| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE V MOTORISTIKI
Žiga Štandeker, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno trenutno stanje uporabe informacijskih in komunikacijskih tehnologij, ki se uporabljajo v motociklizmu, ter kaj nam na tem področju prinaša prihodnost. Izdelali in predstavili smo aplikacijo za pametno mobilno napravo z operacijskim sistemom Windows Mobile, ki bo v veliko pomoč voznikom motornih koles. Aplikacija ima poudarek predvsem na varovanju samega motocikla, prav tako pa izvaja statistiko raznih parametrov kot sta hitrost in delovanje sil. Raziskali smo tudi možne nadgradnje aplikacije, da bi lahko pripomogla tudi k večji varnosti motorista.
Ključne besede: Motoristika, vseprisotni informacijski sistemi, pametne mobilne naprave, sledenje, GPS.
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 1557; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

2.
VSEPRISOTNI SISTEMI ZA TURISTE
Marko Žorman, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na vseprisotne sisteme v računalništvu in kako se ti razvijajo ter spreminjajo za namen uporabe v turizmu. Turistična industrija je velika priložnost za uporabo mobilnih storitev, saj turisti pričakujejo vedno nove možnosti in storitve, ki jim prinašajo potrebne informacije preko mobilnih naprav. Predstavili smo pregled obstoječih storitev za pomoč turistu na mobilnih platformah ter dobre in slabe lastnosti obstoječih aplikacij. V praktičnem delu naloge smo predstavilli prototip aplikacije, njeno strukturo in razvoj na platformi Android.
Ključne besede: vseprisotni sistemi, platforma Android, turisti, mobilne aplikacije
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 1710; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

3.
UPORABA VSEPRISOTNIH INFORMACIJSKIH REŠITEV PRI REKREACIJI
Igor Krumpak, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili trenutne informacijske rešitve za podporo rekreacij, in sicer gre za namenske naprave ali programe, ki športnikom med rekreacijo posredujejo podatke o le-tej. Obstoječe rešitve smo analizirali, izpostavili njihove prednosti in slabosti ter predlagali možne izboljšave. Prav tako smo izdelali lastno rešitev, ki je te izboljšave vsebovala. Način same izdelave, uporabljena orodja in tehnologije smo opisali v tej diplomski nalogi.
Ključne besede: rekreacija, Android, vseprisotni informacijski sistemi, mobilne aplikacije, lokacijske storitve
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 2203; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

4.
INTEGRACIJA UPORABNIKOV V PROCES NAČRTOVANJA INTERAKCIJ VSEPRISOTNIH SISTEMOV
Damjan Obal, 2013, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji razvijemo hibridno metodologijo EPUI, namenjeno načrtovalcem interakcij vseprisotnih sistemov. Metodologija služi kot povezovalni člen med participatornim načrtovanjem in načrtovanjem interakcij za področje vseprisotnih sistemov. Načrtovalcem pomaga integrirati uporabnike kot aktivne sodelujoče v vse faze načrtovanja, od konceptualizacije do priprave prototipov in izvedbe testiranj. Metodologija služi kot krovni proces, ki deluje v sinhronizaciji z obstoječimi načrtovalskimi in razvojnimi procesi. Njen namen je predvsem vzpostavitev okolja sodelovanja, v katerem lahko izvedemo produktivno participatorno načrtovanje. Metodologija je sestavljena iz štirih nelinearnih faz: raziskovanja, sodelovanja, razumevanja in integracije. Skupaj z metodologijo smo razvili tudi niz konkretnih metod in orodij za participatorno načrtovanje in razvoj z vključevanjem vseh ključnih deležnikov. Pomemben del metodologije sta predvsem aktivna participacija tako uporabnikov kot načrtovalcev in implementacija elementov iger v načrtovalsko prakso. Metodologijo smo preverili v štirih eksperimentih, kjer smo skupaj z deležniki razvijali uporabniške vmesnike vseprisotnih sistemov. Dokazali smo izboljšanje uporabniške izkušnje in hkrati zmanjšanje resursov, potrebnih za razvoj končnih izdelkov.
Ključne besede: načrtovanje interakcij, vseprisotni sistemi, uporabniški vmesniki, participatorno načrtovanje, uporabniško usmerjeno načrtovanje, k človeku usmerjeno načrtovanje, elementi iger, merjenje uporabnosti, uporabniška izkušnja, interakcija človeka z računalnikom, integracija.
Objavljeno: 11.09.2013; Ogledov: 1652; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (7,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici