| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREVLEKA ZA VAKUUMSKO OBLAČENJE AVTOMOBILSKIH VZGLAVNIKOV
Darja Lešnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so proučene deformacije prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih sedežnih vzglavnikov. V podjetju prihaja do pogoste menjave prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov, katere so posledica toplotnih deformacij tkanine, zdrsa niti v področju šiva in zračne prepustnosti prevleke v področju šiva. Zaradi navedenih težav, s katerimi se srečujejo v podjetju, je namen diplomskega dela proučiti zahteve tkanin za izdelavo prevlek in določiti ustrezne parametre za zagotavljanje potrebne kakovosti prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. V ta namen so bile izvedene analize mehanskih lastnosti izbranih tkanin in raziskave uporabe varilne tehnike kot alternativne tehnike spajanja prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. Na podlagi rezultatov raziskave je ugotovljeno, da med izbranimi tkaninami za izdelavo prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih zglavnikov izkazuje obstoječa tkanina večji del pričakovanih parametrov. Raziskava alternativne tehnike spajanja, ki bi preprečila deformacije prevlek v področju šiva je pokazala, da izbrana tehnika kot tehnika spajanja ne zagotavlja v primeru uporabljenih materialov ustrezne kakovosti in elastičnosti šiva.
Ključne besede: avtomobilski vzglavnik, prevleka za vakuumsko oblačenje, tekstilni material, trdnost spoja, deformacije
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 1678; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

2.
Izboljšava mehanizma za vpetje naslona za glavo na avtomobilski sedež
Jernej Krevs, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga temelji na razvoju samodejno nastavljivega mehanizma za vpetje vzglavnika na sprednjih sedežih avtomobila, ki bi pripomogel k večji varnosti potnikov. Opisani so do sedaj že obstoječi mehanizmi, ki se uporabljajo v avtomobilski industriji, ter zakonska določila in specifikacije izdelka, ki jih moramo pri konstruiranju mehanizma dosledno upoštevati. Prikazan je princip delovanja mehanizma, na podlagi katerega so našteti delovni principi, za katere s pomočjo morfološke matrike izberemo rešitve. Iz teh so sestavljeni različni koncepti, ki so ovrednoteni. Najboljše ocenjen koncept je na koncu zmodeliran s 3D programom ter pripravljen za nadaljnji razvoj in proizvodnjo.
Ključne besede: avtomobilski vzglavnik, mehanizem vpetja, samodejno nastavljanje, poškodba vratnega dela hrbtenice, razvojni postopek
Objavljeno: 12.10.2011; Ogledov: 1608; Prenosov: 50
URL Povezava na celotno besedilo

3.
RAČUNALNIŠKO PODPRTA IZDELAVA ORODIJ ZA BRIZGANJE AVTOMOBILSKIH VZGLAVNIKOV
Matic Plazl, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes so CAD/CAM sistemi že tako razširjeni, da si konstruiranja in izdelave orodja brez teh sistemov ne znamo predstavljati. V svoji diplomski nalogi sem sistematično prikazal izdelavo CNC programa s programskim paketom HyperMILL za 5 osni rezkalni stroj in sicer na praktičnem primeru. Orodje, za katerega bo izdelan NC-program je namenjeno brizganju avtomobilskih vzglavnikov. Poleg praktičnega primera so predstavljeni CAD/ CAM sistemi in osnove brizganja poliuretanske pene ter tehnologije izdelave orodij. Ugotovljeno je, da je na današnji tempo industrije tako hiter, da je uporaba programskega paketa HyperMILL, postopka visokohitrostnega odrezavanja in pa pet osnega rezkalnega stroja, nujno potrebna, če podjetje želi ostati v stiku s konkurenco.
Ključne besede: CAD/CAM, NC, CNC, poliuretan, programiranje, orodje, računalniško konstruiranje, vzglavnik, HyperMILL, gravura, HSC, rezkanje
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1249; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

4.
PROMETNO-VARNOSTNA ANALIZA PASIVNIH VARNOSTNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Peter Božnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si osebnega vozila, brez mnogih sistemov za varovanje potnikov, skoraj ne moremo predstavljati. Tako poleg aktivnih obstajajo tudi pasivni varnostni sistemi. Pasivni sistemi pričnejo služiti svojemu namenu šele v trenutku trka, za razliko od aktivnih, ki trk vozila preprečujejo. Da pa se zagotovi maksimalna varnost potnikov, se morajo ti sistemi med sabo dopolnjevati. Tako je npr. zračna blazina učinkovito varnostno sredstvo šele tedaj, ko je potnik pripet z varnostnim pasom. Magistrsko delo vsebuje prometno varnostni vidik pasivnih varnostnih sistemov osebnih vozil. Podrobneje so predstavljeni posamezni elementi pasivnih sistemov: varnostna kletka, deformacijske cone karoserije, varnostni pasovi, varnostni vzglavniki, zračne blazine in otroški varnostni sedeži. Izvedena je bila tudi anketa o poznavanju, navadah in izkušnjah potnikov osebnih vozil s sistemi pasivne varnosti ter njena analiza.
Ključne besede: osebno vozilo, pasivna varnost, varnostni pas, zračna blazina, varnostni vzglavnik, otroški varnostni sedež, analiza ankete
Objavljeno: 14.07.2015; Ogledov: 1389; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (5,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici