| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zagotavljanja kakovosti v proizvodnem podjetju Sibo g d.o.o.
Bojana Radonić, 2021, diplomsko delo

Opis: Spremljanje procesa je eden ključnih dejavnikov pri načrtovanju, obvladovanju in izboljševanju procesa in izdelka. Le s hitrim in učinkovitim ukrepanjem ter s prepoznavanjem vzrokov lahko preprečimo, da bi neustrezen proizvod prišel do odjemalca. Zato je razumevanje in izpolnjevanje pričakovanj predvsem pa zahtev kupcev najpomembnejše in najbolj učinkovito sredstvo poslovne uspešnosti. Želimo prikazati ključne dejavnike in pomen razvoja kakovosti v podjetju, kjer so največji izzivi pri zagotavljanju kakovosti tisti, ki jih ne vidimo v proizvodnih linijah in se pomikajo z veliko hitrostjo. Namen diplomskega dela je preveriti postopke tesnenja na različnih analizah kakovosti skozi postopek brizganja zapiralne embalaže v podjetju Sibo G. Na podlagi preverjenih postopkov ugotoviti, ali v podjetju prihaja do slabe kakovosti izdelkov in kako ključni so ustrezno nastavljeni brizgalni procesi stroja, da je proizvod v skladu z zahtevami, ki izhaja iz specifikacije risbe proizvoda.
Ključne besede: management kakovosti, zagotavljanje kakovostnih zahtev, zadovoljstvo kupca, izvajanje tesnenja embalaže, končna kontrola izdelka
Objavljeno v DKUM: 06.05.2021; Ogledov: 1330; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
Resula Halilović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Biotopic, d. o. o., meni, da je za uspeh odločilno prisluhniti kupcu, ki je postal bolj ozaveščen in si želi kakovostnih izdelkov in storitev. Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo kupcev in jim v prihodnosti ponuditi tisto, kar od nas pričakujejo. Zavedamo se, da je za kakovost potrebno veliko truda, let in vztrajnosti. V diplomskem delu smo obravnavali splošna teoretična izhodišča, opisali smo modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitev. Podjetje Biotopic, d. o. o., ponuja izdelke z ekološkimi certifikati kakovosti, zato smo predstavili tudi certifikate za ekološka živila in kozmetiko. V skladu z namenom diplomskega dela smo izvedli anketno raziskavo med kupci v prodajalni Biotopic. Kupci so ocenjevali kakovost izdelkov in storitev v prodajalni ter zadovoljstvo s ponujenim. Odgovarjali so tudi na vprašanja o poznavanju in namenu ekoloških certifikatov. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da so kupci s kakovostjo, storitvami in ponudbo zadovoljni, ampak glede na povprečno oceno zadovoljstva je kakovost še vedno mogoče izboljšati. V zaključku diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšavo kakovosti ponudbe in storitev v prodajalni Biotopic. Kljub temu, da imajo kupci danes na izbiro veliko kakovostnih izdelkov in različnih prodajaln, si želimo, da bi jih vedno več izbralo prav našo. Strinjamo se z navedbo Marolta in Gomiščka (2005), ki pravita, da je kakovost eno od glavnih meril, po katerih ljudje ocenjujejo organizacijo (Marolt in Gomišček, 2005).
Ključne besede: kakovost izdelka, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, ekološki certifikati kakovosti
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1421; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

3.
ANALIZA DEJAVNIKOV KAKOVOSTI PRIDELAVE JABOLČNEGA SOKA – ŠTUDIJA PRIMERA KMETIJE MATIC
Mojca Selak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Kmetija Matic je kmetija z dolgoletno tradicijo izdelave jabolčnega soka. Tako kot pri vsakem proizvodnem procesu je tudi tukaj potrebno določiti dejavnike, ki vplivajo na kakovost končnega izdelka. Bistvo diplomskega dela je bila definicija glavnih dejavnikov kakovosti. Le-te smo tudi podrobneje analizirali. Določili smo njihov vpliv na končni izdelek. Posamezne dejavnike smo tudi ovrednotili, kateri so bolj in kateri manj kritični za končni izdelek. V teoretičnem delu smo predstavili osnovne pojme kakovosti, s poudarkom na managementu kakovosti in vse, kar se tiče kakovosti izdelkov in storitev (od zagotavljanja kakovosti izdelkov, postopkov preverjanja kakovosti, izboljševanja kakovosti ter zadovoljstva uporabnikov oziroma kupcev). V raziskovalnem delu, ki smo se ga lotili s pomočjo ankete, smo preverjali, kako dobro nadzorujemo posamezne dejavnike ter kako to vpliva na končni izdelek. Za raziskavo smo uporabili metodo anonimnega anketiranja, s katero smo prišli do ugotovitve, da so kupci z jabolčnim sokom Kmetije Matic ter tudi ostalimi izdelki iz njihove ponudbe zelo zadovoljni. Edina pomanjkljivost, ki smo jo dobili kot rezultat ankete, je poškodovana embalaža ‒ netočno nameščena etiketa na steklenico. To je bilo zaradi napake na stroju, kar pa lahko popravimo tako, da zagotovimo večji nadzor zaposlenega, ki upravlja etiketirni stroj. V raziskavi smo ugotovili, da se okus jabolčnega soka spreminja. Okus se spreminja zaradi močnega vpliva dejavnikov, ki jih je težko predvideti. To so večinoma vremenske razmere, kot so toča, suša. Prav tako so nepredvidljivi tudi škodljivci. Tako se lahko zgodi situacija, da določene sorte, ki prispeva svoj unikaten okus, enostavno ni, ker nesreča lahko prizadene celotno regijo, kjer določena sorta uspeva.
Ključne besede: – kakovost, – proizvodni proces, – dejavniki kakovosti, – zadovoljstvo kupca.
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1560; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

4.
IDENTIFICIRANJE DIMENZIJ KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH, KI VPLIVAJO NA ZADOVOLJSTVO MEDORGANIZACIJSKIH KUPCEV IZDELKOV
Gregor Jazbec, 2016, magistrsko delo

Opis: Zadovoljen medorganizacijski kupec bo nakup ponavadi ponovil. Splošno znano je, da na zadovoljstvo kupca izdelka vpliva tudi kakovost. V magistrskem delu nas posebej zanima, kateri dejavniki kakovosti vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev in kakšne so povezave med dejavniki in zadovoljstvom. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na začetku s pomočjo različnih avtorjev opredelimo kakovost in obravnavamo vidnejše strokovnjake na področju kakovosti. Nato obravnavamo subjektivne in objektivne dejavnike kakovosti, nekatere sisteme za kontrolo kakovosti in modele za zagotavljanje kakovosti. Sledijo opredelitve zadovoljstva in opis nekaterih metod za merjenje le-tega. V nadaljevanju opisujemo še dejavnike, ki poleg kakovosti vplivajo na zadovoljstvo kupcev. V tem sklopu je opisan še koncept zaznane vrednosti. V empiričnem delu najprej opredelimo raziskovalni problem, opišemo postopek sestave preliminarnega in končnega anketnega vprašalnika, izberemo vzorec ter metode zbiranja in obdelave podatkov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu majhnih, srednjih in velikih podjetjih iz Slovenije in Avstrije, pri čemer je raziskava pokazala razlike v dejavnikih, ki vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev iz posameznih držav. Raziskava je pokazala tudi, da so objektivni dejavniki kakovosti povezani z zadovoljstvom, vendar je najbolj povezan ugled izdelka.
Ključne besede: zadovoljstvo kupca, zaznana vrednost, kakovost, dimenzije kakovosti, cena, ugled, proizvodna podjetja, medorganizacijski trgi, trg gospodinjstev in posameznikov, Slovenija, Avstrija.
Objavljeno v DKUM: 02.08.2016; Ogledov: 1410; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

5.
INTERAKCIJA MED ZAZNANO KAKOVOSTJO IZDELKA IN STORITVE, ZADOVOLJSTVOM KUPCA TER ZVESTOBO KUPCA
Petra Mlakar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Pričujoče diplomsko delo se osredotoča na proučevanje dejavnikov kakovosti storitve, kar postaja čedalje bolj uporabljena strategija za učinkovitejše pozicioniranje na tržišču. Namen diplomskega dela je proučiti povezanost med kakovostjo izdelkov in storitev, zadovoljstvom kupcev ter zvestobo kupcev. Diplomsko delo sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so podana izhodišča za razumevanje dejavnikov kakovosti storitve, kot tudi za merjenje le-teh. Raziskava je bila izvedena s pomočjo spletne ankete, na osnovi katere smo pridobili 74 odgovorov. Konvergentno veljavnost merskih lestvic smo preverili s pomočjo faktorske analize, posamezne hipoteze pa smo preverili z regresijsko analizo. Rezultati regresijske analize so potrdili podhipotezo, da uporabnost izdelka pozitivno in statistično značilno vpliva na zadovoljstvo kupca (ß = 0,500; p = 0,000). Rezultati so pokazali, da zaznana kakovost osebnega pristopa (ß = 0,730, p<0,05) in zaznana kakovost tehnične podpore (ß=0,161, p<0,05) tudi pozitivno in statistično značilno vplivata na zadovoljstvo kupca. Ravno tako smo ugotovili pozitiven in statistično značilen vpliv (ß = 0,866, p < 0,05) zadovoljstva kupca na zvestobo kupca. S statistično analizo smo ugotovili, kateri dejavniki so anketirancem najbolj pomembni. Pomembnost teh dejavnikov lahko argumentiramo s statistično značilno povezanostjo dejavnikov z zvestobo kupca. Rezultati so lahko uporabni kot pomoč podjetjem, na katere dejavnike se je potrebno osredotočati, kam je potrebno investirati in kako se približati kupcu, da bomo razumeli kaj jim je najbolj pomembno, da ostanejo zvesti.
Ključne besede: kakovost izdelka, kakovost storitve, zadovoljstvo kupca, zvestoba kupca
Objavljeno v DKUM: 29.06.2016; Ogledov: 1638; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV DM ACTIVE BEAUTY KARTICE ZVESTOBE V PODJETJU DM DROGERIE MARKT SLOVENIJA
Anja Zajec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen pričujočega diplomskega dela je preučiti stopnjo zadovoljstva uporabnikov kartice zvestobe podjetja DM drogerie markt d.o.o. (v nadaljevanju DM). Podjetje DM sodi med največje drogeriste v srednji in vzhodni Evropi. Že od leta 1993, ko je podjetje odprlo svojo prvo poslovalnico tudi v Sloveniji, je z njihovimi storitvami zadovoljno veliko število strank. Na lojalnost stranke bistveno vpliva ugodna in kakovostno izvedena storitev. V DM-u se tega zavedajo, zato, v kombinaciji z željo po pridobivanju novih strank, neprestano izboljšujejo in širijo ponudbo svojih storitev. V teoretičnem delu diplomskega dela so opredeljeni pojmi program zvestobe, kartica zvestobe, kupec, zadovoljstvo in zvestoba kupca. Navedeni pojmi so podlaga za raziskavo, ki je izvedena v drugem delu diplomskega dela. Z anketno raziskavo smo preverili, kakšna so pričakovanja uporabnikov glede ponudbe in kakovosti storitev, v nadaljevanju pa smo ta pričakovanja primerjali z dejanskim zadovoljstvom uporabnikov DM kartice. Ugotovili smo, da je zvestoba uporabnikov DM kartice zvestobe večja od pričakovane, saj so v popuste in aktivnosti na kartici zajete vse starostne skupine potrošnikov. Kljub številnim konkurečnim ponudnikom podobnih storitev na slovenskem trgu se je DM kartica izkazala za uspešno in priljubljeno.
Ključne besede: - program zvestobe, - kartica zvestobe, - kupec, - zadovoljstvo, - zvestoba kupca.
Objavljeno v DKUM: 26.02.2016; Ogledov: 3449; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

7.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI STORITVE PRI PRODAJI MODNIH DODATKOV V PODJETJU ACRON D.O.O.
Katarina Šuc, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati kakovost storitve pri prodaji modnih dodatkov v podjetju Acron d.o.o. Kakovost storitve velja za enega izmed osnovnih meril po katerih se meri uspešnost in po kateri se ocenjujejo organizacije, saj je kakovost še vedno pomembnejša od kvantitete. Stalno izboljševanje kakovosti organizacije in posledično tudi storitev je ključni element rasti organizacije in pridobivanja konkurenčne prednosti. Zavezanost h kakovosti smo opazili tudi v obravnavanem podjetju Acron d.o.o. V teoretičnem delu smo predstavili pojem kakovosti storitve z vidika različnih avtorjev. Prikazali smo lastnosti, značilnosti in koncept storitve, ter da se v grobem kakovost storitve deli na splošne in izvedbene lastnosti storitve. Dotaknili smo se tudi osredotočenosti na kupca in na kratko obrazložili predprodajne pogoje, ki so pomembni. V drugem delu smo predstavili naslednje modele za ocenjevanje in izboljševanje kakovosti storitve: model kakovosti storitve 4Q, model pričakovane ali zaznane vrednosti, model razkorakov, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom storitve. Na podlagi omenjenih modelov smo s pomočjo člankov in literature predstavili identifikacije izboljšav, ter kako se izogniti čim večjemu številu reklamacij. Diplomsko delo temelji na študiji primera, s pomočjo katerega smo želeli odgovoriti na vprašanje kako in na kakšen način dvigniti stopnjo kakovosti storitve v obravanavanem podjetju. V ta namen smo združili različne metode zbiranja podatkov: neposredno opazovanje preučevanega pojava, analiza interne dokumentacije podjetja in nestrukturirani intervjuji z zaposlenimi. V praktičnem delu smo prikazali analizo obstoječega stanja kakovosti storitve in ključne ugotovitve. V prvem delu smo si pomagali z analizo finančnega poročila za obdobje od 1.1.2012 do 31.12.2013, v drugem delu pa smo prikazali analizo s pomočjo tehnik in orodij managementa kakovosti. S pomočjo analize finančnega poročila smo identificirali potencialne vzroke, s katerimi smo izvedeli razlog, število in vzrok reklamacij in analizo uspešnosti prodaje. Pri analiziranju s pomočjo orodij smo se lotili analize kakovosti storitve s pareto diagramom, timskim ustvarjanjem idej, vzročno-posledičnim diagramom, evidenčnim listom in modelom razkorakov. Pri vsakem smo analizirali izboljšave z vidika kakovosti storitve obravnavanega podjetja. Na osnovi izvedene analize kakovosti storitve smo identificirali vrsto potencialnih izboljšav. Ugotovitve kažejo, da so modeli za ocenjevanje kakovosti storitve in orodja managementa kakovosti lahko zelo uporabni pri obravnavanju praktičnega primera.
Ključne besede: storitev, izboljšanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, modeli managementa kakovosti, reklamacija
Objavljeno v DKUM: 21.09.2015; Ogledov: 2077; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

8.
NAČRTOVANJE IN IZGRADNJA MOBILNE BIO-ELEKTRARNE EUCOLINO
Peter Tadič, 2014, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je prikazati nov, okolju prijazen in dokaj enostaven način proizvodnje električne energije. Na področju elektrotehnike je poleg drugih načinov proizvajanja električne energije zelo učinkovit tudi način pridobivanja električne energije na osnovi razgradljivih snovi, tako imenovanih BIO mas. V nalogi sem predstavil posamezne segmente elektrarne, njihove lastnosti, izvedbe in opisal postopke izvedbenih del za izgradnjo elektrarne, pri katerih sem sodeloval pod vodstvom nadrejenih. Teoretični zapis pa sem za lažjo predstavitev samih postopkov izdelave elektrarne podkrepil s fotografijami, ki sem jih posnel na mestu proizvodnje. Ob koncu tehničnega dela naloge sem prikazal še mesto postavitve elektrarne, kjer sem pomagal pri priključitvi elektrarne v omrežje. V nalogo sem vključil tudi teme ekonomskega vidika, ki sem jih lahko preučil na osnovi podatkov iz podjetja, promocijskih srečanj potencialnih kupcev, ki sem jih organiziral, pogajanj z podjetjem SCHMACK, pri katerih sem bil soudeležen, v pomoč pa mi je bila tudi literatura, ki mi jo je predlagala mentorica na Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru. Temo naloge sem izbral zaradi sodelovanja pri projektu izdelave elektrarne v tem podjetju, tako sem lahko veliko znanja in izkušenj uporabil v nalogi. Prepričala pa me je tudi nova ideja o proizvodnji električne energije na okolju zdrav in prijazen način.
Ključne besede: biomasa, mobilna elektrarna, izvedba, življenjski ciklus elektrarne, zadovoljstvo kupca.
Objavljeno v DKUM: 19.02.2015; Ogledov: 1514; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

9.
DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA ZVESTOBO KUPCA
Nina Begelj, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali kateri dejavniki kakovosti storitev so pomembni za kupčevo zvestobo. Dejavnike smo določili na podlagi pregleda teoretičnih osnov in jih vključili v spletno anketo, na katero je odgovorilo 158 anketirancev. Na podlagi analiz smo ugotovili pomembnost dejavnikov in medsebojne povezave med dejavniki kakovosti in dejavniki zvestobe. Rezultati ankete kažejo na veliko pomembnost dejavnikov, ki se nanašajo na vedenje in urejenost zaposlenih, ter na cenovno stabilnost, najmanj pomembnosti pa anketiranci pripisujejo velikosti prodajne površine, ter karticam in točkam zvestobe. S pomočjo dodatnih analiz pa smo potrdili in ovrgli zastavljene hipoteze. Potrdili smo hipotezi »H1: Dejavniki kakovosti storitve so pozitivno povezani z dejavniki zvestobe kupcev« in »H2: Dejavnik »fizična podoba trgovine in odzivnost« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«, ter ovrgli hipotezi »H3: Dejavnik »lastne blagovne znamke in ugodnosti« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev« in »H4: Dejavnik »urejenost in vedenje zaposlenih« pozitivno vpliva na dejavnike zvestobe kupcev«. Na podlagi pridobljenih rezultatov so naši rezultati lahko uporabni podjetjem, kot pomoč na katere dejavnike se naj se osredotočijo, oziroma v katere dejavnike vlagati in kaj je pomembno za zvestobo kupca.
Ključne besede: • zvestoba kupca • zadovoljstvo kupca • kakovost storitev • management kakovosti
Objavljeno v DKUM: 23.09.2014; Ogledov: 2564; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

10.
VPLIV METODE SIX SIGMA NA POSLOVNO ODLIČNOST IN ZADOVOLJSTVO KUPCA
Laura Tanšek, 2012, magistrsko delo

Opis: Pri izpolnjevanju vedno zahtevnejših želja kupcev ter doseganju večje prepoznavnosti na današnjem trgu se je kot uspešna izkazala metoda Six Sigma. Mnogo podjetij je z njeno pomočjo doseglo kakovost blizu popolnosti in večje zadovoljstvo zunanjega ter notranjega kupca zaradi učinkovitejših procesov ob hkratnem povečanju dobička. Podjetjem omogoča stalno izboljševanje kakovosti, ki je pogoj za doseganje poslovne odličnosti. V magistrskem delu smo raziskali njen vpliv na kakovost proizvoda in procesa ter na zadovoljstvo notranjega in zunanjega kupca v dveh različnih podjetjih ter jih med seboj primerjali. V podjetju Šumer d.o.o. so z metodo Six Sigma razvili kakovost proizvoda na nivo 6 sigma. V podjetju BSH Hišni aparati, d.o.o. so z metodo Six Sigma zmanjšali obseg in skrajšali obrat zaloge. Optimizirali so tudi proces notranje logistike in skrajšali odzivni čas skladišča. V obeh podjetjih so z metodologijo Six Sigma dosegli povečano kakovost in zadovoljstvo kupca ter posledično večjo poslovno odličnost podjetja.
Ključne besede: Six Sigma, kakovost, poslovna odličnost, zadovoljstvo kupca
Objavljeno v DKUM: 28.05.2013; Ogledov: 2232; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (4,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici