| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
VPLIV PRODAJNEGA OSEBJA NA USPEŠNOST PODJETJA
Andreja Kocjančič, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobna prodaja izhaja iz dejstva, da je njena uspešnost povezana predvsem z ustvarjanjem in ohranjanjem dolgoročnih, tesnih in medčloveških odnosov prodajalca s kupci. Bistvo prodaje je v tem, da je potrebno najprej pritegniti kupčevo pozornost, mu vzbuditi interes in željo po nakupu določenega izdelka, povzročiti odločitev o nakupu in ga prepričati, da se je odločil pravilno tudi po tem, ko je prodaja že sklenjena. Prodajalci so pomembni zato, ker je v veliki meri prav od njih odvisno, ali bo prodajno podjetje uspešno ali ne. Zato mora prodajno podjetje delati na tem, da si bo zagotovilo najbolj usposobljene prodajalce in da bo skrbelo tudi za nadaljnja usposabljanja svojega osebja. Najpomembnejše pri vsem tem pa je to, da prodajalec vzpostavi pravilen odnos s kupcem, da le-tega postavi v center dogajanja in se mu popolno posveti ter ga posluša s čim manj prekinitvami. Pridobiti mora čim več informacij, na podlagi katerih bo lahko kupcu pomagal pri odločitvi in uspešno zaključil prodajo. Doseči mora to, da bo kupec zapustil prodajalno zadovoljen in da se bo še kdaj vrnil. Ključni element je v uspešnem prodajnem podjetju prav prodajalec.
Ključne besede: medčloveški odnosi, prodaja, kupec, izdelek, nakup, prodajalec, uspešno prodajno podjetje, usposabljanje, zadovoljstvo kupca
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1598; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (314,40 KB)

6.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA KUPCEV PODJETJA ZU-JA D.O.O.
Maja Purgar, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo je eden glavnih dejavnikov, ki vpliva na kupca pri nakupu izdelka in se na podlagi tega odloča o ponovnem nakupu pri izbranem proizvajalcu. V diplomski nalogi smo raziskali, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na kupce pri nakupu spodnjega perila, ali se pritožijo ob nezadovoljstvu, kateri dejavniki kakovosti so najpomembnejši in kateri niso pomembni pri odločitvi o nakupu spodnjega perila. Kakovost in karakteristike kakovosti spodnjega perila smo obravnavali pri strankah podjetja Zu — Ja d.o.o. z anketnim vprašalnikom na območju Gorenjske v mesecu aprilu in maju 2009. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na nakup spodnjega perila, kakšne so želje kupcev in nenazadnje, kje so potrebne izboljšave izdelkov. Izpostavimo lahko naslednje dejavnike kakovosti spodnjega perila, ki so za kupce najpomembnejši pri nakupu: vrsta materiala, udobnost, kakovost izdelka in vzdržljivost. Možne izboljšave, ki so jih predlagale stranke Zu — Je pa so: več krojev, več barv in še višjo kakovost materiala.
Ključne besede: Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - izboljševanje kakovosti, - zadovoljstvo kupca, - reklamacija.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 1644; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (463,60 KB)

7.
ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI IZDELKOV V TEKSTILNEM PODJETJU
Zorica Sedlarević, 2009, diplomsko delo

Opis: Zahteve kupca so vedno večje, zato mora biti izpolnjevanje kupčevih zahtev in preseganje njihovih pričakovanj osnovni motiv organizacije. To pa organizacija doseže le s kakovostnimi procesi, izdelki in storitvami. Diplomsko delo opisuje postopek poteka proizvodnega sistema, od bombaža do končnega izdelka oziroma tkanine v podjetju Aquasava. Delo temelji na analizah in različnih procesih v laboratoriju, snovalnici, škrobilnici ter tkalnici, ki jih podjetje uporablja za dobro obdelavo preje ter tkanine. V nalogi so opisane metode preiskav, ki so z vidika kontrole kakovosti ključnega pomena za doseganje čim boljše kakovosti tkanine. Diplomsko delo vključuje vse pomembnejše dejavnike, ki vplivajo in imajo kakršen koli pomen pri zagotavljanju kakovosti izdelka. Na podlagi raziskav smo ugotovili, da kljub dobremu delu v podjetju prihaja do neustrezne kakovosti izdelka. Zato smo v podjetju uvedli nove ukrepe, da do tega nebi več prihajalo.
Ključne besede: management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, proizvodnja preje, kakovost bombaža, končna kontrola kakovosti
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 1546; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (3,62 MB)

8.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, magistrsko delo

Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1937; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

9.
VPLIV IZOBRAŽEVANJA AGENTOV NA KAKOVOST STORITEV KLICNEGA CENTRA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Blanka Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je danes tisti element v podjetju, ki je eden ključnih za konkurenčno prednost na trgu. V podjetjih, ki so storitveno usmerjena, je »trenutna« kakovost še toliko bolj pomembna, saj so želje in pričakovanja vsakega uporabnika različne. Da bi zadostili njihovim željam, morajo biti zaposleni kar najbolje pripravljeni na stik z različnimi uporabniki. To pa je razlog, da potrebujemo strokovne zaposlene, ki jim veščine komuniciranja niso tuje. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, kako izobraževanje vpliva na kakovost storitve v klicnem centru Telekoma Slovenije. Na primeru podjetja Telekom Slovenije d.d. smo konec leta 2009 izvedli anketo o izobraževanju in kakovosti storitev, ki so jo izpolnili zaposleni v klicnem centru. Prav tako smo v tem času izvedli anketo med uporabniki storitev. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da so mnenja med uporabniki in zaposlenimi podobna, tako glede kakovosti storitev kot tudi o izobraževanjih. Z raziskavo smo ugotovili, da na kakovost storitev močno vplivajo lastnosti agentov v klicnem centru. Najbolj cenjeni sta strokovnost in kultura sporazumevanja s kupci. Poleg tega smo ugotovili, da si uporabniki želijo, da so agenti hitrejši pri odgovarjanju, saj jim je pomemben točen odgovor v najhitrejšem možnem času. Vsi menijo, da se pomanjkljivosti lahko nadgrajujejo z izobraževanji. Poleg že izdelanega načrta izobraževanj so v letu 2009 v klicnem centru vpeljali še mentorstvo, s katerega rezultati so zelo zadovoljni. Ugotovili smo, da se zaposleni radi izobražujejo, vendar so včasih njihove želje po izobraževanju bolj na osebni kot na strokovni ravni. Kljub temu lahko povzamemo, da za kakovostno opravljanje storitev potrebujemo nenehno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, izobraževanje za kakovost, mentorstvo
Objavljeno: 14.06.2010; Ogledov: 1608; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

10.
VPLIV METODE SIX SIGMA NA POSLOVNO ODLIČNOST IN ZADOVOLJSTVO KUPCA
Laura Tanšek, 2012, magistrsko delo

Opis: Pri izpolnjevanju vedno zahtevnejših želja kupcev ter doseganju večje prepoznavnosti na današnjem trgu se je kot uspešna izkazala metoda Six Sigma. Mnogo podjetij je z njeno pomočjo doseglo kakovost blizu popolnosti in večje zadovoljstvo zunanjega ter notranjega kupca zaradi učinkovitejših procesov ob hkratnem povečanju dobička. Podjetjem omogoča stalno izboljševanje kakovosti, ki je pogoj za doseganje poslovne odličnosti. V magistrskem delu smo raziskali njen vpliv na kakovost proizvoda in procesa ter na zadovoljstvo notranjega in zunanjega kupca v dveh različnih podjetjih ter jih med seboj primerjali. V podjetju Šumer d.o.o. so z metodo Six Sigma razvili kakovost proizvoda na nivo 6 sigma. V podjetju BSH Hišni aparati, d.o.o. so z metodo Six Sigma zmanjšali obseg in skrajšali obrat zaloge. Optimizirali so tudi proces notranje logistike in skrajšali odzivni čas skladišča. V obeh podjetjih so z metodologijo Six Sigma dosegli povečano kakovost in zadovoljstvo kupca ter posledično večjo poslovno odličnost podjetja.
Ključne besede: Six Sigma, kakovost, poslovna odličnost, zadovoljstvo kupca
Objavljeno: 28.05.2013; Ogledov: 1260; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (4,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici