| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZVOJ IN INTEGRACIJA SISTEMA CRM ZA PODPORO REZERVACIJSKEGA SPLETNEGA PORTALA
Mitja Hojnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V današnjem času, ko se trgi dramatično spreminjajo in se konkurenti v poslovnem svetu dnevno soočajo z velikimi izzivi, kot so globalizacija, rastoča konkurenca, zasičen trg in visoka pričakovanja ter želje strank, je izrazito pomembno, da podjetje nameni veliko pozornosti kakovostnim odnosom s strankami. Z dobrimi odnosi lahko podjetje računa na dolgoročno sodelovanje, zadovoljno in lojalno stranko in konec koncev tudi na finančno korist. Posledično si lahko s tem ustvari veliko konkurenčno prednost na trgu. Za takšen nivo poslovanja je ključnega pomena kombinacija ustrezne informacijske tehnologije in ustreznega sistema za upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM). Z omenjenim sistemom pridobimo celostni pregled nad obstoječimi in potencialnimi kupci, pregled nad izvedenimi in planiranimi aktivnostmi, možnost prikazovanja analitičnih podatkov, kazalnikov uspešnosti prodaje, dobička ipd. V diplomskem delu bomo predstavili, kaj je sistem CRM ter njegov razvoj in integracijo z rezervacijskim portalom, hkrati pa bomo pokazali, da lahko le s pomočjo takšnega celovitega sistema, kot je sistem CRM, pridobimo konkurenčno prednost na tržišču. Pod konkurenčno prednost štejemo dejstva, kot so izboljšani in celoviti podatki o strankah, njihove potrebe in želje, ažurne informacije o obnašanju tržišča ter informacije o potencialnih poslovnih priložnostih in o celostnem procesu prodaje od začetka do konca. Z razvojem lastnega sistema CRM dosežemo večjo možnost za enostavnejše integracije z ostalimi sistemi in orodji v podjetju ter prilagoditev sistema potrebam in željam trenutnih uporabnikov, hkrati pa se osredotočimo predvsem na stranke in ne samo na profitabilnost.
Ključne besede: CRM, implementacija, spletna aplikacija, rast podjetja, zadovoljni kupci
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 249; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (7,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici