| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo študentov z elementi izobraževalnega sistema na Fakulteti za organizacijske vede
Minka Štembal, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Visoko šolstvo postaja čedalje bolj konkurenčno in fakultete se morajo iz leta v leto vedno bolj truditi za ohranjanje ali povečanje števila vpisov. Študentje v bistvu postajajo kupci.Ravnajo se po potrošniških navadah, ki so podobne tudi v drugih panogah. Študentje pričakujejo kvaliteten študij na kvalitetni izobraževalni ustanovi, ki bo zadovoljila njihove potrebe. Kvaliteten študij bo zagotovil zadovoljne študente, le-ti pa bodo ponesli dober glas o ustanovi in tako poskrbeli za nove študente, ki se bodo po njihovih priporočilih vpisovali na fakulteto. V nalogi smo izpostavili ključne elemente študijskega sistema, ki vplivajo na zadovoljstvo študentov, in jih merili v raziskavi. Ob tem smo upoštevali tudi demografske dejavnike. Raziskavo smo izvedli na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Rezultati so pokazali nekatere pomanjkljivosti na fakulteti in nekatere prednosti, ki jih ima fakulteta, poleg tega smo dokazali tudi vpliv demografskih dejavnikov na zadovoljstvo z elementi izobraževalnega sistema. Rezultati raziskave bodo v pomoč obravnavani fakulteti, da bo z določenimi spremembami lahko povečala zadovoljstvo med študenti.
Ključne besede: Visokošolstvo, kvaliteta storitev, izobraževalni sistem, zadovoljstvo študentov in raziskava.
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 851; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

2.
Zadovoljstvo študentov s prehrano in storitvijo v Gostilni Brbončica
Anita Höferle, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti splošno zadovoljstvo študentov s ponudniki hrane na študentske bone in zadovoljstvo študentov s prehrano in storitvijo v Gostilni Brbončica. Prav tako je namen pridobiti mnenje študentov o okusu, svežini in raznovrstnosti hrane ter njihove predloge za pestrejšo ponudbo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični del in empirični del. Cilj v teoretičnem delu je pregled relevantne literature na temo zagotavljanja kakovosti ponudbe in privabljanja gostov ter ugotavljanja njihovega zadovoljstva. Empirični del naloge smo posvetili zbiranju podatkov o splošnem zadovoljstvu študentov s ponudniki hrane na študentske bone in o zadovoljstvu študentov s prehrano ter storitvijo v gostilni Brbončica. Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom. Ugotovili smo, da se 47 odstotkov študentov prehranjuje na študentske bone 3- do 4-krat tedensko, v Gostilni Brbončica pa le 31 odstotkov. Ugotovili smo tudi, da se manj kot 1-krat na teden v gostinskih lokalih prehranjujejo 4 odstotki študentov, v Gostilni Brbončica pa 35 odstotkov. Rezultati so pokazali, da kakovost in raznovrstnost hrane nista najpomembnejša dejavnika, ki vplivata na izbor gostinskega lokala. Takšnega mnenja je bilo 18 odstotkov študentov. Ugotavljamo, da so študentje pretežno zelo zadovoljni s prehrano (68 odstotkov jih je bilo zelo zadovoljnih) in s storitvijo (64 odstotkov jih je bilo zelo zadovoljnih) v Gostilni Brbončica. Splošen vtis o Gostilni Brbončica je zadovoljiv, takšnega mnenja je bilo 45 odstotkov anketiranih.
Ključne besede: kakovost, študentski boni, zadovoljstvo študentov, prehrana, gostinski lokal
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 596; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici