| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIPRAVA IN IZVEDBA PLANINSKEGA TABORA ZA OSNOVNOŠOLCE
Doroteja Bokavšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega dela je opis priprave in izvedbe plninskega tabora v sredogorju za osnovnošolce na praktičnem primeru. V teoretičnem delu diplomskega dela smo strnili teoretična izhodišča, ki jih najdemo v različni literaturi in podrobneje predstavili pripravo in izvedbo planinskega tabora. V praktičnem delu diplomskega dela smo opisali pripravo in izvedbo 6-dnevnega planinskega tabora za osnovnošolce na Koči na Planini pri Jezeru, ki temelji na teoretičnih izhodiščih. V empiričnem delu smo ugotavljali, ali so bili udeleženci zadovoljni z izvedenim programom tabora in z vodstvom, kiga je ozvedlo na že omenjeni lokaciji. Prav tako nas je zanimalo, če so otroci že bili kdaj pred tem na planinskem taboru in če bi se želeli vrniti. Rezultati kažejo, da je večina otrok že bila na planinskem taboru in da se prav vsi želijo vrniti, da so z izbranim programom bili zadovoljni, kot tudi z vodstvom, ki ga je izvedlo na izbrani lokaciji.
Ključne besede: planinski tabor, priprava, izvedba, gore, pohodništvo, osnovnošolci, šola v naravi, izobraževanje, vzgajanje, športne aktivnosti, družabnost.
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 1324; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (39,07 MB)

2.
Zdravstvena vzgoja otročnice o negi novorojenčka
Nina Erjavec, 2018, diplomsko delo

Opis: Izhodišče: Zdravstvena vzgoja otročnice je pomembna, naučimo jo samostojnosti pri negi in hranjenju novorojenčka. Namen raziskave je ugotoviti zdravstveno vzgojo otročnice o negi novorojenčka v porodnišnici. Raziskovalna metodologija: Uporabljena je bila kvantitativna raziskovalna metoda dela. Kot raziskovalni instrument je uporabljen anketni vprašalnik, ki je vseboval 12 vprašanj zaprtega in polodprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 40 otročnic, hospitaliziranih v porodnišnici. Rezultati raziskave: Ugotovili smo, da večina anketirank ob odpustu iz porodnišnice ni dovolj samostojnih pri negi novorojenčka, saj 29 (73 %) otročnic samostojno ne neguje svojega novorojenčka, temveč s pomočjo medicinske sestre. Diskusija in zaključek: Večina otročnic je pred porodom prestrašenih in negotovih, vendar v dneh ko so hospitalizirane, pridobijo veliko znanja in psihične ter fizične podpore s strani medicinske sestre. Niso samostojne pri negi novorojenčka, saj nimajo priložnosti poskusiti nego novorojenčka, zaradi kratke ležalne dobe.
Ključne besede: Vzgajanje, novorojenček, oskrba vitalnega novorojenčka, doba novorojenčka, medicinska sestra.
Objavljeno: 15.11.2018; Ogledov: 272; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (738,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici