| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Nika Štebih, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga sestoji iz strnjenega opisa in razlage digitalnega marketinga ter njegovih aktivnosti. Podrobneje so definirane digitalne marketinške aktivnosti, ki jih podjetja najpogosteje izvajajo. V diplomski nalogi je, na enem mestu zbranih, kar se da veliko koristnih informacij o digitalnem marketingu. Pod to je vključena definicija samega digitalnega marketinga, s primerjavo digitalnega in tradicionalnega marketinga. Podrobneje so opisane tudi spremembe, ki jih je s seboj prinesel digitalni marketing. Do sedaj so se v digitalnem marketingu razvile številne marketinške aktivnosti, ki se na tem področju izvajajo. V nadaljevanju diplomske naloge so podrobneje definirane in opisane marketinške aktivnosti, ki spadajo pod digitalni marketing. Pod to je štejemo opis in razlago vsebinskega marketinga, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing in spletno oglaševanje. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen digitalni marketing na primeru podjetja Polleo Sport. Vključen je natančen opis izvajanja določene marketinške aktivnosti podjetja, ter ocena iz vidika prednosti in slabosti, prav tako pa so ponujeni predlogi za izboljšave.
Ključne besede: Digitalni marketing, vsebinski marketing, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing, spletno oglaševanje.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 1970; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (970,12 KB)

2.
Primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga
Rok Kovač, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljena primerjava sistemov za avtomatizacijo marketinga. Sistemi so bili izbrani na podlagi podatkov podjetja Frodx d. o. o., ki se ukvarja z integracijo sistemov za avtomatizacijo trženja. Primerjava je bila izvedena glede na običajne ter napredne procese, ki jih lahko v okviru trženjskih dejavnosti avtomatiziramo. Dokumentirani rezultati izvedenih procesov prikažejo, kako se v praksi implementira in uporablja sisteme za avtomatizacijo marketinga. Obstoječim ter bodočim uporabnikom sistemov za avtomatizacijo marketinga želimo s prikazanim izboljšati predstavo o konceptu sistemov za avtomatizacijo marketinga (sistemi MA) in predočiti izhodišča za njihovo učinkovito uporabo.
Ključne besede: Avtomatizacija marketinga, Avtomatizacija, Marketing, Vsebinski marketing, Vhodni marketing
Objavljeno: 29.03.2017; Ogledov: 530; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (4,33 MB)

3.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, magistrsko delo

Opis: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 147; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici