| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni marketing kulturno-turistične institucije s poudarkom na podkastih: primer Slovenske filharmonije
Tea Gorič, 2024, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava upadanje števila obiskovalcev koncertov klasične glasbe, kar je problem, s katerim se soočajo simfonični orkestri po vsem svetu, vključno s Slovensko filharmonijo (SF). Problem je še posebej izrazit med mlajšimi generacijami, saj večina obiskovalcev koncertov spada v starejšo starostno skupino. Glavni izziv je, kako privabiti nove segmente obiskovalcev, zlasti mlajše, in obrniti dolgotrajni trend upadanja števila abonentov. Namen je razviti priporočila za povečanje obiskanosti koncertov SF. Naloga vključuje analizo trenutne situacije, iskanje vzrokov za upadanje števila abonentov ter raziskovanje interesov in potreb mladih glede obiska koncertov klasične glasbe. Cilj je identificirati učinkovite marketinške, izobraževalne in programske strategije, zlasti tiste, povezane z digitalnim marketingom in podkasti, ki bi SF omogočile privabljanje mlajšega občinstva. V nalogi smo uporabili različne raziskovalne metode, vključno s kompilacijo literature, deskripcijo, klasifikacijo, analizo podatkov z družbenih omrežij, komparativno analizo pojavnosti na družbenih omrežjih izbranih mednarodnih orkestrov in sintezo teoretičnih spoznanj s praktičnimi ugotovitvami, pri čemer je bila glavna pozornost namenjena analizi digitalnega marketinga SF in vplivu uvedbe podkasta na obiskanost koncertov. Cilj je podati celovit vpogled v trenutno stanje in predlagati izboljšave, ki bi SF pomagale privabiti mlajše obiskovalce in turiste ter povečati obiskanost koncertov.
Ključne besede: kulturni turizem, marketing v kulturi, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbeni mediji, kratki videoposnetki, podkast
Objavljeno v DKUM: 12.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (4,80 MB)

2.
Analiza vsebinskega marketinga znamke lego
Matej Šauperl, 2025, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija medijev je močno zaznamovala 21. stoletje, svoje posledice pa je pustila tudi na področju marketinga. Digitalni marketing vključuje številne taktike, kot so SEO (optimizacija za iskalnike), PPC (plačljivo oglaševanje), socialni mediji, e-poštni marketing in analitika. Vsebinski marketing deluje znotraj teh taktik, saj kakovostne vsebine pomagajo izboljšati SEO-rezultate, povečajo angažiranost na družbenih omrežjih, izboljšajo učinkovitost e-poštnih kampanj in ustvarijo bolj privlačne in relevantne oglase. Vsebinski marketing je strategija, ki ustvarja in distribuira dragocene in relevantne vsebine za privabljanje in ohranjanje ciljnega občinstva. Konec 20. in začetek 21. stoletja je digitalna doba prinesla spletne strani, bloge in družbena omrežja z uporabo SEO za boljšo vidnost. Sodobni vsebinski marketing se osredotoča na visokokakovostne, prilagojene in interaktivne vsebine, kot so videi in podcasti, z večjim poudarkom na personalizaciji in ciljanju specifičnih segmentov občinstva. LEGO uporablja vsebinski marketing z ustvarjanjem visokokakovostnih videoposnetkov in animacij, kot so serije LEGO Ninjago in LEGO Friends, ki so namenjene otrokom in družinam. Poleg tega upravlja priljubljene družbene medije in YouTube kanal, kjer deli vsebine, povezane z gradnjo, kreativnostjo in igranjem, s ciljem navdihniti in vključiti oboževalce. Prav tako izdaja revije in vodi tematske dogodke, ki poglabljajo povezanost z blagovno znamko in spodbujajo skupnost oboževalcev Lega.
Ključne besede: marketing, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbena omrežja, oglaševanje, znamka LEGO
Objavljeno v DKUM: 17.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

3.
Avtomobilska fotografija v kontekstu vsebinskega marketinga : diplomsko delo
Marko Matjašič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko avtomobilske fotografije v kontekstu vsebinskega marketinga, kako ustvariti dobro avtomobilsko fotografijo ter kako fotografijo kot vsebinski marketing avtomobilskih podjetij implementirati v marketinški načrt. Poleg teoretičnega pregleda konceptov avtomobilske fotografije diplomsko delo vključuje tudi praktični del. Ta del obsega analizo avtomobilskih fotografij, ustvarjenih s strani dveh profesionalnih avtomobilskih fotografov. Namen analize je bil oceniti kakovost, kompozicijo, osvetlitev in druge pomembne vidike fotografij ter izluščiti ključne elemente, ki prispevajo k uspehu avtomobilskih posnetkov. Na podlagi te analize je bila izdelana tudi galerija avtomobilskih fotografij, ki je fotografski portfelj podjetja Tushek, saj predstavlja njihove avtomobilske izdelke in izkušnje. V okviru praktičnega dela tega diplomskega dela je podrobno predstavljen tudi postopek izdelave fotografij te galerije.
Ključne besede: digitalni marketing, vsebinski marketing, fotografija, avtomobilska fotografija.
Objavljeno v DKUM: 26.04.2024; Ogledov: 386; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

4.
Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo
Andraž Kovačec, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebinska strategija je ključni proces za ustvarjanje prilagojene vsebine, ki zadovoljuje potrebe uporabnikov in poslovne zahteve ter omogoča načrtovanje in upravljanje vsebine na spletnih mestih. To vključuje celoten življenjski cikel vsebine, vključno s tehnično vsebino, za usklajevanje s cilji organizacije. V strategijah, kot je vsebinski marketing, je poudarjen tudi pomen vključevanja strank in uporaba pripovedovanja zgodb na družbenih medijih za vplivanje na čustva, percepcijo in nakupno vedenje potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi analize vsebin za marketing e-izobraževanj (za slovenski in svetovni trg) in analize spletne ankete ugotovili najpomembnejše dejavnike panoge za potencialni uspeh podjetij.
Ključne besede: vsebinske strategije, vsebinski marketing, družbeni mediji, blagovna znamka, pripovedovanje zgodb
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 661; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

5.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, magistrsko delo

Opis: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Objavljeno v DKUM: 25.11.2019; Ogledov: 1720; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga
Rok Kovač, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljena primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga. Sistemi so bili izbrani na podlagi podatkov podjetja Frodx d. o. o., ki se ukvarja z integracijo sistemov za avtomatizacijo trženja. Primerjava je bila izvedena glede na običajne ter napredne procese, ki jih lahko v okviru trženjskih dejavnosti avtomatiziramo. Dokumentirani rezultati izvedenih procesov prikažejo, kako se v praksi implementira in uporablja sisteme za avtomatizacijo marketinga. Obstoječim ter bodočim uporabnikom sistemov za avtomatizacijo marketinga želimo s prikazanim izboljšati predstavo o konceptu sistemov za avtomatizacijo marketinga (sistemi MA) in predočiti izhodišča za njihovo učinkovito uporabo.
Ključne besede: Avtomatizacija marketinga, Avtomatizacija, Marketing, Vsebinski marketing, Vhodni marketing
Objavljeno v DKUM: 29.03.2017; Ogledov: 1476; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (4,33 MB)

7.
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Nika Štebih, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga sestoji iz strnjenega opisa in razlage digitalnega marketinga ter njegovih aktivnosti. Podrobneje so definirane digitalne marketinške aktivnosti, ki jih podjetja najpogosteje izvajajo. V diplomski nalogi je, na enem mestu zbranih, kar se da veliko koristnih informacij o digitalnem marketingu. Pod to je vključena definicija samega digitalnega marketinga, s primerjavo digitalnega in tradicionalnega marketinga. Podrobneje so opisane tudi spremembe, ki jih je s seboj prinesel digitalni marketing. Do sedaj so se v digitalnem marketingu razvile številne marketinške aktivnosti, ki se na tem področju izvajajo. V nadaljevanju diplomske naloge so podrobneje definirane in opisane marketinške aktivnosti, ki spadajo pod digitalni marketing. Pod to je štejemo opis in razlago vsebinskega marketinga, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing in spletno oglaševanje. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen digitalni marketing na primeru podjetja Polleo Sport. Vključen je natančen opis izvajanja določene marketinške aktivnosti podjetja, ter ocena iz vidika prednosti in slabosti, prav tako pa so ponujeni predlogi za izboljšave.
Ključne besede: Digitalni marketing, vsebinski marketing, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing, spletno oglaševanje.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2016; Ogledov: 5708; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (970,12 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici