SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 137
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Preventivno delovanje šolske svetovalne službe pri učencih z učnimi težavami
Petra Vodošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Učne težave, s katerimi se sooča vse več sodobnih šol, predstavljajo zelo trdovraten in kompleksen problem z zaskrbljujočimi oblikami in razsežnostmi. Pri premagovanju tovrstnega problema igra med drugimi pomembno vlogo tudi šolska svetovalna služba. V teoretičnem delu diplomske naloge sem najprej opredelila šolsko svetovalno službo, njene osnovne vrste dejavnosti, s poudarkom na razvojno-preventivni dejavnosti in temeljnih načelih, ki jih šolska svetovalna služba pri delu mora upoštevati. V
Ključne besede: Ključne besede: šolska svetovalna služba, načela za delo šolske svetovalne službe, razvojno-preventivna dejavnost, učne težave, vzroki in odkrivanje učnih težav, interdisciplinarni pristop, pomoč učencem z učnimi težavami, sodelovanje šolske svetovalne službe, usposobljenost za delo z učenci z učnimi težavami, izpopolnjevanje, napredek, ovire pri delu z učnimi težavami.
Objavljeno: 17.02.2009; Ogledov: 4809; Prenosov: 930
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

7.
PREMAGOVANJE STRESA V REVIZIJSKEM PODJETJU
Katja Juhart, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Zaradi zmeraj hitrejšega ritma življenja le malokomu uspe ohraniti stalno notranje ravnovesje. Pritiski, ki se sicer začnejo že zelo zgodaj (otroci v boju za boljšo oceno), se nadaljujejo, ko se zaposlimo in moramo dokazati, da smo vredni in sposobni učinkovito opravljati delo, za katerega smo se potegovali. Kako naj si torej zagotovimo notranji mir, ne glede na to, kaj nam prinaša življenje? Kako naj postanemo odporni proti stresu, da nam ta ne bo porušil psihičnega ravnovesja in ne bomo zboleli? Cilj naloge je, determinirati kaj to stres je, prepoznati stresne situacije ter ugotoviti možne načine kako se soočiti z njimi in jih obvladovati, oz. premagati. Omenjeno bo preučevano v podjetju, katerega glavna dejavnost je revizija, davčno in finančno svetovanje. Podjetje je podružnica velikega mednarodnega revizijskega podjetja, ter spada med štiri največja svetovna revizijska podjetja. Najbolj je poznano po tem, da gre za vodilno revizijsko podjetje na področju bančništva in zavarovalništva. Znotraj podjetja delo poteka v smislu sezonske dejavnost – revizije se izvajajo v času med oktobrom in aprilom-, kar pomeni, da so zaposleni v enem določenem obdobju izpostavljeni veliki količini stresa na delovnem mestu, saj morajo v tem obdobju uspešno opraviti večino svojega posla. Prav tako gre za delo, ki od zaposlenih zahteva veliko natančnost, preciznost, doslednost in integriteto. Podjetje veliko investira v razvoj kadrov in posledično tudi v zmanjšanje izpostavljenosti stresu in premagovanju le tega.
Ključne besede: - Stres - Stopnje stresa - Stres in zdravje - Stres na delovnem mestu - Vzroki za stres (upravljalni stresorji, fizični stresorji, psihološko – socialni stresorji)
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 2150; Prenosov: 440
.pdf Celotno besedilo (776,08 KB)

8.
Odhod kadrov iz Slovenske vojske kot posledica konfliktov : specialistično delo
Miro Kump, 2008, specialistično delo

Ključne besede: vzroki odhodov kadrov, Slovenska vojska, konflikti
Objavljeno: 20.05.2009; Ogledov: 3145; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (665,60 KB)

9.
10.
PRIMERJAVA STRATEGIJE PRIDOBIVANJA UPORABNIKOV V PODJETJIH T-2, D.O.O. IN TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Brigita Babič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali problem vse večjega prehajanja uporabnikov od nekdaj edinega, nacionalnega operaterja in ponudnika telekomunikacijskih, informacijskih in medijskih storitev — Telekoma Slovenije na novo in hitro rastoče podjetje T-2. V nalogi smo definirali vzroke za prehode in predlagali rešitve za zmanjšanje prehajanja. Dejstvo je, da je za kupce najpomembnejši kakovosten izdelek, ponujen po konkurenčni ceni, kar je pa mogoče doseči z aktivnim odnosom do kupca, ki se mu prilagajamo s ceno, kvaliteto, dobavnimi roki in drugimi marketinškimi aktivnostmi. V uvodu diplomskega dela smo predstavili problem, določili namen, opredelili cilje ter postavili hipoteze ob določenih predpostavkah in omejitvah, v določenem okolju in v določeni metodologiji. V teoretičnem delu smo se seznanili z osnovno filozofijo marketinga, z upravljanjem storitvenih dejavnosti, s trženjskimi strategijami, ki se osredotočajo na kupca, in s tistimi, ki dajejo poudarek na celoviti kakovosti. V nadaljevanju smo predstavili obe podjetji, podjetje Telekom Slovenije in podjetje T-2, ter primerjali njun tržni delež v preteklem obdobju in njuno aktualno ponudbo na trgu telekomunikacijskih storitev. V zadnjem — raziskovalnem — delu diplomske naloge smo opravili tržno raziskavo zadovoljstva uporabnikov telekomunikacijskih storitev primerjanih podjetij, proučili vzroke za prehode ter z dobljenimi rezultati potrdili oz. zavrnili postavljene hipoteze in podali rešitve za zmanjšanje prehodov.
Ključne besede: - telekomunikacijske storitve - zadovoljstvo uporabnikov - vzroki za prehode - kakovost storitve - cena storitve
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 1642; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (703,76 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici