| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA ZDRAVILIŠKO TURISTIČNE PONUDBE DVOJE TERM
Aleksandra Kraner, 2009, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem predstavlja v Sloveniji eno najbolj stabilnih in perspektivnih zvrsti turizma, zato ga upravičeno štejemo med glavne nosilce turistične ponudbe. Danes je vse bolj pomemben kriterij pri izbiri turističnega ponudnika kakovost storitev. Da bi ponudniki ugotovili, na kakšni ravni je njihova ponudba glede na konkurenčno, lahko izvedejo primerjalno analizo. Predstavlja učinkovito orodje za merjenje in primerjavo lastne kakovosti z najboljšimi v panogi, njena spoznanja pa so osnova za sprejem ukrepov za izboljšanje ponudbe. V diplomskem delu smo se omejili na znano turistično destinacijo, Terme Zreče, ter s pomočjo primerjalne analize poskušali ugotoviti razlike med temi slovenskimi termami in avstrijskimi termami Bad Radkersburger Hof. Poskušali smo identificirati elemente ponudbe v avstrijskih termah, ki so v slovenski ponudbi slabše ali pa sploh ne zastopani, a bi jih kazalo vključiti tudi v ponudbo primerjanega slovenskega podjetja. Na podlagi ugotovljenih spoznanj smo podali priporočila, s katerimi bi zagotovili pestrejšo in/ali pa bolj kakovostno zdraviliško-turistično ponudbo v Termah Zreče. Na osnovi rezultatov primerjave in razčlenitve elementov ponudbe, smo glede na zastavljeno trditev ugotovili, da je ponudba v Termah Radkersburger Hof za potencialnega gosta privlačnejša od ponudbe v Termah Zreče predvsem v poletni sezoni. Ugotovili smo, da je ponudba Term Zreče sicer dobra, izboljšanje le-te pa lahko priporočimo na področju ločitve ponudbe za posamezne segmente gostov.
Ključne besede: zdraviliški turizem, ponudba, wellness, primerjalna analiza, Terme Zreče, Terme Radkersburger Hof, Bad Radkersburg
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2548; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 3203; Prenosov: 509
.pdf Celotno besedilo (512,24 KB)

3.
PREDLOG ZA UREDITEV EKOLOŠKE APARTMAJSKE ENOTE Z LASTNO SONČNO ELEKTRARNO
Rok Toplak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, uvodu, smo opisali osnovni problem, namen, zelo pomembne cilje, iz katerih izhaja vsebina naloge, trditve, predpostavke ter omejitve in metode raziskovanja, ki so pripomogle k izdelavi naloge. V drugem poglavju, ki je teoretična osnova diplomskega dela, smo ugotavljali smernice sodobnega turizma in njegovega vpliva na okolje. Podrobneje smo se posvetili varovanju okolja, pridobivanju energije iz alternativnih virov, predvsem iz sončne energije, ki je po strateških načrtih za prihodnost v ospredju. Tretje poglavje se seli preko državne meje v Avstrijo, na avstrijsko vinsko cesto, kjer smo opisali ponudbo treh vzorčnih ponudnikov. Raziskali smo, kakšne bi bile možnosti sodelovanja z njimi in z ostalimi ponudniki na obravnavanem območju. V četrtem poglavju, zadnjem delu naloge, smo zajeli naše zamisli za razvoj vzorčnega EKO-apartmaja sredi neokrnjene narave. Naši načrti temeljijo na okolju prijaznem delovanju, zato smo našo enoto povezali s solarnimi sistemi in sončno elektrarno, kar pomeni, da apartma pridobiva lastno energijo iz obnovljivih virov. V tem poglavju smo naredili tudi SWOT analizo, ki nam je potrdila upravičenost zamisli za takšen projekt.
Ključne besede: Ključne besede: turizem, ekoturizem, okolje, narava, obnovljivi viri energije, sončna energija, trajnostni razvoj, fotovoltaika, okolju prijazna, destinacija, ponudnik, ponudba, Avstrija, avstrijska vinska cesta, Kozjak, Duh na Ostrem vrhu, wellness.
Objavljeno: 24.05.2010; Ogledov: 1779; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Ključne besede: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1794; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (514,10 KB)

5.
STALIŠČA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA K RAZVOJU THERMANE D.D.
Damijan Gorjup, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Operativni management je ključni kader za doseganje ciljev podjetja, saj imajo njegove odločitve velik in neposreden vpliv na samo poslovanje podjetja. Konkurenca na trgu je močna in neizprosna, kar se odraža tudi v zdravstvu in turizmu, to je v panogah, v katerih deluje tudi Thermana d.d. V diplomskem delu smo raziskali stališča operativnega managementa do razvoja Thermane d.d., pokazali na slabosti in pomanjkljivosti in nakazali možne rešitve. Diplomsko delo zajema dva dela. V teoretičnem je zajet pregled literature s področja organizacije in managementa, operativnega managementa in turizma. Empirični del zajema predstavitev družbe, analizo rezultatov ankete, ki je bila izvedena v Thermani d.d. ter sklepe in predloge nastale na podlagi rezultatov ankete.
Ključne besede: Management, Operativni management, Organizacija, Turizem, Zdraviliški turizem, Wellness, Thermana d.d.
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 1287; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (572,26 KB)

6.
ANALIZA PONUDBE STORITEV V TERMAH 3000
Andreja Pohar, 2010, diplomsko delo

Opis: Wellness turizem je vsota vseh odnosov in pojavov, ki izhajajo iz potovanja in bivanja s strani ljudi, katerih glavni motiv je ohranjanje ali spodbujanje zdravja in /ali blaginje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitnes programe, obiskovanje zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in veliko različnih alternativnih terapij. Wellness postaja pomembna dejavnost v turistični ponudbi destinacije. Mnenja o tem, kaj vse je wellness, so različna. Nekateri avtorji trdijo, da je bistvo wellnessa duhovnost. Obstajajo debate, ali se wellness turizem ukvarja s pobegom od samega sebe in sveta v okolju ali pa je tu govora o soočenju samega sebe. Zdravje in wellness turizem se nanašata na potovanja turistov z glavnim namenom, da bi si izboljšali svoje zdravje in/ali počutje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitness programe, obiske zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in različne alternativne terapije, ki izhajajo iz različnih kultur. Wellness lahko definiramo na več načinov. Večina avtorjev definira wellness kot neko telesno aktivnost v povezavi z duševno sprostitvijo in zdravo prehrano ali kot način življenja usmerjen proti optimalnemu zdravju in dobremu počutju kjer so telo, um in duh integrirani v posamezniku, da živi bolj polno življenje v človeški in naravni skupnosti. V diplomski nalogi sem raziskovala ponudbo storitev v Termah 3000. Glavne ugotovitve diplomske naloge so: • Ponudba Term 3000 je zelo raznolika. • Gostje term uživajo še druge storitve turističnih ponudnikov v Občini Moravske Toplice. • Gostje, ki bivajo v Termah 3000, premalo izkoriščajo wellness ponudbo. • Animacijska ponudba prav tako ni povsem izkoriščena s strani gostov.
Ključne besede: Wellness, wellness turizem, Terme 3000, Občina Moravske Toplice
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1432; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU PODJETJA TERME 3000
Edita Bunderla, 2010, diplomsko delo

Opis: V sodobnem turizmu zgolj atraktivna in kakovostna ponudba podjetju še ne zagotavlja uspeha. Ob vse večji konkurenci med ponudniki turističnih storitev in zahtevnosti turistov je vse bolj pomembna ustrezna marketinška usmerjenost in organiziranost podjetja. Dober tržni položaj in prepoznavnost v evropskem merilu bodo podjetja lahko dosegla le s sodobno zasnovanim komuniciranjem s številnimi ciljnimi skupinami. Osnova za uspešno izvajanje tržnih aktivnosti je dobro zasnovana strategija nastopa na trgu. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti skrbno načrtovana; podjetje mora na podlagi vseh zbranih podatkov v skladu z zastavljenimi cilji komuniciranja izbrati ustrezne komunikacijske aktivnosti in zagotoviti ustrezna sredstva za njihovo izvedbo. Terme 3000 so eno vodilnih slovenskih turističnih podjetij, ki je uspešno in uveljavljeno tudi na evropskem turističnem trgu. V skladu s sodobnimi turističnimi trendi so v podjetju razvili ključne turistične produkte, na katerih so zasnovali svoj nadaljnji razvoj. Bogato dediščino Panonskega morja, tradicijo, znanje in vrhunske turistične storitve so v Termah 3000 združili s strokovnostjo zaposlenih, prijaznostjo tamkajšnjih ljudi in urejenim okoljem ter tako ustvarili priljubljeno turistično destinacijo zdravja, lepote in bogatih doživetij. Vendar pa glede na poznavanje razmer v podjetju in ugotovitve raziskave menimo, da bi z učinkovitejšim komuniciranjem svojo uspešnost lahko še povečalo. Tako bodo morali še več naporov usmeriti predvsem v pridobivanje aktualnih informacij s tržišča in prilagajanje sodobnim turističnim trendom. Kljub nekaterim pomanjkljivostim lahko glede na uspešnost podjetja in njegove poslovne rezultate zaključimo, da je komuniciranje v marketingu Term 3000 dovolj uspešno in da je podjetje na dobri poti; ob nekaterih manjših spremembah in posodobitvah ter ob upoštevanju rezultatov tržnih raziskav bo podjetje tudi v prihodnje, na velikem evropskem trgu, lahko ohranjalo in še krepilo svoj tržni položaj. V diplomski nalogi smo preučili komuniciranje v turističnem marketingu in izpostavili pomen oblikovanja ustrezne strategije, ki je v današnjih tržnih razmerah ključnega pomena za doseganje ciljev marketinga in zagotavljanje ustreznega tržnega položaja ter uspešnosti turističnega podjetja. Pri tem smo analizirali dejavnike, ki v največji meri vplivajo na oblikovanje strategije in predstavili to dejavnost v podjetju Terme 3000. Ob primerjavi s teoretičnimi izhodišči in ugotovitvami analize smo želeli ugotoviti pomen in vlogo komuniciranja v marketingu omenjenega podjetja ter način uporabe posameznih elementov promocijskega spleta v okviru izbrane strategije komuniciranja. Z uporabo analitičnih raziskovalnih metod smo dosegli cilj, ki smo so ga zastavili in hkrati potrdili osnovno hipotezo o pomanjkljivostih na področju komuniciranja, ki bi jih ob upoštevanju danih predlogov lahko odpravili in tako še povečali poslovno uspešnost.
Ključne besede: turizem, marketing, zdraviliški turizem, wellness, marketinško komuniciranje, strategija komuniciranja, promocijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, elektronsko trženje.
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 2573; Prenosov: 489
.pdf Celotno besedilo (999,67 KB)

8.
ZDRAVSTVENI TURIZEM
Ksenija Krnjaić, 2010, diplomsko delo

Opis: V prvem poglavju smo definirali temo, cilje, tezo in raziskovalne metode, uporabljene v tem diplomskem delu. Drugo poglavje govori o celovitem razumevanju zdravja kot o telesnem, duševnem in duhovnem blagostanju in vzdrževanju ter spodbujanju tako razloženega zdravja z uporabo naravnih zdravilnih dejavnikov, posebnih postopkov in zdravniškega nadzora. Tako razumljeno zdravje daje turističnemu gospodarstvu možnost, da turističnemu tržišču in tržišču zdravja ponudi primeren turistični produkt, katerega značilnosti se vse bolj izražajo prav z zdravstvenim turizmom. Glede na to, da turizem predstavlja za Republiko Hrvaško enega izmed najpomembnejših gospodarskih sektorjev, smo začeli tretje poglavje s pregledom pomena turizma in še posebej pomena zdravstvenega turizma v hrvaškem BDP. V tem poglavju smo tudi predstavili poslovanje Specialne bolnišnice Varaždinske Toplice kot enega izmed nosilcev te ponudbe. V četrtem poglavju smo predstavili vlogo zdravstvenega turizma v turistični ponudbi Slovenije s posebnim poudarkom na ponudbi Zdravilišča Laško. V sklepnem, petem poglavju, smo izvedli primerjalno analizo ponudbe in danosti obeh omenjenih organizacij iz Hrvaške in Slovenije ter izdelali priporočila, kako razviti ponudbo Specialne bolnišnice Varaždinske Toplice tako, da bo na tržišču ponudbe dobrega počutja postala tržno uspešnejša. Izpostavili smo področja, na katerih se mora ponudba bolnišnice reorganizirati in izboljšati, da bi lahko v prihodnosti dosegli na področju zdravstvenega turizma konkurenčno pozicijo v tovrstni evropski ponudbi.
Ključne besede: zdravstveni turizem, naravni zdravilni dejavniki, wellness, Zdravilišče Laško, Specialna bolnišnica Varaždinske Toplice
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 3317; Prenosov: 572
.pdf Celotno besedilo (4,74 MB)

9.
VLOGA IN POMEN ŠPORTNE REKREACIJE V TURISTIČNIH PROGRAMIH ZDRAVSTVENE PREVENTIVE
Boštjan Buhin, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo obravnava pomen telesnih aktivnosti, predvsem vadbe v fitnes centru, pri oblikovanju turističnih preventivnih zdravstvenih programov. Telesna aktivnost in zdrav način življenja postajata čedalje bolj pomembna pri ohranjanju zdravja in dobrega počutja tudi v pozni starosti. V diplomskem delu so najprej predstavljene vrste telesnih aktivnosti, pomen vadbe v fitnesu in njenih zvrsti (individualna in skupinska vadba) ter se osredotoči na vadbo v fitnesu v turističnih programih. Individualna in skupinska vadba v fitnesu sta prisotni že daljše obdobje v različnih fitnes centrih ter studiih. Fitnes vadba, kot primarna aktivnost turističnih programov zdravstvene preventive, je na turističnem trgu relativno nov pojav. V primarni raziskavi smo med zdraviliškimi gosti ugotavljali, kolikšen pomen ima fitnes za udeležence turističnih programov, kateri dejavniki vplivajo na turiste, da se odločajo za turistične programe, ki vključujejo fitnes vadbo. Ugotovili sem, da koriščenje turističnih programov, ki vključujejo fitnes ni tako odzivno kot bi pričakovali in si želeli.
Ključne besede: telesna aktivnost, vadba v fitnes centrih, zdrav način življenja, wellness, wellness turizem, aktivne počitnice, turistični program
Objavljeno: 21.07.2011; Ogledov: 2368; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (779,76 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici