| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1172
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Percepcija psihologov o poklicni identiteti : magistrsko delo
Petra Vincetič, 2022, magistrsko delo

Opis: Tekom dveh študij smo raziskali poklicno identiteto psihologov. Poklicna identiteta zajema samozaznane značilnosti, relevantne za poklic osebe. V prvi študiji, ki je bila replikacija, smo preučili, katere cilje so psihologi zaznavali kot izključne za psihološke intervencije, katere naloge so dojemali kot izključno psihološke ter katere naloge so videli kot deljene z drugimi strokovnjaki. To smo storili na podlagi vsebinske analize odgovorov 71 udeležencev na tri odprta vprašanja. Najpogosteje navedeni cilji so bili promocija spremembe, promocija blagostanja, izboljšanje posameznika, psihološko znanje, podpora posameznika, razrešitev stiske, razumevanje posameznika in medosebni odnosi. Najpogosteje navedene psihološke naloge so bile psihološka diagnostika, psihološko testiranje, psihološko svetovanje, psihoterapija in svetovanje. Kljub temu da navedeni cilji in naloge niso bili nujno edinstveno psihološki, smo jih interpretirali kot pomembne za psihologe in njihovo poklicno identiteto. V drugi študiji smo razvili nov Vprašalnik poklicne identitete psihologov. Vprašalnik je vseboval štiri dimenzije; Globalno identiteto, Kompetentnost, Pripadnost skupini psihologov in Edinstvenost. Na vzorcu 236 psihologov smo preverili psihometrične značilnosti vprašalnika. Končna faktorska struktura vprašalnika z 21 postavkami je bila jasna in je pojasnila pribl. 43 % variance. Vprašalnik je bil v celoti zanesljiv pri Cronbachovem α = ,86. Posamezne dimenzije so bile od nizko zanesljive pri Cronbachovem α = ,67 do visoko zanesljive pri Cronbachovem α = ,81. Preverili smo tudi povezanost med poklicno identiteto ter delovnim zadovoljstvom, ki sta se izkazala kot pomembno zmerno pozitivno povezana. Psihologi so v splošnem samoporočali močno poklicno identiteto ter visoko delovno zadovoljstvo.
Ključne besede: cilji psihološke intervencije, psihološke naloge, poklicna identiteta, delovno zadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 03.06.2022; Ogledov: 74; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

2.
Vpliv team building programov na razvoj zaposlenih v podjetju
Žiga Pačnik, 2022, magistrsko delo

Opis: Usposabljanje in razvoj zaposlenih je nepogrešljivo strateško orodje za izboljšanje njihove uspešnosti. Glavni cilj magistrskega dela je preučiti vpliv team building programov na razvoj zaposlenih. Zaradi sunkovite globalizacije in modernizacije so podjetja primorana slediti trendom in si zagotavljati ustrezno konkurenčno prednost. Osrednji proces lahko pusti posledice na zaposlenih, če se vzporedno s tem procesom ne zagotavljajo ustrezni mehanizmi razvoja zaposlenih in s tem povezanega zadovoljstva na delovnem mestu. V dobi sodobnega kapitalizma so zaposleni z visoko specializacijo znanja v podjetjih višje vrednoteni, saj so kvalificiran in s tem težje zamenljiv kader. Namen magistrskega dela je v sklopu teoretičnih okvirjev preučiti dejavnike, ki vplivajo na razvoj zaposlenih, na njihovo dobro počutje in zadovoljstvo. Nadalje raziščemo programe in pristope, s katerimi organizacije dosegajo želene vplive. V okviru praktičnega dela s pomočjo anketnega vprašalnika analiziramo vpliv team building programov na razvoj zaposlenih v podjetjih Informatika, d. d., in Oryx, d. o. o. Team building predstavlja pomembno strategijo za razvoj organizacij, saj je v ospredju medsebojno sodelovanje zaposlenih in nadgradnja njihovega nivoja interakcije. Ker je v Sloveniji vpliv team building programov slabše raziskano področje, se na podlagi praktičnih okvirjev osredotočimo na vpliv, ki ga imajo team building programi na zaposlene. S pomočjo interpretacije pridobljenih rezultatov ugotovimo, da team building programi izboljšajo učinkovitost in produktivnost zaposlenih na primeru sodelujočih podjetij. Ravno tako zaposleni pozitivno vrednotijo odnos do team building programov. Starostna segmentacija v sodelujočih podjetjih ne vpliva na stopnjo zadovoljstva z izvajanjem team building programov, kar indicira na dobro zastavljenost programov. Ravno tako so zaposleni v večji meri zadovoljni z delovnim mestom, zato pogostost udeležbe na team building programih neposredno ne vpliva na njihovo zadovoljstvo. Vsekakor pa zaposleni menijo, da team building programi pozitivno vplivajo na njihove odnose med sodelavci. Na podlagi ugotovitev magistrskega dela sklenemo, da izvedba team building programov pripomore k vsesplošni blaginji podjetij in je relevantna.
Ključne besede: team building, team building programi, razvoj zaposlenih, zadovoljstvo, motivacija, dobro počutje
Objavljeno v DKUM: 01.06.2022; Ogledov: 87; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

3.
Analiza zadovoljstva tujih turistov s turistično ponudbo v Termah Ptuj : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Larisa Lorbek, 2022, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem je ena najstarejših oblik turizma, ki se v veliki večini navezuje na uporabo naravnih zdravilnih dejavnikov. Ker pa danes živimo v zelo hitrem času, je pomembno, da najdemo tudi čas za sprostitev in dobro počutje, kar pa nam omogoča široka paleta velneških storitev. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili osnovne pojme, kot so: turizem, turist, zadovoljstvo turistov, turistični proizvod in zdravje. Nato smo se posvetili zdraviliškemu turizmu in njegovi zgodovini, zdraviliščem v Sloveniji, Mestni občini Ptuj in Termam Ptuj. Ugotovili smo, da so se definicije osnovnih pojmov skozi čas spreminjale, kakor se je spreminjal tudi turizem. Sledil je empirični del raziskave – analiza zadovoljstva tujih turistov s turistično ponudbo v Termah Ptuj. Do pridobljenih podatkov smo prišli s pomočjo kvantitativne raziskave – sestavljenim anketnim vprašalnikom v angleškem in nemškem jeziku. Ugotovili smo, da so tuji turisti v povprečju zelo zadovoljni s turistično ponudbo in da imajo Terme Ptuj velik potencial za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: zadovoljstvo turistov, zdraviliški turizem, zdravilišča v Sloveniji, Mestna občina Ptuj, Terme Ptuj
Objavljeno v DKUM: 15.04.2022; Ogledov: 182; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo
Anamarija Krčmar, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo »Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo« je pisano z namenom ugotavljanja spodbud, ki motivirajo skupine starejših zaposlenih, kako to deluje na njihovo zadovoljstvo pri delu in kakšen vpliv ima motivirani in zadovoljni starejši delavec na poslovno organizacijo. Delo je razdeljeno na teoretičen pregled, ki ga opredeljujejo ključni pojmi in številne primerjave raziskav iz istih ali podobnih področij različnih avtorjev in strokovnjakov, ter na empiričen del, v katerem se nahaja empirična raziskava. Empiričen del raziskave je bil izvajan s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli na področju Hrvaške in je zajemal 200 oseb starih nad 45 let v delovnem razmerju oziroma pri končnih rezultatih so kot reprezentativni vzorec upoštevani tisti, ki so sodili v skupino starejših zaposlenih. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da skupino starejših zaposlenih najbolj spodbujajo notranji dejavniki, dokler motiviranost in delovno okolje vplivata na njihovo večje zadovoljstvo in uspešnost pri delu. Njihovo intelektualno bogastvo, znanje in izkušnje, ki so jih pridobili z leti, so razlog zaradi katerega se številne poslovne organizacije odločajo, da zadržijo starejše zaposlene na delovnem mestu, da bi ti prenašali znanje na mlajše generacije in v sinergiji različnih starostnih ekip prispevali k uspešnosti poslovnih organizacij.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo pri delu, starejši zaposleni, skupina starejših zaposlenih, poslovna organizacija.
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 178; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

5.
Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami
Maya Sarah Majcen, 2022, magistrsko delo

Opis: Način, kako odjemalec dojema kakovost storitve in kako slednje vpliva na zadovoljstvo z e-bančništvom, se razlikuje od načina, kako odjemalec dojema kakovost in zadovoljstvo s tradicionalnim bančništvom. Zato je pomembno, da se posvetimo tudi temu področju in proučimo glavne dimenzije, ki merijo zaznano kakovost z e-bančništvom in kako te dimenzije vplivajo na zadovoljstvo. Tema magistrske naloge so e-bančne storitve, torej mobilno in/ali spletno/elektronsko bančništvo. Odgovoriti želimo na vprašanje, kako odjemalci e-bančno storitev dojemajo z vidika zaznane kakovosti in kako zaznana kakovost vpliva na njihovo zadovoljstvo. Prav tako smo v magistrski nalogi razvili oz. opredelili metodologijo za merjenje kakovosti e-bančnih storitev. Podatke smo zbrali na vzorcu 128 odjemalcev e-bančnih storitev in s faktorsko analizo preverili veljavnost ter zanesljivost merilne lestvice. Sledila je izvedba regresijske analize, s katero smo ugotovili, kako posamezni konstrukti zaznavanja kakovosti vplivajo na zadovoljstvo. Ugotovili smo, da ima najmočnejši vpliv na zaznavanje kakovosti spremenljivka dizajn in izpolnitev pričakovanj, najšibkejši vpliv pa spremenljivka interaktivnost.
Ključne besede: e-poslovanje, e-bančništvo, kakovost e-bančnih storitev, zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami, faktorska analiza
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 158; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

6.
Vpliv pripojitve računovodskih servisov na zadovoljstvo in zaupanje strank
Žiga Podgrajšek, 2022, magistrsko delo

Opis: Danes računovodstvo ne predstavlja samo računovodskega vidika, ampak tudi vidike s področja davčnega ter finančnega svetovanja. Stranke danes potrebujejo mnogo več informacij za uspešno poslovanje na trgu. Računovodstvo se spreminja na tehnološkem nivoju in zelo hitro napreduje. Vse je že avtomatizirano in tudi stranke se morajo temu prilagajati. Počasi prihaja tudi do vzpostavitve umetne inteligence znotraj računovodenja, kar lahko predstavlja problem za poklic računovodje, saj ga bo lahko nadomestil računalnik. Večja podjetja ter samostojni podjetniki od svojega računovodje potrebujejo mnogo več kakor pa samo računovodski vidik; potrebujejo tudi finančno svetovanje, davčno svetovanje ter kako izboljšati svoj položaj na trgu. Za poklic dobrega računovodje je potrebno nenehno izobraževanje ter izboljšanje, saj lahko le tako svojim strankam nudi poslovne storitve, ki jih te tudi zahtevajo. V teoretičnem delu smo na kratko opisali, kaj točno sploh računovodstvo je ter kako se je začelo in kako se razvija. Potem smo na kratko opisali poklic računovodje ter predstavili pomen računovodskih servisov. Opisali smo tudi, kaj točno nudijo računovodski servisi – zunanje izvajanje storitev. V empiričnem delu smo se nato osredotočili na pripojitev dveh večjih računovodskih servisov in kakšen vpliv ima to na zadovoljstvo ter zaupanje strank. Analizirali smo zadovoljstvo in zaupanje strank glede na starost, spol, izobrazbo ter na obliko podjetja – samostojni podjetnik. Analizo smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega se je odzvalo 66 strank. Hipotezi 1 in 2 sta se nanašali na vprašanje, ali starost vpliva na zadovoljstvo ter zaupanje strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo potrdili, saj je starost vplivala na nihanja med zaupanjem in zadovoljstvom strank pri pripojitvi. Hipotezi 3 in 4 so temeljili na stopnji izobrazbi in ali je ta statistično značilno povezana z zadovoljstvom ter zaupanjem strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo zavrnili, saj v analizi ni prihajalo do nobene statistično značilne povezanosti. V hipotezah 5 in 6 smo analizirali, ali med spoloma prihaja do statistično značilnih razlik glede na zadovoljstvo ter zaupanje strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo ponovno zavrnili. Med moškimi in ženskami ni prihajalo do statistično značilnih razlik pri zadovoljstvu tako kot tudi pri zaupanju ne. Zadnja hipoteza je temeljila na visoki stopnji zadovoljstva pri strankah, ki so samostojni podjetniki. Samostojni podjetniki imajo visoko stopnjo zadovoljstva pri pripojitvi računovodskih servisov, saj je bila povprečna vrednost zadovoljstva kar 3,70, kar predstavlja dobro zadovoljstvo novega računovodskega servisa.
Ključne besede: računovodstvo, računovodski servis, pripojitev računovodskih servisov, zadovoljstvo, zaupanje.
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 80; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

7.
Študija primera – delo koordinatorja zdravstvene obravnave
Albina Steiner, 2021, magistrsko delo

Opis: Demografske spremembe v družbi zahtevajo organizacijske spremembe, ki stremijo h kakovostni obravnavi pacienta in upoštevajo stroškovno učinkovitost. V Splošni bolnišnici Jesenice se je zaradi potreb uveljavil koordinator zdravstvene obravnave, ki pomembno vpliva na zadovoljstvo pacientov, njihovih svojcev in zaposlenih. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pregledali slovensko in tujo literaturo. Predstavili smo organizacijo dela v zdravstveni negi in metode delitve dela, natančneje smo opredelili model koordiniranje primera. Predstavili smo delo koordinatorja zdravstvene obravnave v Splošni bolnišnici Jesenice. V empiričnem delu smo prikazali rezultate raziskave seznanjenosti zaposlenih v Splošni bolnišnici Jesenice z delom koordinatorja zdravstvene obravnave. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika zaprtega tipa. V raziskavi je sodelovalo 81 anketirancev. Ugotovili smo, da je zaposlenim z daljšo delovno dobo delo KZO bolj poznano in posledično bolj pomembno, zavedajo se tudi vpliva na kakovost zdravstvene oskrbe po uvedbi dela KZO. Rezultati so pokazali, da imajo zdravniki specialisti in diplomirane medicinske sestre pogostejše stike s KZO kot tehniki zdravstvene nege in zdravniki specializanti, ki jim je delo KZO tudi manj poznano. Ugotovili smo, da vloga KZO še ni povsem transparentna, ne glede na to, da začetki dela KZO v Splošni bolnišnici Jesenice segajo že v leto 2003. Poznavanje dela KZO, aktivno sodelovanje vseh članov zdravstvenega tima in dober prenos informacij so nujno potrebni za zadovoljstvo pacientov, svojcev in tudi zaposlenih, zato svetujemo, da se organizirajo redna izobraževanja o delu in učinkovitosti KZO in se delovno mesto vključi tudi v model uvajanja novozaposlenih v bolnišnici za medicinske sestre in zdravnike.
Ključne besede: organizacija dela v bolnišnici, koordiniranje primera, koordinator zdravstvene obravnave, kakovost zdravstvene oskrbe, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 02.02.2022; Ogledov: 253; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

8.
Vpliv zunanjih dejavnikov na zadovoljstvo pacientov z obravnavo na urgenci
Valerija Nemgar, 2021, magistrsko delo

Opis: Na pacienta in njegovo zadovoljstvo z obravnavo imajo pred in med zdravstveno obravnavo ter po njej vpliv številni notranji in zunanji dejavniki. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako zunanji dejavniki vplivajo na zadovoljstvo z obravnavo v prostorih Urgentnega kirurškega bloka Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. V magistrskem delu je uporabljen anketni vprašalnik, ki se že vrsto let deli v Urgentnem kirurškem bloku. Primerjani so podatki, ki smo jih pridobili v treh različnih časovnih obdobjih. V prvem, ko je bila urgenca v starih dotrajanih prostorih, v drugem, ko je bila v začasnih in improviziranih prostorih, ter v tretjem obdobju, ko je bila urgenca v novih, sodobno opremljenih prostorih. Raziskano je, kakšen vpliv imajo prostori in oskrba v njih na zadovoljstvo pacientov. Ugotovljeno je, da ni razlike v oceni zadovoljstva pacientov, ki so bili oskrbljeni v starih prostorih, v primerjavi s pacienti, ki so bili oskrbljeni v novih z novo opremo, se pa le-ta nakazuje (p = 0,077). Potrjena je hipoteza, da so pacienti, ki so seznanjeni s predvidenim časom čakanja na obravnavo, bolj zadovoljni od tistih, ki te informacije niso imeli, in da so bili pacienti, ki so pred odhodom iz bolnišnice prejeli dovolj informacij glede zdravstvenega stanja, bolj zadovoljni kot tisti, ki teh informacij niso imeli. Najboljši rezultat zdravstvene oskrbe je zadovoljen pacient. Na pacienta pred in med oskrbo ter po njej vplivajo številni tako notranji kot tudi zunanji dejavniki. K zadovoljstvu z obravnavo veliko prispeva informiranost pacienta tako glede časa obravnave kot tudi glede obravnave in navodil po odpustu domov. Pacient, ki ve, na koga se lahko obrne v primeru potrebe po pomoči, je bolj zadovoljen.
Ključne besede: Zadovoljstvo pacientov, zunanji dejavniki, urgenca, gneča.
Objavljeno v DKUM: 05.01.2022; Ogledov: 167; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
Zadovoljstvo turistov s ponudbo turističnih kmetij na območju občine brežice : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Barbara Šoško, 2021, diplomsko delo

Opis: Turizem na kmetiji je ena od najpogostejših dopolnilnih dejavnosti, za katero se odločajo slovenski kmetje. V občini Brežice imamo kar nekaj turističnih kmetij, v diplomskem delu pa smo obravnavali pet turističnih kmetij, in sicer: turistično kmetijo Pri Martinovih, turistično kmetijo Vimpolšek, turistično kmetijo Zevnik, turistično kmetijo Juričko in turistično kmetijo Istenič, ter analizirali zadovoljstvo turistov s ponudbo obravnavanih turističnih kmetij. V teoretičnem delu smo predstavili pojma »turizem na podeželju« ter »turizem na kmetiji«, obravnavali pa smo tudi pojem »zadovoljstvo turista«. Zadovoljstvo turista je želja vsakega podjetja, je vir konkurenčne prednosti, zadovoljni gosti pa prinašajo številne poslovne koristi. S kvalitativno raziskavo smo s pomočjo intervjuvanja nosilcev dopolnile dejavnosti na obravnavanih kmetijah spoznali, kako spremljajo zadovoljstvo in želje gostov, kakšno segmentacijo gostov imajo, kako tržijo svojo ponudbo in ali imajo načrte za nadaljnji razvoj. S kvantitativno raziskavo pa smo s pomočjo anketnih vprašalnikov ugotavljali, kakšno je splošno zadovoljstvo turistov z obravnavanimi turističnimi kmetijami ter kakšne so njihove želje in predlogi k izboljšavi oziroma dopolnitvi njihove ponudbe. Na podlagi obeh raziskav smo podali ugotovitve ter predloge za izboljšavo ponudb na obravnavanih turističnih kmetijah.
Ključne besede: turizem na kmetiji, zadovoljstvo turista, občina Brežice, anketa, intervju
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 297; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
Marketinško komuniciranje v fitnesu Fitinn
Monika Poboljšaj, 2021, magistrsko delo

Opis: Za naš obstoj in razvoj v družbah komuniciranje predstavlja eno izmed glavnih dejavnosti, s katero se srečuje človek. Komuniciramo, odkar prijočemo na svet, ne samo z besedami, temveč tudi s kretnjami, pogledi, mimiko obraza in s premikanjem telesa nasploh. Vse naštete komunikacijske veščine skozi čas in razvoj spreminjamo in dopolnjujemo. Na enak način se tovrstna rast in razvoj dogajata v podjetjih. Z leti se komuniciranje nadgrajuje, saj je cilj vsakega podjetja, ohraniti svojo konkurenčno prednost, in s tem tudi svoje zveste uporabnike. Dobro poznavanje slednjih in razumevanje njihovih potreb je namreč pogoj za obstoj blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opisali, kaj razumemo pod pojmom marketinško komuniciranje, kakšne so njegove naloge, aktivnosti in instrumenti, katerih se podjetja poslužujejo za dosego dobrega poslovanja. Temu sledi podrobna predstavitev podjetja Fitinn, njihova ponudba storitev in instrumenti komuniciranja. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih rezultatov z vzorca 103 anketirancev raziskovali, kakšno je njihovo poznavanje izraza marketinško komuniciranje, pogostost obiskovanja fitnesa ter prepoznavanje fitnesa Fitinn in ocenjevanje zadovoljstva. Rezultate smo analizirali s pomočjo statističnega programa in jih prikazali v tabelah. Izvedli smo opisno statistiko oz. deskriptivno metodo ter uporabo parametričnih testov, s pomočjo katerih smo merili zadovoljstvo uporabnikov z marketinškim komuniciranjem glede na spol in starost. Prav tako smo ugotovili srednje močno in statistično pozitivno razliko med ocenjevanjem in poznavanjem izraza marketinško komuniciranje.
Ključne besede: komuniciranje, zadovoljstvo, oglaševanje, fitnes Fitinn
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 264; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici