SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA SLOVENSKIH RAČUNOVODSKIH STANDARDOV IN HRVAŠKIH STANDARDOV RAČUNOVODSKEGA POROČANJA
Eva Novak, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji in na Hrvaškem so se nekatere splošne in posebne računovodske rešitve sčasoma razvijale in spreminjale, dokler se niso pojavile te, ki so sedaj običajne. SRS obstajajo od leta 1993 dalje in se z leti spreminjajo in dopolnjujejo. Trenutno so v veljavi SRS, ki so stopili v veljavo leta 2006. SRS so usklajeni z MRS/MSRP in direktivami Evropske unije. Tako kot imamo v Sloveniji SRS, imajo na Hrvaškem HSFI. Ti so stopili v veljavo komaj leta 2008. Pred letom 2008 sploh niso imeli svojih nacionalnih računovodskih standardov in so uporabljali neposredno MRS/MSRP. Zaradi upoštevanja značilnosti državnega gospodarstva pri nacionalnih računovodskih standardih, obstajajo med SRS in HSFI razlike. Obstajajo pa med njimi tudi enakosti, saj se tako Slovenija kakor tudi Hrvaška nahajata na evropskem delu sveta, in se pri svojih nacionalnih računovodskih standardih opirata na MRS/MSRP ter na direktive Evropske unije, ter do leta 1991 sta celo pripadali skupni državi Jugoslaviji, za kar imata skupno računovodsko zgodovino do navedenega leta. Glede na obstoječe razlike med SRS in HSFI, ki smo jih opredelili v diplomskem delu, smo mnenja, da so SRS bolje opredeljeni kakor HSFI.
Ključne besede: Slovenski računovodski standardi, Hrvaški standardi računovodskega poročanja, razvoj standardov, namen standardov, ureditev standardov, vsebina standardov, primerjava, razlike, enakosti, ...
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 2115; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (535,18 KB)

2.
INOVATIVEN MODEL ZASNOVE VIDEO PORTALA
Marko Jelen, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča uporabnikom svetovnega spleta nove video izkušnje. S porastom širokopasovnih povezav in razvojem videa na zahtevo je uporabnikom dano, da si ogledajo video vsebino kjerkoli, kakorkoli in kdajkoli si želijo. S tem se odpira možnost nastanka novih spletnih storitev, ki omogočajo video na zahtevo. V diplomski nalogi smo naredili pregled internetnih video tehnologij in analizirali že obstoječe video portale, ki nudijo bogate video vsebine. S tem smo pridobili informacije, na podlagi katerih smo vsebinsko zasnovali inovativen model video portala. Predstavili smo idejo, podali smo osnovna izhodišča video portala, izdelali smo diagrame primera uporabe ter za konec še grafično naredili prototip spletnega video portala.
Ključne besede: Video portal, video na zahtevo, pretočna tehnologija, spletno video oglaševanje, internetni video, video vsebina
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 10317; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

3.
IZBIRNI PREDMET PROGRAM OSNOVNOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA FOTOGRAFIJA
Katarina Podgoršek, 2009, diplomsko delo

Opis: Trenutno izbirne vsebine Fotografija ni na seznamu izbirnih vsebin v osnovnih šolah. V nalogi smo poskušali ugotoviti, ali obstaja interes osnovnih šol po vpeljevanju izbirne vsebine Fotografija v osnovne šole in kakšen je odnos učencev 7., 8. in 9. razredov osnovnih šol do fotografije. Na tej podlagi smo si zadali nalogo, da pripravimo umestitev predmeta Fotografija v osnovnošolski sistem izbirnih vsebin. Ugotavljanje pomena, opredelitve, analize in primerjave ter umestitve v druge vsebine predmetov v osnovni šoli bo gotovo zanimivo branje za vsakogar, ki ga zanimajo multimedijske usmeritve. Namen naloge je namreč doseči, da se fotografija kot taka ne more pojavljati v okviru nekega predmeta kot pojem, temveč je osnova, iz katere izhaja večina multimedijskih predstavitev. Saj je tudi trg delovne sile usmerjen po širše usposobljenih delovnih profilih. Profilih, ki bi lahko v delovnem procesu namesto ene funkcije združevali oziroma izvajali dve ali več funkcij. Zato smo se odločili, da naredimo raziskavo med učenci zadnje triade v osnovni šoli o poznavanju fotografije na splošno in ali bi predmet ob mogoči umestitvi med obvezne izbirne vsebine tudi obiskovali. Poleg učencev smo se odločili v raziskavo vključiti tudi odgovorne osebe osnovnih šol in jih povprašati, ali so pripravljeni podpisati izjavo o vpeljavi fotografije kot obvezni izbirni predmet v 7., 8. in 9. razred. Ugotovili smo, da odgovorne osebe — ravnatelji ali pomočniki ravnateljev radi pristopijo k sodelovanju predvsem takrat, ko se osebno potrudiš poiskati stik z njimi. So zelo odprti za nove ideje in naklonjeni širjenju ponudbe otrokom iz naslova izbirnih vsebin. Ali, če citiram ga. Magdo Siard (pomočnica ravnateljice na OŠ Brod) »Srčno upam, da predlog doseže Ministrstvo za šolstvo in šport, saj se otroci resnično želijo naučiti pravilno fotografirati.« Učenci so pri izpolnjevanju anket morali med drugim tudi napisati, ali jih bo fotografija spremljala skozi življenje. Večina je odgovorila z da in tudi napisala, v kakšnem smislu vidijo pomen fotografije v svojem življenju. Kar 6,20% učencev povezuje fotografijo z delom, ki ga bodo opravljali po zaključenem šolanju, in 0,91% učencev meni, da bo to njihov poklic. Iz analize anket ugotavljamo, da učence zadnje triade osnovne šole predmet Fotografija kot obvezna izbirna vsebina zanima.
Ključne besede: Izbirna vsebina, osnovna šola, fotografija, učenci.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2628; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (5,22 MB)

4.
PROSTORSKO OBLIKOVANJE V 1. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Valerija Florjančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega teoretični in projektni — praktični del. V teoretičnem delu je predstavljen razvoj otrokovega likovnega izražanja, vsebina likovne vzgoje ter beseda o projektnem učnem delu. V praktičnem delu diplomskega dela pa je prikazan projekt na temo Moj domači kraj. Sodelovali so učenci 1. razreda osnovne šole.Učenci so se na to temo preizkušali v različnih tehnikah prostorskega oblikovanja. Namen raziskave je bilo ugotoviti kvaliteto pojavljanja določenih vedenj učencev ter njihovo ustvarjalost in motiviranost pri delu. Učenci so pri gradnji različnih prostorskih tvorb razvijali kreativno mišljenje, navajali so se na aktivno delo in samostojnost, bogatili pa so tudi zmožnost opazovanja različnih prostorov. Diplomsko delo pa vsebuje tudi predloge za nadgradnjo tega projekta. Ponuja namreč ideje za različne likovne dejavnosti z likovno tehniko kiparstva.
Ključne besede: Likovna vzgoja Prostorsko oblikovanje Razvoj otrokovega likovnega izražanja Vsebina likovne vzgoje Projektno delo
Objavljeno: 10.03.2010; Ogledov: 4011; Prenosov: 327
.pdf Celotno besedilo (4,77 MB)

5.
SODOBNI NAČINI PRENOSA AVDIO IN VIDEO VSEBIN
Borut Bencik, 2010, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih smo priča hitremu razvoju tehnologij, ki poenostavljajo prenos takšnih ali drugačnih multimedijskih vsebin. Trenutno je v Sloveniji digitalizacija klasične televizije v polnem teku. Prav tako se pospešuje razvoj širokopasovnih tehnologij, ki vse bolj prednjačijo po priljubljenosti pred klasično televizijo. V diplomski nalogi smo opravili pregled tehnologij od analogne do digitalne televizije. Primerjali smo različne načine zagotavljanja sprejema TV-programov, navedli prednosti in pomanjkljivosti. V nadaljevanju smo se osredotočili na pregled nekaterih spletnih strani z avdio in video vsebinami. Predstavili smo postopke, kako ustvariti lastno spletno stran, na katero je mogoče namestiti avdio in video vsebine.
Ključne besede: analogna televizija, digitalna televizija, oddajanje, bitna hitrost, video vsebina, spletna stran, spletna domena
Objavljeno: 30.03.2010; Ogledov: 1865; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (4,95 MB)

6.
UPORABA MOBILNIH PLATFORM NA PRIMERU IGRE TAROK
Jernej Klančič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili možnosti, ki jih ponujajo mobilne naprave in kam naprej nas pelje razvoj. Ob tem smo še skušali zajeti omejitve, ki lahko prihajajo s tehnologijo, v našem primeru .NET okolje. Z uporabo tehnologij se nam odpirajo poslovne možnosti, katere smo zajeli v delu. Poleg tega smo prikazali še profil UML, ki se lahko uporablja za gradnjo sistemov ali iger pri mobilnih napravah. Na koncu smo še prikazali praktični primer igre Tarok, ki prikaže potencial mobilnih naprav.
Ključne besede: mobilnost, ogrodje compact framework, profil UML, Tarok, mobilna vsebina, poslovni model
Objavljeno: 30.03.2010; Ogledov: 1940; Prenosov: 135 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

7.
REALKA V IDRIJI SKOZI KEMIKOVE IN ZGODOVINARJEVE OČI
Zvezdana Zelenik, 2010, diplomsko delo

Opis: Več znaš, več veljaš. Da je znanje zelo pomembno, so vedeli že naši predniki, ki so se še posebej zavzemali za razvoj šolstva na Slovenskem. O njem je že mnogo znanega, manj je bilo obdelano z vidika predmeta kemije, s čimer se ukvarja pričujoče diplomsko delo. Najprej predstavlja razvoj šolstva na Slovenskem in posledično v Idriji v posameznih obdobjih ter prinaša podatke o realki v Idriji od leta 1901 do leta 1920 in njihovo interpretacijo, izključno navezujoče se na pouk kemije. Na podlagi podatkov idrijskih Izvestij so predstavljeni predmetnik realke, učna vsebina in delež pouka naravoslovnih predmetov (prirodopisa, fizike, kemije in mineralogije), širše pa tudi učna vsebina pouka kemije na realki. Predstavljeni so učitelji kemije iz tega obdobja, opisan je kemijski laboratorij in našteti so tedanji učbeniki, ki so bili v rabi za pouk kemije. Metode, uporabljene v diplomskem delu, so opredelitev problema, iskanje informacij, razvrščanje člankov in analiza podatkov (prevladuje deskriptivna metoda). Četudi nam ti podatki ne podajajo celotne slike razvoja kemije na Slovenskem, so vseeno kar dober pokazatelj dejanskega stanja v obravnavanem obdobju, torej med letoma 1901 in 1920. Zato delo pomaga predstaviti vsaj delček zgodovine kemije na Slovenskem.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj šolstva, učni načrt, vsebina naravoslovnih predmetov, vsebina kemije, učitelji kemije, kemijski laboratorij, kemijski učbeniki.
Objavljeno: 23.07.2010; Ogledov: 1860; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (12,92 MB)

8.
PRILJUBLJENOST DEL JANEZA BITENCA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Vesna Kotnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Pri pouku glasbene vzgoje je pomembno, da izbiramo kvalitetno glasbo, pa naj bo za izvajanje, poslušanje ali za glasbeno ustvarjanje. V prvem triletju se nadaljuje razvoj elementarnih glasbenih sposobnosti, kot sta melodični in ritmični posluh. Zato moramo ustvariti primerno glasbeno okolje. Vsega tega se je zavedal tudi Janez Bitenc. Da bi otrokom omogočil idealno glasbeno vzgojo, je začel pisati pesmice za predšolske otroke in otroke v prvih letih osnovne šole. Bitenc velja za utemeljitelja sistematične glasbene vzgoje. Napisal je množico kvalitetnih pesmic in glasbenih pravljic za otroke, ki jih je prilagodil njihovemu glasbenemu razvoju. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti stopnjo priljubljenosti in poznavanje pesmic Janeza Bitenca med učenci prvega triletja osnovne šole, predvsem med učenci drugega in tretjega razreda. V raziskavo so bili vključeni učenci drugih in tretjih razredov OŠ Vojnik, s podružnicami v Socki, Novi Cerkvi in Šmartnem, OŠ Frankolovo in OŠ Dobrna. Vzorec je bil izenačen, 100 učencev drugega in 100 učencev tretjega razreda. Pri raziskovanju sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalna neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so bili pridobljeni z anketnim vprašalnikom in primerno obdelani s pomočjo računalniškega programa SPSS. Rezultati so pokazali, da učenci Janeza Bitenca dobro poznajo, stopnja priljubljenosti njegovih pesmic pa je zelo visoka.
Ključne besede: Janez Bitenc, izdana literatura, otrok v prvem triletju, značilnosti otroške pesmi, literarna vsebina, glasbena podoba, zmožnosti petja, glasbeni razvoj.
Objavljeno: 04.09.2011; Ogledov: 2128; Prenosov: 665
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

9.
PROCESI DIGITALIZACIJE VSEBIN
Janez Filej, 2011, diplomsko delo

Opis: Procesi digitalizacije vsebin so v porastu, saj poteka pospešena digitalizacija različnih vrst analognih kulturnih vsebin, kot so stari zvočni posnetki, videoposnetki, fotografije in dokumenti. Procesi digitalizacije so pri ohranjanju kulturne dediščine ključni, saj omogočajo enostaven digitalen dostop do vsebin, ki so se primarno izdelale in se primarno hranijo v analogni obliki. V diplomski nalogi, ki lahko služi kot pomoč posameznikom in različnim organizacijam pri izvedbi procesov digitalizacije vsebin, smo pregledali in analizirali različne vrste e-vsebin: zvočne, slikovne, video in vsebine dokumentov. Procesi digitalizacije potekajo neodvisno za vsako od navedenih vsebin in so v diplomi prikazani z BPMN modeli in s tekstovnim opisom poteka posameznega procesa.
Ključne besede: digitalizacija, zvok, slika, video, dokument, e-vsebina, BPMN
Objavljeno: 26.05.2011; Ogledov: 1286; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (6,43 MB)

10.
UČINKOVITO UPRAVLJANJE VSEBIN V FARMACEVTSKIH PODJETJIH
Simon Selak, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko velike količine urejenih in neurejenih podatkov, s katero se srečuje sodobno farmacevtsko podjetje. Opisuje vpeljavo skupnega iskalnika na ravni podjetja, ki bo znal iskati po podatkih, ki so v različnih sistemih in po navadi tudi v različnih virih. Uporabniku naj bi vrnil pomembne in točne zadetke ter obenem upravljal tudi dostope in varnostno politiko. V našem podjetju smo postavili in preizkusili dva trenutno vodilna iskalnika. S ključnimi uporabniki smo naredili podrobno funkcionalno in tudi stroškovno analizo.
Ključne besede: iskalnik na ravni podjetja, strukturirana vsebina, nestrukturirani podatki, Google GSA, Microsoft FAST, dokumentacijski sistemi
Objavljeno: 16.04.2012; Ogledov: 1214; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici