SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV SOCIALNO VARSTVENIH STORITEV CENTRA ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOBRNA TER ZADOVOLJSTVA DELAVCEV, ZAPOSLENIH V CUDV DOBRNA
Mateja Čerenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Za doseganje uspešnosti poslovanja v teoriji in vsakdanji praksi vse bolj poudarjamo pomen spremljanja kakovosti, motiviranja in spodbujanja inovativnosti ter iniciativnosti, poznavanja vizije in ciljev organizacije, strokovne usposobljenosti, notranjega komuniciranja, medsebojnih odnosov, vodenja, nagrajevanja in zadovoljstva z delom. Rdeča nit naloge je ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v Centru za usposabljanje, delo in varstvo Dobrna in ugotavljanje zadovoljstva delavcev, ki te storitve izvajajo. Zato smo pozornost usmerili na spoznanja s področja kakovosti storitev in predstavitev načinov oziroma možnosti ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v Sloveniji. Na kratko smo povzeli spoznanja o motiviranju in pomenu ugotavljanja zadovoljstva delavcev. Pomemben del naloge je predstavitev rezultatov ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov socialnovarstvenih storitev v CUDV Dobrna in zadovoljstva delavcev CUDV Dobrna, ki te storitve izvajajo. Dodali smo povzetek navedenih ugotavljanj zadovoljstva. Podatke smo zbrali z anketami, ki smo jih izvajali v letih 2005, 2007 in 2008 (uporabniki) oziroma v obdobju od 2005 do 2008 (delavci). Rezultati so pokazali prevladujočo zadovoljstvo pri uporabnikih in delavcih.
Ključne besede: - zadovoljstvo uporabnikov storitve, - zadovoljstvo delavcev, - kakovost, - motivacija.
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 2325; Prenosov: 394
.pdf Celotno besedilo (881,23 KB)

2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU X
Maja Pušnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsi vemo, da smo najbolj učinkoviti, če se dobro počutimo, na katerem koli področju. Dobro počutje, samozavest, motiviranost in še kaj drugega pripomore k temu, da z veseljem opravljamo stvari, ki se jih lotimo. V prostem času se večina ljudi ukvarja s hobiji, ki so jim všeč oziroma katere si sami želijo. Malokdo pa ima srečo, da je hobi hkrati tudi služba. Glede na to, da danes služba predstavlja precejšen del našega življenja, je še toliko bolj pomembno, kako se počutimo v delovnem okolju, kako se razumemo s sodelavci in vodstvom ter predvsem koliko sebe smo pripravljeni žrtvovati in »pustiti« na delovnem mestu, za doseganje višjih ciljev in boljših rezultatov podjetja. Veliki večini ljudi je danes služba izključno le stremljenje k zaslužku za preživetje. Od vodstva podjetja je odvisno, koliko pozornosti je pripravljeno posvetiti enemu najpomembnejših dejavnikov, ki doprinese k doseganju dobrih rezultatov in uresničevanju zastavljenih ciljev , to je organizacijska klima. Na kakšen način ustvariti prijetno in ugodno klimo, za večino zaposlenih, naj bi ugotavljalo vodstvo. Menim, da je predvsem od vodstva odvisno, ali bo kolektiv deloval enotno, kot homogena celota oziroma uspešen team, ki enotno stremi in deluje z namenom uresničevanja ciljev podjetja, katere smatrajo in jih sprejemajo hkrati tudi za svoje. Namen moje diplomske naloge je najprej opredeliti pojem organizacijske klime, njene dimenzije, pojme, sorodne organizacijski klimi. Omenila bom tudi pojem motivacije in bistvene dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih v podjetjih. Raziskovalni del diplome sem namenila raziskovanju organizacijske klime in zadovoljstvu zaposlenih v podjetju, kjer sem tudi sama zaposlena. Na podlagi opravljene ankete bom podala dobljene rezultate, izdelala analizo obstoječega stanja ter predlagala ideje in rešitve, ki bi lahko pripomogle k dvigu zadovoljstva zaposlenih in s tem povezanim boljšim rezultatom dela.
Ključne besede: Organizacijska klima, Zadovoljstvo delavcev, Motivacija
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 3397; Prenosov: 554
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
PERCEPCIJA MERJENJA ORGANIZACIJSKE KLIME
Majda Končan, 2011, diplomsko delo

Opis: cilj merjenja organizacijske klime je spoznati trenutno organizacijsko klimo v podjetju. Rezultate organizacijske klime je potebno ustrezno analizirati in jih predstaviti vsem zaposlenim. Dobro ocenjene kategorije so prizanje in potrditev dobrega dela v preteklosti. Slabše ocenjene kategorije pa je potrebno vzeti kot izziv za naprej.
Ključne besede: percepcija, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo delavcev, uspešnost podjetja
Objavljeno: 05.08.2011; Ogledov: 1422; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

4.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU X
Dejan Novoselnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima in njeno raziskovanje v podjetju omogoča vodstvu oziroma managementu vpogled v mnenja oziroma prepričanja zaposlenih o organizaciji, delovnem okolju in pogojih dela. Vsaka pomoč organizaciji, ki jo pripelje hitreje do cilja, je dobrodošla. Vodstvo podjetja kreira doseganje dobrih rezultatov in uresničevanje zastavljenih ciljev, kar vpliva na organizacijsko klimo. Zaposlitev pomeni za večino ljudi v današnjem času zaslužek za preživetje. Mnogo ljudi ima različne hobije, s katerimi obogatijo preživljanje prostega časa. Le nekateri od teh imajo srečo, da imajo hobi hkrati za službo. Gre za posebno predanost, saj v današnjem času preživljamo precej časa na delovnem mestu. Veselje pri opravljanju del, pri katerih sodelujemo, je pogojeno z dobrim počutjem, motiviranostjo, samozavestnostjo. Kar nagradimo se večkrat povrne, je najpomembnejše načelo managementa. Pri tem je pomembno, kako se v službi počutimo, razumemo s sodelavci in vodji ter pripravljenost dodatnega napora za doseganje zastavljenih ciljev. Ravnanje z ljudmi pri delu vpliva na organizacijsko klimo, dobra klima pa je predpogoj za zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu je predstavljena in obdelana organizacijska klima, njene dimenzije in pojmi sorodni organizacijski klimi. Opisana je tudi tema motivacije z motivi in dejavniki, kateri vplivajo na motivacijo zaposlenih na delovnih mestih. V raziskovalni del diplomske naloge je vključeno ugotavljanje organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju, kjer sem tudi sam zaposlen. Predstavljeni so rezultati anket z izdelano analizo obstoječega stanja. Predlagane so ideje in rešitve, ki bi lahko pripomogle k rasti zadovoljstva zaposlenih in posledično boljšim rezultatom dela.
Ključne besede: - Organizacijska klima - Zadovoljstvo delavcev - Motivacija
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 989; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (766,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici