1. Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnikaNino Kaučič, 2024, magistrsko delo Opis: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme.
Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo.
Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme.
Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev.
Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu. Ključne besede: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 38
Celotno besedilo (1,60 MB) |
2. Investigating the impact of supply chain management practices on customer relationship management objectives : doctoral dissertationNourhan Ahmed Saad, 2023, doktorska disertacija Opis: Mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MMSP) imajo pomembno vlogo pri gospodarski rasti in razvoju zlasti držav v razvoju in vzponu. Nedavna pandemija Covid-19 je močno prizadela sektor MMSP, kar je vplivalo na ponudbo in povpraševanje ter posledično na preživetje organizacij. Ob tem se je uspešnost sektorja MMSP dramatično zmanjšala, stranke pa niso mogle zadovoljiti svojih potreb in zahtev, kar je povzročilo ranljivost oskrbovalnih verig in manjše zadovoljstvo strank. Ob omenjenem izzivu se je naša raziskava osredotočila na izboljšanje medorganizacijskega upravljanja odnosov s strankami oziroma partnerji v MMSP z razvojem okvira, ki upravlja dejavnosti in prakse oskrbovalnih verig v organizacijah.
V naši raziskavi je bila izvedena empirična študija egiptovskega sektorja MMSP z uporabo kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih metod. Najprej je bil za vse raziskovalne spremenljivke opravljen poglobljen sistematični pregled literature v dveh pomembnih znanstvenih bazah (Scopus in Web of Science) v skladu s smernicami PRISMA. S tem smo raziskali vzročno povezanost med raziskovalnimi spremenljivkami, na podlagi katerih je bil razvit teoretični okvir. Nato so bili na podlagi teoretičnih ugotovitev izvedeni polstrukturirani intervjuji z deležniki MMSP, da bi analizirali trenutne razmere v egiptovskem sektorju MMSP in potrdili prej razvit teoretični okvir. V ta namen smo uporabili analizo vsebine na podlagi programskih paketov NVivo, s katerimi je bil določen konceptualni okvir. Nazadnje je bil končnim potrošnikom MMSP razdeljen anketni vprašalnik, da bi s pomočjo pametnega modeliranja strukturnih enačb (PLS-SEM) raziskali vzročno povezanost med spremenljivkami raziskave. Na osnovi slednjega smo opredelili ključne spremenljivke, ki vplivajo na egiptovski sektor MMSP, in oblikovali priporočila in načrt za deležnike MMSP, da bi se ti lahko čim bolj kakovostno spopadli z dinamičnim poslovnim okoljem in zadovoljili potrebe svojih potrošnikov.
Ugotovitve pričujoče raziskave so pokazale vzročno povezanost med praksami upravljanja oskrbovalne verige in cilji upravljanja odnosov s strankami (tj. zadovoljstvo in zvestoba strank) prek operativne uspešnosti MMSP, pri čemer je SEM analiza rezultirala v opredelitvi glavnih dejavnikov, ki vplivajo na egiptovski sektor MMPS. Rezultati so pokazali pozitiven statistično značilen vpliv strateškega partnerstva z dobavitelji v oskrbovalnih verigah, praks upravljanja odnosov s strankami, ravni in kakovosti izmenjave informacij ter vitkih praks upravljanja na operativno uspešnost MMSP. Prav tako so rezultati pokazali pozitiven statistično značilen vpliv strateškega partnerstva z dobavitelji, ravni izmenjave informacij, vitkih praks upravljanja oskrbovalnih verig na zadovoljstvo strank. Ob tem operativna uspešnost pomembno vpliva na zadovoljstvo strank, ki nadalje pozitivno vpliva na dolgoročno zvestobo strank. Uspešna operativna izvedba ima hkrati pomemben vpliv na odnos med partnerji v oskrbovalnih verigah (tj. strateškim partnerstvom z dobavitelji, praksami upravljanja odnosov s strankami, ravnijo izmenjave informacij, kakovostjo izmenjave informacij in vitkimi praksami) in zadovoljstvom strank. Na koncu je bil kot rezultat raziskave zainteresiranim stranem MMSP predstavljen načrt za izboljšanje njihove operativne uspešnosti in zadovoljstva strank, zlasti med pandemijami in podobnimi kriznimi situacijami. Ključne besede: prakse upravljanja oskrbovalne verige, operativna uspešnost, zadovoljstvo strank, zvestoba strank, mikro, mala in srednje velika podjetja Objavljeno v DKUM: 22.07.2024; Ogledov: 185; Prenosov: 28
Celotno besedilo (9,71 MB) |
3. Management v organizaciji in management kakovostiVeronika Anastasova, 2023, diplomsko delo Opis: Učinkovito usklajevanje managementa v organizaciji z managementom kakovosti je ključnega pomena za doseganje uspeha. Sistematično upravljanje organizacije omogoča postopno in trajno izboljševanje procesov, kar vodi do višje kakovosti izdelkov ali storitev. Pomembno je, da organizacija jasno opredeli svoje cilje, pozna svoje stranke in njihove želje, vzpostavi ustrezne postopke, izvede natančno spremljanje in ocenjevanje ter stalno
prilagajanje, da doseže najboljše rezultate. Trajnostni razvoj podjetja in dolgoročno konkurenčnost lahko podjetja zagotovijo s kombinacijo managementa v celotni organizaciji in managementa kakovosti, ki jim omogoča zadovoljstvo strank, učinkovitost in s tem doseganje uspešnosti pri poslovanju Ključne besede: management, kakovost, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo strank. Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 453; Prenosov: 97
Celotno besedilo (1,62 MB) |
4. Vpliv fizičnega okolja in atmosfere na zaznano kakovost storitev in zadovoljstvo strank v trgovinah z oblačiliDavorin Vrentuša, 2022, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo se posvetili proučevanju vsebine na področju fizičnega okolja in atmosfere ter temu, kako to vpliva na zaznavo kakovosti storitev in posledično na zadovoljstvo strank. Tako smo najprej predstavili teorijo iz domače in tuje literature, vezano na fizično okolje in atmosfero ter zadovoljstvo strank. Ugotovili smo, da s pomočjo čistoče lahko izboljšamo in vplivamo na občutke kupcev. Stranke dlje nakupujejo, če se predvaja prijetna glasba. Pri izbiri vonja prodajalne moramo upoštevati ciljno skupino. Pri ekstremnih temperaturah se kupci manj časa zadržijo v prodajalni. S pomočjo razsvetljave se poudarjajo izdelki in ustvarja zanimanje za nakupovanje. Pomembna je izbira barve prodajalne, ki bo pozitivno vplivala na vedenje kupcev. Izdelki morajo biti tako razstavljeni, da privlačijo stranke. Kakovostne storitve so bistvene za razlikovanje organizacije od konkurentov in pridobivanje konkurenčne prednosti. Tako trgovci na drobno menijo, da je to, kako zagotoviti kakovostne storitve na višjem nivoju, eno od bistvenih in viralnih strateških vprašanj.
V empiričnem delu magistrskega dela pa smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali, kako sta fizično okolje in atmosfera povezana z zaznano kakovostjo storitev ter kako so kakovostne storitve povezane z zadovoljstvom kupcev. Anketa je vključevala študente Ekonomsko-poslovne fakultete, stare od 19 do 30 let. V anketi je sodelovalo 110 anketirancev, od tega 23 moških in 87 žensk. Iz rezultatov anket smo ugotovili zmerno povezavo med čistočo in zaznavanjem kakovosti storitev. Glasba in vonj imata nizko povezavo s kakovostjo storitev. Tudi temperatura ima zmerno povezavo s kakovostjo storitev. Razsvetljava in barva imata nizko korelacijo z zaznavanjem kakovosti storitev. Postavitev izdelkov je zmerno povezana z zaznavo kakovosti storitev. Prav tako obstaja zmerna povezava med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev. Na koncu smo nekaj hipotez sprejeli, ostale pa zavrnili, saj so imele statistično neznačilne vrednosti. Ključne besede: fizično okolje, atmosfera, zaznana kakovost, zadovoljstvo strank, trgovine z oblačili. Objavljeno v DKUM: 23.01.2023; Ogledov: 607; Prenosov: 129
Celotno besedilo (3,55 MB) |
5. Analiza zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche VerovškovaLaura Erdelić, 2022, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo dela, kjer smo bolj podrobno razložili pojma, kot sta zadovoljstvo potrošnikov in kakovost storitev. V raziskovalnem delu pa smo uporabili analizo rezultatov anketnih vprašalnikov, kjer smo na različnih kazalnikih ugotovili zadovoljstvo strank. Preizkus je obsegal poslovalnico Porsche Verovškovo in stranke, ki so obiskale servis v letu 2021. S pomočjo grafov so bili predstavljeni kazalniki, kot so: splošno zadovoljstvo, obravnava strank, organizacija, usposobljenost in zadovoljstvo z vozilom.
Rezultati so pokazali, da so se stranke sprva zelo težko prilagodile izrednim razmeram po svetu zaradi epidemiološke situacije, saj je le-ta prinesla precej sprememb. Kljub temu so se na spremembe, ki jih je prinesla digitalizacija poslovanja, hitro privadile in so začele uporabljati spletno naročanje na servis, obveščanje preko elektronske pošte, digitalizirano obliko dokumentov in možnost plačila računa z nakazilom, kar je za stranke tudi enostavneje. Pokazala pa se je tudi slaba stran digitalizacije, in sicer zaradi daljših čakalnih dob za servisni termin, manka osebnega stika, ki je strankam zelo pomemben, in višjih stroškov servisa.
Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da so stranke kljub velikim izzivom za servis v letu 2021 zadovoljne, skupna ocena zadovoljstva po znamkah se giblje od 4,8 do 4,9.
Da bi bile stranke zelo zadovoljne oziroma navdušene, smo priporočali še nekaj izboljšav glede dostopnosti lokacije, dostopnosti preko telefona in komunikacije med zaposlenimi. Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost, storitev Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 483; Prenosov: 111
Celotno besedilo (815,63 KB) |
6. Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetjaNina Kos, 2021, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo opisuje področje storitev za stranke, zadovoljstvo strank in konkurenčno prednost, predvsem pa vlogo logistike v povezavi z vsemi omenjenimi konstrukti. V analitičnem delu smo najprej opisali podjetje IQ lighting, ki se ukvarja s prodajo svetil, sledila pa je poglobljena raziskava. S pomočjo spletne ankete smo ugotavljali povezavo med zadovoljstvom strank, logističnimi storitvami za stranke in konkurenčno prednostjo. Rezultati so pokazali razmeroma visoko stopnjo zadovoljstva strank z logističnimi storitvami kot tudi z izdelki in osebjem. Podjetje IQ lighting ima tudi zelo lojalne kupce, katere v večji meri odražajo nakupovalne navade s stikom prek svetovalca. Stranke so podjetje ocenile kot visoko konkurenčno in obenem takšno, ki nudi dobro podporo svojim strankam. Element pravočasnosti je pri tem pomemben, ni pa prevladujoč. Kljub dobrim rezultatom pa so se pokazale vrzeli, ki so odraz časa, v katerem se nahajamo. Predloge rešitev smo usmerili v fazne spremembe, ki obsegajo: avtomatizacijo obstoječih delovnih procesov, posodobitev spletne trgovine, segmentiranje kupcev, uvedbo oglaševanja, promocijo dodatnih storitev, uvedbo oglaševanja in podobne ukrepe, ki bodo podjetju omogočili pridobiti nove kupce in obenem zagotavljali visoko raven konkurenčne prednosti v dandanašnjem tekmovalnem okolju. Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost storitev, logistika storitev, konkurenčna prednost Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 1069; Prenosov: 144
Celotno besedilo (2,08 MB) |
7. Povezave med kakovostjo storitev, zadovoljstvom in zvestobo strank ter poslovno uspešnostjo v avtomobilski panogiSlavko Ažman, 2017, doktorsko delo/naloga Opis: Koncepti, kot so kakovost storitev, zadovoljstvo strank in zvestoba strank so zaradi njihove vloge pri zagotavljanju uspešnosti poslovanja podjetij v središču zanimanja tako raziskovalcev kot managementa. Na teoretični ravni povezave med omenjenimi koncepti obravnava storitvena veriga dobička, ki temelji na teoriji načrtovanega vedenja. Storitvena veriga dobička predvideva, da povišana kakovost storitve vodi do višje ravni zadovoljstva strank, le-ta pa se preko višje zvestobe strank pozitivno odraža v uspešnosti poslovanja podjetij. Povezave med posameznimi elementi storitvene verige dobička so tradicionalno obravnavane kot linearne, posamezne raziskave pa kažejo na možnost, da omenjene funkcijske povezave niso nujno linearne in da bi bila za njihov opis morda ustreznejša uporaba nelinearnih funkcij.
Pregled literature je pokazal, da natančna oblika funkcijskih povezav med posameznimi elementi storitvene verige dobička ostaja raziskovalna vrzel. Dosedanje raziskave oblike posameznih funkcijskih povezav so namreč pokazale nasprotujoče si rezultate, nobena raziskava pa še ni proučila oblike povezav za celotno storitveno verigo dobička od zaznane kakovosti storitev do poslovne uspešnosti podjetij, pač pa so se osredotočale zgolj na posamezne povezave.
Za popolnoma neraziskano se je izkazalo tudi vprašanje časovne stabilnosti ugotovljenih oblik povezav med elementi storitvene verige dobička, kakor tudi vprašanje oblike navzkrižnih funkcijskih povezav med zadovoljstvom strank in zvestobo strank pri povezanih storitvah. Kot raziskovalno vrzel smo identificirali še vpliv lastnosti kupca in proizvoda ter izbranega merila za zvestobo na obliko funkcijskih povezav kakor tudi vpliv dejanj kontaktnega osebja na zaznano kakovost storitev, zadovoljstvo strank in zvestobo strank. Neraziskano je tudi področje vpliva zadovoljstva s servisno storitvijo na cenovno občutljivost strank ter vprašanje, v kolikšni meri je faktorska struktura zaznane kakovosti storitev odvisna od demografskih in drugih dejavnikov.
Na osnovi teh raziskovalnih vrzeli smo oblikovali raziskovalna vprašanja, le-ta pa so predstavljala osnovo za oblikovanje teoretičnega modela, ki je novost na področju kakovosti storitev, saj povezuje dve storitveni verigi dobička in tako raziskuje ne le obliko povezav za celotno storitveno verigo dobička, pač pa preverja tudi navzkrižne povezave med zadovoljstvom strank in zvestobo strank med povezanimi storitvami.
V naši nalogi smo raziskali povezave med kakovostjo storitev, zadovoljstvom strank, zvestobo strank in poslovno uspešnostjo podjetij na primeru avtomobilske dejavnosti. Osnovo raziskave predstavljajo rezultati rednega merjenja zadovoljstva strank s prodajnimi in servisnimi storitvami enega od evropskih proizvajalcev osebnih vozil. V analizi je zajeto 11.470 intervjujev za področje prodaje novih vozil in 34.421 intervjujev za področje servisnih storitev, opravljenih v obdobju od leta 2005 do leta 2011. Obliko funkcijskih povezav smo preverjali s pomočjo linearnega in večjega števila nelinearnih regresijskih modelov. Strukturo dimenzij zaznane kakovosti storitev in morebitne vplive nanjo smo preverjali z metodo glavnih komponent, vpliv ravnanj prodajnega in servisnega osebja ter vpliv zadovoljstva na cenovno občutljivost servisnih strank pa smo preverili s T-testom razlike srednjih vrednosti oziroma z analizo variance.
Rezultati kažejo, da je prevladujoča konkavna oblika funkcijske povezave, ki jo predvidevata teorija dostopnost – diagnostičnost in teorija zadovoljevanja potreb za cilje nižjega ranga. V tem pogledu so rezultati v nasprotju s predvidevanji koncepta navdušenja strank, ki predpostavlja naraščajoč vpliv zadovoljstva strank na zvestobo strank. Ugotovili smo, da demografski in drugi dejavniki ne vplivajo na obliko povezav, deloma pa vplivajo na moč povezav. V časovnem smislu so se oblike funkcijskih povezav izkazale za izredno stabilne. Ključne besede: management kakovosti, kakovost storitev, zadovoljstvo strank, zvestoba strank, poslovna uspešnost, avtomobilska panoga, nelinearnost, funkcijska oblika Objavljeno v DKUM: 24.07.2018; Ogledov: 2197; Prenosov: 278
Celotno besedilo (5,31 MB) |
8. Vloga notranje kakovosti storitev pri doseganju zadovoljstva strank – študija primeraTadeja Rode, 2018, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu smo obravnavali vlogo notranjih kakovosti prodajnih storitev za doseganje zadovoljstva strank in dobrega delovanja podjetja. Diplomsko delo smo začeli s teoretičnimi osnovami pojmovanja kakovosti. Ovrednotenje kakovosti prodajnih storitev s strani strank je za podjetja zelo pomembno in zato je potrebno merjenje. Za ocenjevanje in presojo kakovosti storitev je razvitih več modelov, ki smo jih opisali. Opredelili smo osebno prodajo in izobraževanje ter motiviranje kadra. Nadaljevali smo s pojmovanjem zadovoljstva potrošnikov. Podjetje mora prisluhniti željam in potrebam kupcev ter meriti njihovo zadovoljstvo. Tako bo tudi lažje prišlo do uresničitev njihovih pričakovanj in zvestobe. Na primeru podjetja Si.mobil, d. d., smo želeli raziskati, kako se zaposleni v prodajnem sektorju trudijo izvršiti kakovostne storitve, ohraniti zadovoljstvo strank ter pridobiti njihovo mnenje. Izvedli smo raziskavo s pomočjo spletne ankete, v katero so bili zajeti zaposleni preko študentskega servisa in redno zaposleni v obravnavanem podjetju. S pomočjo vprašalnika smo dobili vpogled v način izvajanja prodajnih postopkov, izobraževanja in zadovoljstva zaposlenih. Rezultati so pokazali, da so delavci zelo zadovoljni z delom v podjetju in bi tudi priporočili podjetje kot delodajalca. Vsi zaposleni si prizadevajo opraviti kakovostno prodajno storitev in izpolnjevati dodeljene mesečne plane. Kljub izpolnitvi planov pa mora vsako podjetje spremljati kakovost, na kar pa zaposleni gledajo kot preverjanje znanja, kar pri določenem deležu vzbudi strah in pomanjkanje samozavesti. S pomočjo modela SERVQUAL smo na koncu diplomskega dela podali še predloge za izboljšanje kakovosti prodajnih storitev obravnavanega podjetja. Ključne besede: Kakovost storitev, zadovoljstvo strank, zadovoljstvo zaposlenih, prodaja, model SERVQUAL. Objavljeno v DKUM: 01.03.2018; Ogledov: 1578; Prenosov: 166
Celotno besedilo (1,92 MB) |
9. Organiziranost logistike v trgovskem podjetju Jagros d.o.o.Monika Kamenšek, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu je predstavljen problem pomanjkanja časa zaposlene v trgovskem podjetju Jagros d. o. o, poslovna enota Majšperk. Prikazan je čas zaposlene, ki ga porabi za določeno aktivnost. V omenjeni trgovini se ukvarjajo z ogromno težavami, ki so podrobneje opisane v diplomskem delu. Težave nastanejo že pri naročanju blaga, dostavi, pomanjkanju prostora v skladišču. Največja težava je ravno nalaganje blaga na police, saj zaposlena dnevno za to aktivnost porabi več kot polovico delovnega časa in ji za delo s strankami ostane dokaj malo časa oz. manj, kot si želimo.
S pomočjo analize delovnih dni nam je uspelo najti rešitve in jih podrobneje opisati. Ob izpostavitvi težav smo prišli do rešitev, ki bi zaposleni omogočili več časa in lažje poslovanje. Prikazali smo rešitve, kot so povečanje skladiščnega prostora, manjša popravila po trgovini, uvedba novega programa in večji pregled nad skladiščem. S tem bi omogočili dvig zadovoljstva strank, ki prihajajo v trgovino. Ključne besede: trgovsko podjetje, učinkovitost dela, informacijska podpora, zadovoljstvo strank, notranja logistika Objavljeno v DKUM: 03.10.2017; Ogledov: 1550; Prenosov: 315
Celotno besedilo (1,55 MB) |
10. Ugotavljanje zadovoljstva strank v transportnem podjetju s pomočjo metode servqualMarko Geiser, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: Cilj diplomske naloge je bil s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga osnovali na podlagi metode Servqual, ugotoviti zadovoljstvo strank s transportnimi storitvami proučevanega podjetja. V teoretičnem delu diplomskega dela smo s pomočjo literature proučili ključne pojme in ključna področja, povezana z zaznavanjem kakovosti storitev ter z zadovoljstvom strank. V praktičnem delu sledi analiza rezultatov ankete. To smo sestavili na podlagi metode Servqual in priredili glede na specifiko opazovanega podjetja. Pridobljene rezultate smo analizirali in rezultate analiz uporabili v tabelah za pridobitev Servqualovih ocen dimenzij. Rezultati metode Servqual so pokazali, da je do največje vrzeli prihajalo v dimenziji »zanesljivost«, kar je potrdilo prvo hipotezo. Za potrditev druge hipoteze smo morali s pomočjo diagrama ribje kosti poiskati vzroke za nastanek vrzeli v dimenziji »zanesljivost«. Drugo hipotezo smo le delno potrdili, saj pričakovani vzrok za nastalo vrzel ni bil edini vzrok za njen nastanek. V zaključku diplomskega dela smo podali nekaj predlogov izboljšav. Ključne besede: kakovost, zadovoljstvo strank, Servqual, merjenje zadovoljstva strank, merjenje kakovosti. Objavljeno v DKUM: 28.08.2017; Ogledov: 1376; Prenosov: 251
Celotno besedilo (1,47 MB) |