtovanja, priprave, izvedbe in sklepa), v katerih se uporabljajo različne metode in tehnike. Ker je davčni inšpekcijski nadzor financiran z omejenimi proračunskimi viri, so nas v diplomskem delu zanimale predvsem učinkovitost, varčnost in uspešnost te nadzorne dejavnosti v letih 2000—2007. Zato smo za vsak vidik oblikovali skupino kazalnikov, ki smo jih združili v skupni agregatni kazalnik za presojanje preudarnosti davčnega inšpekcijskega nadzora. Za popolno presojanje delovanja davčnega inšpekcijskega nadzora smo poleg kazalnikov učinkovitosti, varčnosti in uspešnosti z merjenjem zadovoljstva uporabnikov inšpekcijskih storitev (anketiranja zavezancev za davek) ocenili tudi kakovost teh storitev. O preudarnosti davčnega inšpekcijskega nadzora v Republiki Sloveniji menimo, da je bila ta v vseh letih primerna in zadovoljiva. Na to kažejo doseganje visoke ravni učinkovitosti in uspešnosti, vsakoletno izboljševanje varčnosti, pa tudi zadovoljiva raven kakovosti davčnih inšpekcijskih pregledov. Ugotavljamo namreč, da je davčna inšpekcijska služba z velikim številom opravljenih inšpekcijskih pregledov ali z izvajanjem pravilnih delovnih postopkov v vseh letih razkrila večji znesek dodatno ugotovljenih in plačanih davčnih obveznosti (dodatnih davčnih prihodkov), kot je bilo nastalih stroškov inšpekcijske službe.
Ključne besede: Slovenija, davčni inšpekcijski nadzor, učinkovitost, varčnost, uspešnost, zadovoljstvo uporabnikov davčnih inšpekcijskih storitev, preudarnost davčnega inšpekcijskega nadzora v Republiki Sloveniji
Objavljeno: 18.06.2010; Ogledov: 1998; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (671,25 KB)

2.
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Maja Majcen, 2010, diplomsko delo

Opis: Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede: - kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 2842; Prenosov: 1024
.pdf Celotno besedilo (692,30 KB)

3.
4.
IZKUŠNJE IN ZADOVOLJSTVO DAVČNIH ZAVEZANCEV S STORITVAMI DAVČNEGA INŠPICIRANJA
Mirjana Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Davčni inšpekcijski nadzor se opravlja tako v korist kot v breme davčnega zavezanca. Odnos med davčnim zavezancem in davčnim inšpektorjem med davčnim inšpiciranjem je urejen z zakonodajo. Oba imata določene pravice in obveznosti, ki se jih morata zavedati in jih upoštevati. Davčno inšpiciranje igra pomembno vlogo, osrednja vloga je povečati prostovoljno izpolnjevanje obveznosti davčnih zavezancev oz. ravnanje po predpisanih zakonih. Izkušnja davčnega zavezanca z davčnim inšpiciranjem lahko spodbudi davčnega zavezanca k bolj skladnemu izpolnjevanju davčnih obveznosti, lahko pa pride do nasprotnega učinka. Odločitve o tem, ali se bo davčni zavezanec izognil davkom ali ne, so močno odvisne od osebne odločitve davčnih zavezancev. Na te odločitve vplivajo ekonomski, institucionalni, socialni, individualni in drugi dejavniki. Ti dejavniki pa posledično vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem. V empirično raziskavo smo vključili nekatere dejavnike, ki vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem in ugotovili, da so slovenski davčni inšpektorji po mnenju davčnih zavezancev dobro strokovno usposobljeni. Na splošno so davčni zavezanci zadovoljni z obiskom davčnega inšpektorja. Ena izmed ugotovitev je tudi, da velikost organizacije ne vpliva na razlike v zaznavanju kakovosti storitev davčnega inšpiciranja, na zadovoljstvo davčnih zavezancev s profesionalnostjo davčnih inšpektorjev in na zadovoljstvo davčnih zavezancev s postopkom davčnega inšpiciranja.
Ključne besede: davčni inšpekcijski nadzor, izkušnje, davčni inšpektor, zaznavanje in merjenje kakovosti storitev, zadovoljstvo uporabnikov, davčni postopek, davčna skladnost.
Objavljeno: 24.10.2012; Ogledov: 1336; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

5.
POMEN KAKOVOSTI PARTNERSKEGA SODELOVANJA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH IN ANALIZA KAKOVOSTI STORITEV TER ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV STORITEV LJUDSKE UNIVERZE JESENICE
Polona Knific, Tanja Sovulj, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali področje kakovosti v javnem zavodu za izobraževanje odraslih − Ljudski univerzi Jesenice (LUJ). Magistrsko delo je skupni raziskovalni projekt dveh študentk in je vsebinsko razdeljen na dva dela, ki se medsebojno prepletata. Temeljni problem, ki smo ga v magistrski nalogi obravnavali, je zagotavljanje kakovosti storitev v izobraževanju odraslih. V začetku naloge smo opredelili kakovost, kakovost storitev in kakovost v izobraževanju odraslih. Vedno močnejša konkurenca na področju izobraževanja odraslih omogoča potencialnim udeležencem izobraževanja, da si poiščejo primerno, po meri ukrojeno obliko izobraževanja, zato so kakovostne storitve ključne pri izbiri in pogoj za obstanek izobraževalnih organizacij. V mesecu marcu 2012 smo anketirali udeležence programov LUJ, predavatelje in partnerje. Dobljene rezultate smo obdelali s statističnim paketom SPSS15 in jih vizualizirali; uporabili smo opisne statistike in frekvenčne porazdelitve. Uporabili smo faktorsko analizo, Pearsonov korelacijski koeficient, t-preizkus za aritmetično sredino in za neodvisna vzorca. Prvo področje, ki smo ga obravnavali, je kakovost partnerskega sodelovanja in možnost povezovanja LUJ z drugimi organizacijami. Najprej smo preučili možnosti mrežnega povezovanja, nato smo analizirali obstoječe stanje na področju sodelovanja LUJ s partnerji in ugotavljali, kako kakovostno to sodelovanje je. Med partnerji smo izpeljali anketo. Z raziskavo smo ugotovili, da partnerji sodelovanje z LUJ ocenjujejo kot kakovostno. Vsi elementi kakovosti po področjih informiranje in komuniciranje, vpliv na lokalno in širše okolje ter razvoj izobraževalnih programov spopolnjevanja in usposabljanja so na lestvici od 1 do 6 dosegli visoke povprečne ocene (4,3 ali več), slabše je edino poznavanje zaposlenih na LUJ (2,6) ter poznavanje dejavnosti LUJ (3,6). Splošno zadovoljstvo partnerjev s sodelovanjem z LUJ je zelo visoko (5,4), v prihodnosti s sodelovanjem želijo nadaljevati, poleg tega pa bi LUJ kot partnerja priporočili tudi drugim. Drugo področje, ki smo ga v magistrski nalogi preučevali, je kakovost storitev, ki jih svojim uporabnikom nudi LUJ. V raziskavo smo vključili udeležence izobraževanja in predavatelje. Anketirali smo jih z vprašalnikom, prirejenem po SERVQUAL, in ugotavljali, kako zaznavajo kakovost storitev na LUJ udeleženci izobraževalnih programov in kako izvajalci le-teh ter ali med njimi obstajajo razlike. Preučili smo, katerim elementom zaznane kakovosti udeleženci in predavatelji pripisujejo največjo pomembnost. Rezultati anketiranja so pokazali, da se storitve na LUJ zdijo kakovostne tako udeležencem kot tudi predavateljem; elementi kakovosti, ki smo jih preverjali, se obojim zdijo visoko pomembni in so tudi dobro ocenjeni, saj je povprečna ocena vsakega elementa višja od sredine lestvice (3,5). Pomembna ugotovitev je, da so zaposleni ključni dejavnik za uspeh LUJ, saj se je v raziskavi izkazalo, da so usposobljenost, prijaznost in spoštljivost osebja bolj pomembni kot delovanje LUJ na splošno. Glede na to, da so ocene vseh dejavnosti LUJ pri uporabnikih storitev zelo visoke, menimo, da je potrebno vse sile usmeriti v ohranjanje in nadgrajevanje nivoja. V sklepnem delu naloge so podrobno predstavljene ugotovitve in priložnosti za nadaljnji razvoj. Na koncu je zaključek magistrske naloge.
Ključne besede: kakovost v izobraževanju odraslih, kakovost izobraževalnih storitev, zadovoljstvo uporabnikov storitev, kakovost partnerskega sodelovanja
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1446; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1222; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

7.
UVAJANJE STORITEV V OBLAKU NA PRIMERU STORITEV LIVE@EDU
Simona Žekš, 2013, magistrsko delo

Opis: Zaradi osredotočanja na glavno dejavnost se vedno več organizacij odloča za zunanje izvajanje, bodisi posamezne funkcije ali celotnega oddelka. Takšna taktika ne prinese le znižanja stroškov, ampak podjetju doda, v današnjem poslovnem svetu še kako potrebno, konkurenčno prednost. Informatika je postala sredstvo, brez katerega ne more poslovati več nobena organizacija in ravno zato je čedalje pogosteje predana v izvajanje strokovnjakom. V zadnjem času se je kot posledica razvoja sodobne tehnologije ter komunikacijskih povezav pojavilo računalništvo v oblaku in čedalje bolj pridobiva na pomenu. Skozi pisanje magistrskega dela smo spoznali, da je uvajanje storitev v oblaku kompleksni proces, ki je z upoštevanjem opisanih korakov oz. faz lahko uspešno končan. V prvem delu magistrske naloge je predstavljen teoretični okvir, ki zajema zunanje izvajanje informacijske dejavnosti in računalništvo v oblaku. Poleg definicij so predstavljene prednosti in slabosti obeh pojmov, oblike zunanjega izvajanja ter ključni dejavniki pri odločanju za zunanje izvajanje, kakor tudi storitveni in namestitveni modeli računalništva v oblaku. V drugem delu je opisan proces uvajanja storitev v oblaku, sestava projektnega tima ter možne težave in tveganja. Uvajanja storitev v oblaku se je potrebno lotiti postopoma, po fazah, ki so podrobno opisane in predstavljajo napotke za uspešno izvedbo projekta. Opisan proces predstavlja teoretični model, ki je nadalje podkrepljen s primerom iz prakse, torej s projektom uvedbe Live@edu na EPF. Na koncu je dodana še raziskava zadovoljstva uporabnikov s pridobljenimi storitvami, ki je podala pričakovane rezultate. Uvedba Live@edu na EPF je podala smernice za uvajanje teh storitev na drugih fakultetah. Uporabniki so s pridobitvami, ki jih novi sistem prinaša, zadovoljni, zato lahko sklepamo, da bo tako tudi drugod. Projekt lahko označimo za uspešnega, ne le z vidika uvedbe, ampak tudi z vidika zadovoljstva uporabnikov.
Ključne besede: zunanje izvajanje dejavnosti, zunanje izvajanje informatike, računalništvo v oblaku, Live@edu, uvajanje storitev v oblaku, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 17.06.2013; Ogledov: 1080; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
E - POMOČ IN E- SVETOVANJE V E - STORITVAH
Sara Knez, 2013, diplomsko delo

Opis: Eden glavnih ciljev e-uprave je usmeriti delovanje javne uprave k potrebam uporabnikov in večati zadovoljstvo le teh. Z izpopolnjenimi storitvami in omogočanjem hitrega svetovanja preko uradne spletne strani javne uprave stremi e-uprava h kakovostnemu in hitrejšemu sodelovanju uprave z odjemalci. Upravne enote ponujajo številne informacije in storitve preko spleta, ki pa se jih nekateri državljani še vedno izogibajo. Starejša generacija je tista, ki ovira večjo elektronsko pismenost držav. Generacija Y je digitalna generacija, ki soustvarja virtualni svet komunikacij. Ta generacija se veseli novih tehnologij in moderniziranega načina življenja, zato pričakuje, da ji javna uprava na svoji spletni strani ponudi čim večje število storitev. Informacija mora biti uporabniku podana na enostaven in prijazen način, kar je najpreprosteje preko spletnega portala. Prav zato je pomembno, da ima vsaka UE svojega svetovalca za pomoč uporabnikom, ki je na voljo fizično na UE, preko telefonske številke ali kar po e-pošti. Da bi bili vsi odjemalci zadovoljni se mora e-uprava zavedati, da se starejši težje privajajo novim trendom, zato jim je nujno potrebno posvečati več pozornosti. Mlajši pa si želijo s časom naprej in biti del toka IKT. Želijo biti produktivni, deliti svoje znanje in poslovati na hiter in enostaven način. Če bodo upravne enote nudile pomoč odjemalcem in sledile njihovim željam, bodo ti z veseljem dajali nove predloge, ki jih lahko e-uprave vseh držav uporabijo za svojo nadgradnjo.
Ključne besede: Javna uprava, elektronska uprava, upravna enota, elektronske storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 1150; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (899,07 KB)

9.
KAKOVOST E-BANČNIH STORITEV IN ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z E-BANČNIMI STORITVAMI
Mateja Ramšak, 2014, magistrsko delo

Opis: Banke so bile od nekdaj pomemben vir financiranja posameznikov. S pomočjo informacijske tehnologije so kot številna druga uspešna podjetja bile prisiljene v svoje poslovanje vključiti tudi spletno bančništvo. Ker je konkurenca v bančnem sistemu danes na trgu zelo velika je za banke pomembno, da nenehno preverjajo kakovost svojih storitev, ki jih ponujajo, ter na podlagi tega izboljšujejo svoje poslovanje. Da bi lahko to zagotovili morajo ponudniki tovrstnih storitev raziskati želje strank, ter na podlagi njihovih pričakovanj oblikovati ustrezne ponudbe, da bi zadovoljile njihove potrebe. Čas gospodarske krize nam je prinesel, da so posamezniki še posebej pozorni na stroške, ki nastanejo pri bančnem poslovanju in hkrati tudi prinesel vedno zahtevnejše uporabnike tovrstnih storitev. V osrednjem delu smo se osredotočili na podrobnejšo predstavitev finančnega vidika vrednotenja e-bančnih storitev izbranih bank, ter ugotovili, da banke v večji meri ponujajo podobne storitve, kljub temu pa se stroški pri poslovanju nekoliko razlikujejo. Primerjali smo letne stroške poslovanja izbranih bank in ugotovili, da sta v Slovenskem bančnem sistemu najugodnejši med njimi Banka Koper in Abanka. Da bi banke zadovoljile svoje uporabnike, morajo ponuditi kakovostne storitve, tako smo v zadnjem delu naredili raziskavo o kakovosti e-bančnih storitev in zadovoljstvu njihovih uporabnikov. Ocene le-teh so pripomogle k vrednotenju realnih podatkov, s pomočjo katerih smo ugotovili, da banke komitentom večinoma nudijo kakovostne spletne storitve in da so ti v večji meri tudi zadovoljni z njimi. Največ anketirancev se strinja s trditvijo, da pri spletnem bančništvu prihranimo na času. Zadovoljstvo anketiranih uporabnikov pa se kaže predvsem pri zanesljivosti in točnosti izvedbe transakcij.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, bančne storitve, stroški poslovanja, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 941; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

10.
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev in uvedba nove storitve
Matej Mencej, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V trenutnem času se banke spoprijemajo z večjo in večjo konkurenčnostjo med samimi bankami. Vprašanje je, kako zagotoviti večjo konkurenčnost ene banke pred drugo banko. Odgovor v največji meri leži v zagotavljanju večje kakovosti izvedene storitve in s tem v večjem zadovoljstvu posameznega uporabnika storitev. Pomemben del izvajanja kakovosti bančnih storitev je predvsem na delu, ki se nanaša na trženje bančnih storitev. Pomembna je povezava zunanjega in notranjega trženja storitev. Pri zunanjem trženju storitev gre za običajne aktivnosti za pripravo storitev, kot so določitev cene, distribucija in promocija. Medtem ko gre pri notranjem trženju za interakcijo zaposlenih in uporabnikov storitev, torej za usposobljenost in motiviranost zaposlenih. V primeru bančnih storitev gre za storitve, ki so neotipljive, ne da se jih zaznati (prijeti), težko jih je ovrednotiti. V tej fazi trženja je najbolj pomemben segment izvedbe storitve, kakšni zaposleni delajo v banki, kako tržijo bančne storitve, kako so zaposleni strokovno usposobljeni ter kako jih dojemajo uporabniki storitev (stranke, komitenti). Ker je nabor storitev v bankah vsak dan večji, v izbrani banki pa v primerjavi z drugimi slovenskimi bankami strankam še ni ponujen celoten nabor storitev, je en del magistrske naloge namenjen tudi pregledu oblikovanja nove storitve. Z njo bo izbrana banka dosegla pozitivne učinke zadovoljitve servisiranja strank z več storitvami na enem mestu, kot seveda tudi pozitiven učinek na svoje poslovanje. Cilj empirične raziskave v magistrskem delu je bil ugotoviti s pomočjo mednarodnega modela merjenja kakovosti storitev v bankah (ang. BSQ) oz. vprašalnika, sestavljenega iz 31 trditev, ki sta ga razvila avtorja Bahia in Nantel (2000), ali slovenski uporabniki storitev izbrane banke zaznavajo kakovosti storitev podobno oz. v enakem obsegu kot uporabniki storitev v Grčiji. Zaznavanja kakovosti storitev smo povezali z zadovoljstvom uporabnikov storitev izbrane banke. Primerjava zaznavanja kakovosti storitev, izvedena v izbrani banki, in zadovoljstva uporabnikov bančnih storitev, ki temelji le na primerjavi zaznavanja kakovosti bančnih storitev med segmentom uporabnikov bančnih storitev na področju prebivalstva (ang. retail), je privedla do tega, da smo razvili poseben model za merjenje kakovosti storitev na področju merjenja zaznavanja kakovosti pri drugem segmentu uporabnikov, tj. na področju poslovanja s podjetji oz. pravnimi osebami (ang. corporate) v povezavi z zadovoljstvom uporabnikov storitev s področja poslovanja s pravnimi osebami, ki bo predstavljen in nastavljen v zaključnem delu magistrskega dela. Glede na to, da je zaznavanje kakovosti storitev povezano tudi z dodatnimi storitvami, ki jih ponuja banka svojim strankam, smo opisali tudi postopek uvedbe nove storitve.
Ključne besede: Kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje kakovosti storitev, model merjenja kakovosti bančnih storitev
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 884; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici