| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv odnosa prodajalca na vedenje kupca
Sara Čagran, 2021, diplomsko delo

Opis: Raziskave iz preteklih let so pokazale, da ima odnos prodajalca na vedenje kupca velik vpliv. Prodajalci, ki so usmerjeni na kupca oziroma na odjemalce na sploh, se z njim poistoveti (interakcija ter empatija prodajalca s kupcem), in to lahko poveča učinkovitost in uspešnost podjetja. Rezultati podjetja kar se tiče prodaje so z dobrim odnosom prodajalca tako vedno boljši (Skok, 2012). Današnje prodajno okolje je na trgu vedno bolj konkurenčno, zato se morajo podjetja mobilizirati in tehnično napredovati, da tako napredujejo in so vzporedne z vedno bolj razvitim svetom. To morajo početi za trajnostno naravnani razvoj, da tako pridobijo vsaj malo prednosti pred njihovimi konkurenti. To je tudi en korak do boljše učinkovitosti in uspešnosti samega podjetja. Dan danes pa so odnosi med prodajalci in kupci iz dneva v dan bolj dolgoročni, kar daje podjetju neko dolgoročno sredstvo za obstoj in zvestobo kupcev. Osredotočanje na same kupce je pravzaprav neko orodje podjetja, s katerim pripomore k boljšemu učinkovanju podjetja (Skok, 2012) Največji razlog za spremembe v prodaji je internet, ki je na področju dostopnosti in uporabnosti informacij povzročil popoln preobrat. To podkrepijo tudi razne raziskave sodobnih nakupovalnih navad. Posledica razvitega svetovnega spleta je ta, da kupec danes več kot 70% nakupnega procesa opravi sam. velike spremembe pa so nastale tudi na področju izdelkov ali storitev. Napredna in zelo razvita tehnologija omogoča tehnološke postopke ter znanja, tako, da je kakovost izdelkov postala pogoj za obstoj na trgu ter za podjetja ne predstavlja več konkurenčne prednosti. Čeprav danes neposrednega odnosa med prodajalcem in kupcem ni čutiti tako živo (brezosebna trgovska središča) je še vedno prisoten v vseh načinih prodaje, kjer se oba udeleženca v prodaji tudi osebno srečata. Prodajalec mora v prvi vrsti razumeti ponudbo, kar pomeni, da zna kupcu razložiti ter nuditi jasna sporočila glede izbranega izdelka ali storitve. Kajti, če prodajalec kupcu ne bo znal pojasniti in razumljivo razložiti kaj ponujajo, bo za kupca ponudba nezanimiva in ga ne bo nikoli pritegnila v nakup. V prodaji pa je zelo pomembna tudi komunikacija, saj preko te podjetja obveščajo svoje stranke in prodajne zastopnike o morebitnih spremembah, novostih, akcijah in trendih, ki se odvijajo in dogajajo v določenem obdobju. Pri prodaji je pomembna tako verbalna kot neverbalna komunikacija. S pomočjo neverbalne komunikacije kupcev lahko prodajalci pridejo do informacij in spoznanj, katerih kupec ustno nikoli nebi povedal. Tako se lahko na podlagi tega osredotočajo na spremembe podjetja in ga izboljšujejo tudi po tej smeri. Neverbalna komunikacija med prodajalcem in kupcem nekako sprosti vzdušje in kupec se takoj počuti bolj lagodno ter mu je tako na neki način lažje izvršiti nakup. Vsako podjetje ima med svojimi zastavljenimi cilji za določeno leto tudi cilj, ki ga imenujejo zadovoljne stranke. Zadovoljstvo strank je podjetju v velikem interesu, saj na podlagi tega povečujejo njihov prihodek in pridobivajo nove ter obdržijo stare stranke. Zadovoljstvo kupcev je zelo pomembno, saj podjetja preko tega vidijo, kako dobro je njihovo delovanje ter morda na podlagi tega kaj tudi spremenijo. Pomanjkanje etike v prodaji lahko privede do nezadovoljnih uporabnikov, slabe publicitete, pomanjkanja zaupanja, izgube posla in včasih tudi sodnega postopka. Tako etika predstavlja ključno vlogo v ustvarjanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov z uporabniki. Prav tako je etika pomemben dejavnik, ki vpliva na uspešnost poslovanja organizacije, saj vpliva na njeno sposobnost ustvarjanja močnih odnosov z uporabniki (Madhani, 2020, str. 53).
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, kupci danes, odnosi med prodajalci in kupci, lastnosti prodajalca, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 05.11.2021; Ogledov: 744; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (950,31 KB)

2.
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
Špela Loboda, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili determinante kakovosti storitve v trgovini Intimissimi Aleja, definirane na podlagi modela RSQS. Visoka kakovost storitev je pomembna v prihajajočem obdobju po karanteni zaradi virusa covid-19. Vsaka trgovina, ki je bila dva meseca zaprta, je utrpela precejšen upad letnega dobička, zato je še pomembnejše ohranjati kupce in pridobivati nove, da trgovina na konecu leta doseže želene rezultate poslovanja. V trgovinah Intimissimi so kupci navajeni določenega standarda in individualne pozornosti prodajnega osebja. Predhodna poslovalnica Intimissimi v Šiški si je izoblikovala svojo bazo zadovoljnih in zvestih kupcev. Ti so po selitvi poslovalnice prišli tudi v novi nakupovalni center Aleja. Z novo lokacijo trgovine Intimissimi ter tudi boljšo pozicijo v samem nakupovalnem centru, so prišli tudi novi kupci, ki jih je treba obdržati. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili pojme kakovost, storitev, potrebe kupcev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev. Posvetili smo se predstavitvi modela SERVQUAL in RSQS za preverjanje kakovosti storitev. V empiričnem delu je predstavljena analiza kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja, narejena na podlagi anketiranja kupcev. Ugotavljali smo pričakovano in zaznano kakovost storitev, razliko med njima ter kupčeve namene v prihodnje. Z dobljenimi rezultati smo ugotovili, da kupci v trgovini Intimissimi Aleja zaznavajo visoko kakovost storitev - v vsaki dimenziji prilagojenega modela RSQS. Prav tako obstaja pozitivna razlika med zaznano in pričakovano kakovostjo storitev.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, model SERVQUAL, model RSQS, zadovoljstvo in zvestoba kupcev.
Objavljeno v DKUM: 09.11.2020; Ogledov: 1090; Prenosov: 277
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

3.
Spletna prisotnost mednarodne trgovske verige v slo: analiza primera
Dajana Galun, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili spletno prisotnost podjetja. Glede na pridobljeno literaturo smo ugotovili, da je razvoj interneta imel velik vpliv na gospodarstvo, kar je vplivalo na pojav podjetij na spletu. Podjetja se na spletu pojavljajo s svojimi spletnimi stranmi. Ugotovili smo, da je izgled spletne strani pomembna za podjetje, zato smo predstavili elemente, ki jih mora imeti dobra spletna stran. Analizirali smo spletno stran podjetja C&A Moda d.o.o., primerjali rezultate analize s pridobljeno literaturo in podjetju predstavili možnosti za izboljšavo. Ena izmed možnosti je preureditev spletne strani v spletno trgovino, saj je 48% anketirancev izrazilo željo po spletnem nakupovanju. Podjetja se na spletu pojavljajo tudi na družabnih omrežjih. Družabna omrežja izkoriščajo kot povezavo s strankami in v oglaševalske namene. Podjetje C&A Moda se tudi pojavlja na različnih družabnih omrežjih (instagram, facebook, pinterest, twitter,…). Bolj podrobno smo raziskali pojavo podjetja na družabnem omrežju facebook. Ugotovili smo, da podjetje nima profil v slovenskem jeziku oz. profil namenjen le slovenskem trgu. Verjetno je prav to razlog, da 76% anketirancev ne sledi podjetju na družabnih omrežjih. V diplomski nalogi smo predstavili tudi zadovoljstvo kupcev in upravljanje odnosov s strankami- CRM, kar je tudi največji cilj vsakega podjetja in tudi ključnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje se pojavlja na spletu, da bi postalo bolj prepoznavno, se približalo strankam jim omogočilo vse informacije, sledilo njihovim željam, tako vplivalo na njihovo zadovoljstvo in povečalo svoje prihodke ter zagotovilo svoj obstoj v prihodnosti.
Ključne besede: spletna prisotnost, zadovoljstvo kupcev, upravljanje zadovoljstva s strankami, facebook
Objavljeno v DKUM: 18.03.2020; Ogledov: 959; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
Kritični dejavniki uvajanja rešitev crm po naročniškem modelu
Sara Vidovič, 2018, diplomsko delo

Opis: Na svetu ni rešitve, ki bi ustrezala vsakemu podjetju. Na svetu ni rešitve, ki bi bila popolna. Podjetje si mora samo poiskati tisti največji približek svoji popolnosti. V tem diplomskem projektu govorimo o rešitvi, ki je danes za delovanje podjetja skoraj že nujna. Gre za rešitev, ki bo podjetju omogočila 360° pogled na stranke in s tem zagotovila hitrejšo vzpostavitev odnosa ter zadovoljstvo svojih (bodočih) kupcev. To je rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki se v našem primeru nanaša zgolj na oblak. Obravnavamo torej oblačno rešitev, s katero lahko podjetje še bolj pospeši svoje delo in omogoči svoje delovanje kjerkoli in kadarkoli. Namen diplomskega projekta je skozi teorijo spoznati pomembnost takšne rešitve ter opraviti analizo rešitve s pomočjo dveh študij primerov. Spoznali smo, da mora vsako podjetje ob takšnem projektu dobro pretehtati vse možnosti, saj gre vendar za stranke podjetja. Podjetje se zgolj iz tega razloga odloči za uvedbo takšne rešitve. Skozi diplomski projekt je postalo jasno, da je za takšno uvedbo potrebno upoštevati kar nekaj dejavnikov, faz uvajanja ter morebitnih napak, ki jih podjetje ne sme spregledati. Kaj kmalu ugotovimo, da so stranke le najpomembnejši vir podjetja … pa so res?
Ključne besede: oblačne rešitve, naročniški model, 360° pogled na stranke, zadovoljstvo kupcev, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 26.10.2018; Ogledov: 1065; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Večletna primerjava prodajne uspešnosti in zadovoljstva odjemalcev v podjetju ajm okna-vrata-senčila d.o.o.
Aljaž Hriberšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami in izdelki je ena izmed ključnih točk, na katera se podjetja v današnjem času visoke konkurenčnosti morajo osredotočiti. Brez zadovoljnih kupcev ni možnosti za nadaljnji razvoj ali napredek nekega podjetja. Zadovoljstvo so avtorji Anderson (et al, 1994, str. 53) definirali kot ponakupno ovrednotenje kakovosti in vrednosti, ki jo je odjemalec dobil z nakupom posameznega izdelka oziroma storitve v primerjavi s tem, kaj je pričakoval. AJM okna-vrata-senčila, d. o. o., je podjetje, ki se že vrsto let osredotoča na zadovoljstvo odjemalcev, skrbi za ponakupne aktivnosti in presečno (na letni ravni) analizira zadovoljstvo odjemalcev. Podjetje se zaveda, da zaradi svoje specifičnosti odjemalcem nudi svoj izdelek, hkrati pa tudi storitev (montažo in popravila), zato je skrbna analiza vidikov zadovoljstva še toliko bolj pomembna. V nalogi smo s pomočjo znanstvene in strokovne literature preučili zadovoljstvo odjemalcev, torej glavne karakteristike in aspekte ter ugotavljali, kako je njihovo zadovoljstvo povezano s prodajno uspešnostjo samega podjetja. Analiza zadovoljstva odjemalcev kaže, da je v vseh vidikih skozi vsa leta zadovoljstvo odjemalcev zelo visoko, saj je na lestvici od 1 do 5 v vseh vidikih povprečje nad vrednostjo 4. Ugotovimo lahko, da so kupci v letu 2016 izrazili najvišjo stopnjo zadovoljstva glede na preučevana leta, vendar o statistično značilnem odstopanju ne moremo govoriti. Preverili smo tudi povezanost zadovoljstva kupcev z deležem kupcev, ki so prišli do podjetja preko priporočila in ugotovili, da na našem vzorcu ne obstajajo statistično značilne povezave. Rezultati prav tako kažejo, da so bili kupci v letu 2016 najbolj zadovoljni z izdelki in monterji, sledi pa zadovoljstvo z oddelki in službami. Rezultati kažejo, da med različnimi vidiki zadovoljstva odjemalcev in kazalniki uspešnosti podjetja ne obstajajo statistično značilne povezave. Ugotavljamo, da se je sicer med leti 2012 in 2016 povišal predvsem dobiček, promet je nekoliko padel, prav tako število izdanih faktur. Osrednji odprt problem raziskovanja zadovoljstva kupcev pri preučevanem podjetju je z vidika ugotovitev te naloge predvsem metodološki. Anketni vprašalnik, ki ga podjetje uporablja za merjenje zadovoljstva kupcev, ni metodološko verificiran, zato je pomembna previdnost pri interpretaciji rezultatov. V zvezi z vsebinskimi vidikom ugotavljamo, da so ocene zadovoljstva kupcev visoke z vsemi aspekti: kakovostjo izdelkov, storitev in osebja.
Ključne besede: Zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja, kazalniki, AJM okna-vrata-senčila, d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 28.06.2018; Ogledov: 1327; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (999,34 KB)

6.
Pomoč pri uvajanju standarda kakovosti iso 9001 v podjetje
Klavdija Gerdovič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem centralizacije, ažurnosti podatkov in dostop do podatkov iz oddaljenih mest pri uvajanju standarda kakovosti ISO 9001 v podjetje Loteks, d. o. o. Za podjetje bomo poiskali rešitev za ta problem, tako, da se bomo najprej seznanili s poslovanjem, ga predstavili in nato izvedli anketiranje zaposlenih, ki nam bo dalo uvid v stanje ter pripomoglo k iskanju rešitve. Današnje poslovanje podjetij zahteva hitre, racionalne rešitve, zato se bomo osredotočili na iskanje programske opreme, ki lahko reši problem centralizacije, ažurnosti podatkov in dostopa do podatkov iz več oddaljenih mest pri uvajanju standarda kakovosti. Podjetju Loteks, d. o. o., je najbolj pomembno zadovoljstvo kupcev, ki je tudi glavni razlog za uvajanje standarda kakovosti.
Ključne besede: Centralizacija podatkov, ažurnost podatkov, dostopanje do podatkov iz oddaljenih mest, zadovoljstvo kupcev
Objavljeno v DKUM: 04.06.2018; Ogledov: 793; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
Zagotavljanje kakovosti storitev pri prodaji LCD televizorjev
Jure Slatenšek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati možne izboljšave kakovosti storitve pri prodaji LCD televizorjev na domačem trgu. Eno glavnih meril, po katerih se meri uspešnost posameznih podjetij, je kakovost storitve. Da podjetja lahko rastejo in so konkurenčna na trgu,morajo stalno izboljševati kakovost, kar smo obravnavali v diplomskem delu. V začetnem teoretičnem delu smo predstavili glavne značilnosti kakovosti storitve. Na kratko smo razložili tudi pomembnost zadovoljevanja potreb porabnikov, vrednost za kupca, soočenje s storitvijo ter dejavnike kakovosti storitev. Nato smo bolj podrobno predstavili porabnikovo ocenjevanje kakovosti storitev ter zadovoljstvo in osredotočenost na kupca. V zadnjem delu teoretičnega dela pa smo predstavili modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitve. Modeli, ki smo opisali, so:model kakovosti storitev 4 Q, model pričakovane in zaznane kakovosti storitev, model vrzeli, model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom storitve ter model SERVQUAL. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo skušali odkriti možne izboljšave kakovosti storitev pri prodaji LCD televizorjev s pomočjo dveh anket. Prvo anketo smo pripravili za stranke, ki so kupile LCD televizor, da bi izvedeli, kakšno izkušnjo so imele pri nakupu izdelka sprodajnim osebjem. Anketa je bila sestavljena iz sklopa 15 vprašanj, vsako paje imelo več možnih odgovorov. Spraševali smo o kakovosti storitev, ki jo ponujajo trgovine in njeni zaposleni, zadovoljstvu kupcev po nakupu LCD televizorjev, urejenosti trgovin in prodajnega osebja. V drugi anketi pa smo vprašanja zastavili prodajnemu osebju, ki je zaposleno v trgovinah,kjer prodajajo LCD televizorje,da bi tudi od njih izvedeli, kakšne so možne izboljšave kakovosti storitve. Anketa je bila sestavljena iz osmih vprašanj, ki so imela več možnih odgovorov. Poizvedovali smo o strokovnosti informacij, ki so jih nudili kupcem, doslednosti in izboljšavah, ki bi jih uvedli, če bi odločali. Na osnovi izvedene raziskave kakovosti storitve smo odkrili vrsto potencialnih izboljšav, ki smo jih tudi obravnavali v zadnjem delu diplomskega dela.Med glavne izboljšave sodi povečanje števila zaposlenih v trgovinah, kjer prodajajo LCD televizorje, ko je to najbolj potrebno. Kot glavno obdobje povečanja števila zaposlenih smo omenili mesec december, ki je za trgovce najbolj pomemben mesec. Pravtako bi bilo treba prodajno osebje tudi dodatno izobraziti in tako povečati strokovnost in predajanje boljših informacij kupcem oziroma strankam. Kot zelo pomembno izboljšavo smo omenili tudi povečanje sredstev, ki so namenjena marketingu. Ena izmed negativnih stvari pri zadovoljstvu kupcev je tudi premajhna ponudba oziroma izbira LCD televizorjev v trgovinah. Kupecposledično nima dovolj ekvivalentov in se ne more dovolj kakovostno odločiti, kateri LCD televizor izbrati. Na koncu diplomskega dela smo prišli do sklepa, da bo moralo vodstvo trgovin več časa posvetiti prodajnikom, jih poslušati in najti kakovostne rešitve, ki bodo pozitivne tako za trgovine in njihove zaposlene kot za kupce LCD televizorjev. Menimo, da bodo le tista podjetja, ki so najbolj prilagodljiva, uspela.
Ključne besede: - Management kakovosti - Kakovost storitev - Izboljšanje kakovostistoritev - Zadovoljstvo kupcev
Objavljeno v DKUM: 12.02.2018; Ogledov: 1172; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (780,28 KB)

8.
ANALIZA UVAJANJA NAČEL MANAGEMENTA KAKOVOSTI V MIKRO DRUŽINSKEM PODJETJU: ŠTUDIJA PRIMERA IZDELAVE DIZAJNERSKEGA IZDELKA IN SPLETNE PRODAJE
Tina Šušteršič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali način, kako se v mikro podjetju kar najbolje pripraviti za uvajanje in spremljanje kakovosti poslovanja. Za teoretsko podlago smo izbrali predmetno relevantno celovito upravljanje kakovosti oz. TQM (ang. Total Quality Mamagement). Namen obravnave kakovosti je prilagoditev obstoječe teorije TQM za uporabo v mikro podjetju ŠUŠTI, Tina Šušteršič, s. p. Poleg klasičnih metod obravnave, ki temeljijo na pozitivističnem pristopu, je posebnost raziskovalnega načina kombiniranje uporabljenih konceptov z razvojem vizije delovanja. V izhodiščih in predstavitvi uporabljene teorije smo osvetlili pomen usmeritve TQM v zadovoljstvo kupca in predstavili ostale pomembne elemente za spremljanje kakovosti poslovanja. V okviru uvajanja načel TQM v poslovanja smo na osnovi razvoja vizije delovanja predstavili koncepta ciljnega dobička in vpeljave kazalnikov kakovosti po metodi BSC (ang. Balanced Scorecard – slov. Model uravnoteženih kazalnikov). Opredelili smo tudi postopnost izgrajevanja spremljanja kakovosti, ki poteka hkrati z načrtovano rastjo poslovanja tako v kvalitativnem kot kvantitativnem smislu. V tem smislu smo utemeljili orodja in njihovo uporabo povezali z zadovoljstvom kupca. Posebna pozornost je vseskozi veljala pridobivanju in uporabi znanja in v tem okviru organizacijskega znanja. Temeljna ugotovitev, do katere smo prišli, je, da brez sodelovanja in voditeljstva ni kakovostnega delovanja in da mora tekmovanje na osnovi izključevanja zamenjati sodelovanje na osnovi vključevanja vseh deležnikov v poslu. V tem kontekstu določanje ciljnega dobička in ciljnih stroškov na osnovi konkurenčne cene omogoča razvoj kakovosti poslovanja. Motiv kakovostnega delovanja je zatorej povezovanje, sodelovanje in načrtovanje dosežkov kot alternativa nezdravemu tekmovanju, ki ga povzroča nebrzdana gonja za maksimizacijo profita.
Ključne besede: sodelovalna miselnost, zadovoljstvo kupcev, voditeljstvo, organizacijsko znanje, kazalniki kakovosti
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1381; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

9.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA INTERNIH KUPCEV
Nenad Kerin, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je postavljeno v kontekst velikega proizvodnega podjetja, v katerem se skozi daljše časovno obdobje srečujejo z nezadovoljstvom internih kupcev s storitvami Oddelka nabave. Namen diplomske naloge je izvesti raziskavo, ugotoviti razloge nezadovoljstva uporabnikov storitev in izdelati predlog preventivnih in korektivnih aktivnosti za odpravo nezadovoljstva. Z namenom, da bi izboljšali komunikacijo in učinkovitost reševanja nastalih problemov ter zagotovili celovit pregled nad izraženo problematiko s strani uporabnikov storitev, smo predlagali uvedbo internega CRM – Custumer Relationship Management sistema. Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev je bilo izvedeno s pomočjo e-ankete. Rezultati ankete so nam omogočili, da smo pridobili globlji vpogled v nezadovoljstvo uporabnikov storitev Oddelka nabave. Izdelali smo plan preventivnih in korektivnih aktivnosti, vse z namenom, da izboljšamo zadovoljstvo uporabnikov storitev Oddelka nabave.
Ključne besede: proizvodno podjetje, Nabava, zadovoljstvo internih kupcev, e-anketa, CRM
Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1514; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

10.
UČINKOVITOST KOMUNICIRANJA PRI TRŽENJU HOTELSKO KONFERENČNIH STORITEV V HOTELU AZUL KRANJ
Maja Mihajl, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Trženje turističnih storitev je v svoji osnovi kompleksen in dinamičen proces, v katerem komunikacija igra ključno vlogo. Namen diplomskega dela je preučitev vseh procesov in dejavnikov v podjetju Azul d.o.o., ki tekom trženja hotelsko konferenčnih storitev vplivajo na uspešnost komunikacije s tržnim okoljem. V okviru trženjskega spleta, ki je preplet vseh teh dejavnikov, nas je zanimalo predvsem trenutno vzpostavljeno stanje elementov spleta in način komuniciranja. V raziskovalnem delu nas je po uvodni predstavitni podjetja Azul d.o.o. najprej zanimalo, kako so uporabniki zadovoljni s trenutno ponudbo hotelsko konferenčnih storitev. V nadaljevanju smo raziskovali, ali je komunikacija zaposlenih s potrošniki tekom procesiranja storitev na ustrezni ravni. Obenem nas je zanimalo, v kolikšni meri je trenuten obseg storitev v Azulu konkurenčen v odnosu do ostalih ponudnikov istovrstnih storitev. Predvsem nas je zanimalo, na poudarjanju katerih storitev se lahko gradi učinkovita konkurenčna prednost. Ugotavljali smo tudi, katerim skupinam potrošnikov trenutno prodajna služba posveča glavnino trženjskih aktivnosti. V povezavi s ciljnimi trženjskimi skupinami sta nas nadalje zanimali trenutna uporaba in izkoriščenost tržnih poti, preko katerih podjetje Azul d.o.o. prihaja v stik s potencialnimi in obstoječimi uporabniki. Nazadnje pa smo v procesu raziskovanja ugotavljali, na kakšen način, v kolikšnem obsegu in s kakšnimi sredstvi podjetje Azul d.o.o. promovira svoje storitve in utrjuje prepoznavnost blagovne znamke v tržnem okolju Kranja. V diplomskem delu smo raziskovali s pomočjo več metod. Raziskovali smo z metodo opazovanja trenutnega stanja preko neposredne vključenosti v procese trženja. Del podatkov raziskovalnega dela je bilo pridobljenih na podlagi anketega vprašalnika, ki je bil razdeljen med uporabnike hotelskih storitev. Z analizo spletnih virov oziroma spletnih strani drugih hotelov smo pridobili podatke o obsegu konkurenčnih storitev. S pridobljenimi podatki smo prek primerjalne metode ugotavljali konkurenčne prednosti hotela Azul. Pri ugotavljanju obstoječega stanja smo si pomagali tudi z analizo SWOT, kjer so bile izpostavljene priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti za obstoječe elemente trženjskega spleta. Ugotovili smo, da je stopnja zadovoljstva s storitvami v tem trenutku pri uporabnikih le delna. Ugotovili smo tudi, da je hotel z izjemo nekaterih storitev boljši od konkurence. Način komuniciranja z uporabniki je tekom procesiranja storitev znotraj hotela zadovoljiv, medtem ko komunikacija z zunanjim tržnim okoljem ni dovolj učinkovita in ni dovolj usmerjena k dvigu prepoznavnosti blagovne znamke v tržnem okolju. Pri raziskovanju ciljnih tržnih skupin smo ugotovili, da tržni potencial ni dovolj izkoriščen, ter da bi bilo potrebno nadgraditi obstoječe tržne kanale oziroma vpeljati nove.
Ključne besede: marketinški splet, promocijski splet, komuniciranje, strategija trženja, zadovoljstvo kupcev
Objavljeno v DKUM: 03.10.2016; Ogledov: 1017; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (700,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.91 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici